Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
1161
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet adına TV hizmeti satmaya çalışıyorlar!
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bugün aşağıda belirttiğim numaradan arandım ve "Hat sinyalinizde iyileştirmeler yapıyoruz. Hattınızda güncelleme sağladım. Gece vakti 20dk'lık bir kesinti yaşayabilirsiniz" denildi. Ben de bilgilendirme için teşekkür ettim.

Hemen arkasından Türknet ile birlikte TV hizmetinin de bedelini zaten ödediğimi (50TL internet, 50TL TV) ancak TV hizmetinin hattıma tanımlı olmadığını, onaylamam durumunda tanımlayacaklarını belirttiler. Böyle bir paket olmadığını bildiğim için hattımda herhangi bir değişiklik istemediğimi belirttim. Israr ederek "Ama zaten parasını ödüyorsunuz, öyle de böyle de ödeyeceksiniz, TV hizmetini tanımlayalım kullanırsınız" dediler. Ben de hayır hiçbir değişiklik istemiyorum dedim.

Burada Türknet adı kullanılarak insanlar kandırılıyor. Bilgilendirmek istedim.

Arandığım numara: 0850 520 07 06

@TurkNet Destek

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirKipi -- 11 Kasım 2021; 14:23:48 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNet Destek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, bu şekilde yapılan aramalara itimat etmemenizi rica ederim. Bu konuda hukuki işlemleri başlattık. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? İlgili ekibimize bilgi vereceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Paylaştım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirKipi -- 11 Kasım 2021; 14:53:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Teşekkürler, konuyu ilgili ekibimiz ile paylaşacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @DemirKipi
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba, aşağıda belirttiğim numara size mi ait acaba?

+90 (212) 920 01 92



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, iletmiş olduğunuz numara bize ait değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @DemirKipi
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bu numara Türknet adına arama yapıyor. Bilginize.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? İlgili ekibimize bilgi vereceğim.




Bu mesajda bahsedilenler: @DemirKipi
M
4 yıl
Yüzbaşı

Ben bu konuda ciddi şikayette bulunmuştum sonra aboneliğimi iptal etmiştim tekrar dan aboneliklerimi turknet geçiş yapmak istediğimde ise kabul etmiyorlar :) talebe dönmüyorlar şimdi turknet ulaştırma ve ticaret bakanlığına şikayet ettim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, yeni üyelikle ilgili sorununuz için ise üzgünüz ancak aynı adreslerde sürekli olarak abonelik hizmeti aktifleştirip iptal ettiğiniz için sorun oluşmuş. Bu konuda satış ekimizdeki arkadaşımız size
“limite ulaşıldı” uyarısından dolayı satışı yapamayacağını bildirmiş. Bunun sebebi işleminizin Fraud korumamıza takılmış olmasıdır. Müşterilerin satın alabilecekleri veya müşterilere
tahsis edilebilecek modemler 2 adedi geçerse cihazlı yeni abonelik açtırmıyoruz, bunu da uyarı olarak abonelik açmaya çalıştığınızda karşınıza bu şekilde çıkarıyoruz
“Değerli müşterimiz TurkNet'ten cazip fırsatlarla satın alabileceğiniz cihazların üst limitine ulaştınız. ErrorCode: 9112”. Bundan dolayı sistemimiz artık izin vermemektedir.
Maalesef TurkNet üzerinden tekrar modemli yeni üyelik almanız için yapılabilecek bir işlem bulunmuyor ve bulunduğunuz adreste sadece TTFiber olduğu için modemsiz satışta yapılamıyor.
Cihaz satış limiti konusu hukuk birimimizin de bilgisi dahilindedir ve bir istisna sağlanamıyor.



Normal şartlarda müşterilerimizin yöneticilerle e-mail aracılığı ile arıza çözümü için iletişim kurmasını gerektiren bir sürecimiz ise bulunmuyor. Konuştuğumuz detaylar KVKK kanunları gereği hassas bilgi içerdiği
için e-mail üzerinden sürdürülmesi sağlıklı bir durum değil. Online işlem merkezimiz, mobil online işlem merkezimiz ve çağrı kanallarımızdan size zaten aynı cevapları eksiksiz olarak iletiyoruz.
İyi günler dileriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrtgfb
M
4 yıl
Yüzbaşı

T.C. Kanunlarında böyle kural ve yasa olmadığı için, BTK ve Ulaştırma bakanlığına gerekli yanıtı verirsiniz @TurkNetDestek .


İyi çalışmalar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sanki sizinki biraz keyfi bir şekilde firmayı zarara uğratmaya giriyor ha ne dersiniz? Memnunsanız neden 2 kere çıktınız? Memnun değilseniz neden tekrar dönmek istiyorsunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrtgfb
M
4 yıl
Yüzbaşı

Merhaba
Keyfi zarara uğratmak ne demek onu anlamadım? Memnun değildim çıktım tekrar dönmek istedim. Saçma bir yanıt aldım. Limitli satış? giga fiber olsa anlarım zarar ancak tt alt yapısı kullandığım için zaten kurulum ücreti ödüyorum, Neyin zararı ?

Zaten konu BTK da turknet kafasına göre kural koymuş onu uyguluyor..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @DemirKipi
D
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Firmalar zarara uğramadığı ya da suistimale açık olmayan bir şey için neden limit koysun ki?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mrtgfb
M
4 yıl
Yüzbaşı

İşte değerli Dostum bende onu sordum firmaya açıklama yok..

TT İl müdürüyle görüştüm böyle bir limit kuralı yok diyor..

Neyse yapacak bir şey yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @DemirKipi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.