Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
130
Cevap
11659
Tıklama
114
Öne Çıkarma
Samsung Pişmanlıktır - 'Kullanıcı Hatasız Olmaz' - Samsung'un Memnuniyeti Öncelikleridir.
P
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

N11'deki dubaicenter isimli satıcı üzerinden 07.10.2021 tarihinde sıfır olarak 1099,99 TL'ye sipariş ettiğim Samsung TAB A7 Lite marka model tableti kutusundan çıkardığımız ekranın dört tarafından da ışık sızdırdığını fark ettim. Hemen ürünü kullanmaya başlamadan Samsung yetkili servisine götürüp teslim ettim. Destek Bilişim isimli bu 3. Parti Samsung teknik destek servisi 14.10.2021 tarihinde R9PR80EPSLZ seri numaralı bu ürünün kullanıcı hatasından dolayı hasarlı olduğunu söyledi ve 740 TL tamir ücreti istedi. 1 haftalık ürünü kullanmadan kullanıcı hatasına sokan Samsung markası belli ki hatalı olarak ürettiği ürünü kabul etmek yerine danışıklı olarak yönlendirdiği bu teknik servis ile yükü tüketiciye yıkmaya çalışıyor.

Samsung pişmanlıktır, bir kez daha yaşamış olduk. Monitör aldık 2.5 yılda bozuldu, televizyon aldık 3 yılda gölge indi ekrana, çocuğumuza bir tablet alalım dedik, sevinci kursağında kaldı. Bir de sıfır aldığımız üründe kullanıcı hatalı olduk.

10 gün boyunca bizi oyalayan müşteri hizmetleri, sözde yaptığı araştırmalar sonucunda servis ile iş birliği içerisinde tüketiciyi kullanıcı hatalı buldu. Bundan sonra hukuki süreç başlamıştır.

Kusurlu ürün satıp veya sattırıp arkasında durmamanın bedelini ödetmek için ne hakkımız var ise kullanacağız. Ekte servis formunu da paylaşıyorum, ürünü teslim alan servis piksel hatalı olduğunu not düşmüş, herhangi bir eziklik vs darbeden bahsetmez iken, sözde mühendislerinin araştırmaları sonrasında darbeye bağlı kullanıcı hatası olduğunu sonuç olarak 2 hafta sonra tarafımıza telefon ile iletti.

Kutusu sıfır olarak açılan bir ürünün darbeli aldığını iddaa ediyorlar ve bu sebepten bozuk olduğunu söylüyorlar. Kaldı ki kutuda tablete bir hasar verebilecek darbe izi de yok. Peki madem bu cihaz bu kadar hassas, neden kutusunu darbeye dayanıklı yapmıyorlar?

Samsung'dan veya samsung satıcısından aldığınız kapalı kutu sıfır bir üründe, kutudan arızalı olarak çıkan bir cihaz var ise elinizde, suçlu direkt olarak tüketicidir. Samsung hiçbir sorumluluk kabul etmiyor. Ne Samsung'un kendisinden ne de Samsung satan yerlerden ürün alınırken çok dikkatli olmalısınız. Ürünü yanlarında açmadan kesinlik ile teslim almayın.

Kısaca Samsung'dan hiçbir ürün alınmaz, pişmanlıktır. Kalite ve müşteri memnuniyeti denilen şey bu firmada yok. Bir ürün alacaksanız bin defa düşünün, alternatiflerine bakın.

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 23 Ekim 2021; 10:34:16 >

s8 plus telefonumda ekran yanığı olmuştu.samsung türkiye whatsapp(3.parti uygulamaymış) falan yüklediyseniz garanti dışı kalıyor demişti.whatsapp bile yüklemeyeceksem niye alayım senin ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı asertyu - 4 yıl +107
Ben internet cafe işletiyorum. Ve cafeme 20-30 adet 27 inc curved 144hz Samsung monitör aldım. 1 sene geçtikten sonra patır patır bozulmaya başladılar. Neyseki servis ilgili, yerinde gelip p...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Stones - 4 yıl +86
Bunlarda hiç utanma kalmadı artık, zaten kendilerine gününü gösterecek ne kanun var ne de uygulayıcı. Allah yardımcınız olsun ne diyeyim.
Yoruma Git
Flaperon - 4 yıl +45
F
4 yıl
Teğmen

Bunlarda hiç utanma kalmadı artık, zaten kendilerine gününü gösterecek ne kanun var ne de uygulayıcı. Allah yardımcınız olsun ne diyeyim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

A
4 yıl
Binbaşı

s8 plus telefonumda ekran yanığı olmuştu.samsung türkiye whatsapp(3.parti uygulamaymış) falan yüklediyseniz garanti dışı kalıyor demişti.whatsapp bile yüklemeyeceksem niye alayım senin telefonunu ben.


