Merhaba, eşimin cihazının alt hoparlöründen çok az ses çıkmaya başlamıştı, 16 ay kadar daha garantisi devam etmektedir. Egemek servise teslim ettim, bir hafta geçtikten sonra “Cihaz incelenmek üzere Apple onarım merkezine sevk edildi.” olarak güncellenmiş. Servisi aradığımda operatör bayan cihazın durumuna ilişkin tam bilgi veremiyorum. Ancak kontrolü sonrasında yönlendirme sağlanmıştır diye bilgi verdi. Cihazınızın durumuna ilişkin bilgilendirmeyi Apple kontrolü sonrası yapabileceğiz diye bilgi verdi. Ürün 11 Pro Max, bilgili ve tecrübeli arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim. Ürün sizce değişime girer mi? Yoksa hoparlör mü sadece değişir? Sıvı temas varsa ücret çıkar diye bilgi