Bu mesaja 4 cevap geldi.
M
4 yıl
Yarbay

İade etmeyi deneseydiniz keşke n11e.Hepsiburadadan geçen sene babama Samsung M31 telefonu aldım,babam 10 gün kullandı ve telefonda şebeke sorunu yaşadığını söyledi.Hemen ertesi gün iade ettim ve kabul edildi.

Teknolojik alet de olsa internetten alınan ürünün memnun kalmama durumunda iade hakkı vardır.Bazı çakal siteler açıldıysa almam gibi şeyler zırvalayabilir.Tek yapmanız gereken tüketici heyetine başvurmak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
4 yıl
Yüzbaşı

Ülkede tüketici hakkı, yaptırımı mı kaldı?
Hal böyleyken bu firmalarda istediği gibi at koşturuyor.



N
4 yıl
Yarbay

Devletin en sevdiği şey ceza vermek e kardeşim 60 lira eksik vergi borcuna takip açıp ödeme emri gönderen devlet bu şirketlere niye ceza yazdırmaz.



F
4 yıl
Yarbay

Tam tersi bir olay benim başıma geldi.

2017 sonunda aldığım Samsung J7 Prime telefonumda 2019 sonunda yani garantinin bitmek üzere olduğu zamanda ekranın sol üst köşesine yakın yerde led yanığı benzeri sarımsı bir leke ve o bölgeden ışık sızması oluştu.

Samsung Türkiye'yi arayıp telefonumu servise göndermek istediğimi söyledim. Bana verdikleri kargo kodu ile ücretsiz olarak servise gönderdim. Yanına sorunun ne olduğunu, nerede olduğunu belirten metni a4 kağıda yazıp hatta görsel olarak da gösterir şekilde ekledim.

Telefonumun ekranı komple garantiden değişti. Geldiğinde sıfır telefonmuş gibi ekran jelatinini söktüm ve 2 sene daha kullandım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 23 Ekim 2021; 14:57:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
4 yıl
Onbaşı

S7 Edge telefonumun ahizesinden ses az geliyor diye yetkili servise telefonumu vermiştim. Telefonu geri aldığımda ahize sorunu düzeldi ve telefona yazılım güncellenmesi yapıldı dediler. Yazılım güncellemesi dedikleri şey meğersem rom atılmasıymış. Yetkili servis sen yapmışsındır dedi bana şaka gibi. Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve tabii ki tahmin edeceğiniz üzere suçlu ben oldum. Aradan geçen bir süre sonunda yetkili servis kapatılmıştı :( olan benim telefona oldu.



C
4 yıl
Yarbay

14 günlük iade hakkınızı neden kullanmadınız?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl
Yarbay

Utanmadan bunu söylediler demek. Gerçekten inanılmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @asertyu
P
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çünkü N11'deki satıcı iadeyi kabul etmedi, sıfır ürün sattığını söyledi.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @chengineer
U
4 yıl
Binbaşı

1 haftalık ve 1100 TL'lik ürünü servise yollayıp, üzerine 740 TL tamir ücreti ödeyip onarım görmüş telefon kullanmayı müştersine teklif eden bu şeref sahibi firmaya önce kallavi bi küfür etmek lazım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
4 yıl
Yüzbaşı

Hocam yanlış anlamazsanız pahalı veya önemli birşeyi internet üzerinden aldığım zaman kutuya hiç dokunmadan telefonu açar video yu başlatırım herhangi bir sıkıntı için ne olur ne olmaz demeyiniz bizim ülkede herkes birbirini parmaklama peşinde çok geçmiş olsun umarım en az zararla çözersiniz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokkatto -- 23 Ekim 2021; 22:13:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fractal design
L
4 yıl
Yüzbaşı

Hocam bunlar öyle bir ilişki kurmuşlar ki ettiğin küfürden dava açar birde kazanır daha fazla paranı alır


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @UML
U
4 yıl
Binbaşı

Enayi yerine koyup kazık atmaya çalışan ......... şeklinde başına şart belirtince bişey yapamıyolar. Eğer üzerine alınıp küfür etti derlerse kazık atmaya çalıştıklarını kabul ediyolar demektir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UML -- 23 Ekim 2021; 22:26:51 >

K
4 yıl
Yarbay

hocam beğenmedim diyecektiniz. kusurlu derseniz huylanıyorlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @PSN_vs_XBOXLive
B
4 yıl
Binbaşı

her şey kullanıcı hatası zaten servisler hiçbir işe yaramıyor tüketici hakları yok sen thhye versen adamlar başta yapması gerekeni yapacak aylar sürecek birde üzerine adamlar ceza almayacak böyle sahte garanti servislerinin kapanması lazım birdaha servis sektöründe çalışamaması lazım

1200 liralık şeye 740 liralık ödeme çıkartmak nedir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 24 Ekim 2021; 1:47:15 >

İ
4 yıl
Binbaşı

Türkiye'de olan denetimsizlik ve başıboşluk bürokrasiden, firmalara, üreticilerden, küçük esnafa kadar her sektöre sirayet etti. Avrupa, uzak doğu, asya tüm defolu mallarını bize gönderip satıyor. Bunlardan gelen vergilerin ve kazançların kesilmesini istemeyen rüşvet mafyası ise hiçbir firmaya ve kurum, kuruluşa gerekli ceza ve ihtarı vermiyor. Sadece konu özelinde açılan firma değil hemen hemen tüm firmalardan ve sektörlerden bu tarz şikayetler görmek mümkün. Yetkili servisler ise "KULLANICI HATASI" raporu vermekten başka hiç bir halt yapmıyor.....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Binbaşı

ne bekliyorsun. en adi firma samsung.
müşteriyi kazıklamak üzerine kurulu.
s7 tel aldım 2. gün bozuldu servis değişim dedi 3 ayda değiştirdi yedek tel bile vermedi.
a50 telefon aldım ekran pembe oldu sonra siyah oldu bana darbe almış dedi 2000 tl para istedi
buz dolabı bozuldu kullanıco hatası devamlı açık tutulmuş dedi. şaka gibi. davalık olduk.

galaxy watch active 2 saatin ekranı kapandı servis sıvı teması diyor. işin komiği saat kolumdayken elimi bile yıkamıyordum ama 5atm su geçirmez saat ne hikmetse kullanıcı hatası su geçirmiş.buda thh de bakalım ne çıkacak

bundan sonra artık samsung gibi rezil firmadan hiç bir şey almam. samsung rezillik ve pişmanlıktır.

avrupada yiyorsa yap bakalım bunu adam senden ürünün 1000 katını söke söke alıyor. ama bize gelince her şey kullanıcı hatası. oh ne ala.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
4 yıl
Yüzbaşı

Geçmiş olsun hocam, bu vesileyle bende başımdan geçen samsung pişmanlığımı paylaşayım:

quote:

22 Haziran'da amazon.com.tr üzerinden Samsung Odyssey G7 LC27G75TQSMXUF 27" 2K 240Hz model monitörü aldım 08.08.2021 tarihinde piksel sıkışması (stuck piksel) diye tabir edilen bir sorun yaşadım ekranın bir noktasında sabit kırmızı bir nokta kaldı durumu Samsung'a bildirdim ve monitör 27inc olduğu için yerinde hizmet sağlayamadıklarını ve gönderdikleri adreste bulunan (gönderdikleri adres yanlış, doğru adres internet sitelerinde mevcut orada da gösterdikleri konum yanlış) yetkili servise bırakmamı istediler onlara göre küçük bir bireye göre gayet büyük olan monitörü servise götürdüm. Akşam üzeri yetkili servis tarafından arandım ve monitörü HDMI kablosu ile bağlayıp denediklerini ve bir sorun bulamadıklarını söylediler kendilerine telefonum ile çektiğim görüntüleri attım, display port ile deneme yapmalarını söyledim çünkü hem kendi orijinal DP kablosu ile hem de kendim satın aldığım kablo ile deneme yaptım sonuç değişmedi. Ancak servis yetkilisi monitörü sadece HDMI kablosu ile deneyebileceğini ellerinde display portlu bir bilgisayar bulunmadığını belirttiler ve bir sorun olmadığı için ertesi gün arayıp ürünü gelip alabileceğimi söylediler. Koskoca bir marka olan Samsung, monitörü hem display port kablosu ile deneyemiyor hem de bana monitörü HDMI ile kullanırsam piksel sorununu yaşamayacağımı söylüyor. Neyseki sorunumu Amazon.com.tr iade kabul ederek çözdü ama Samsung'dan monitör alacak olan varsa servis hizmetinin nasıl olduğunu görmeleri için başımdan geçen deneyimi burada da paylaşmak istedim. Adamlar resmen 240 hz monitörü hdmi ile kullanmamı söylüyor şaka gibiler. Monitör alacaksanızda bence kesinlikle Amazon'u tercih edin adamlar ilk önce servise yönlendiriyor ancak çözüm sunulmazsa kendileri durumu çözüyor.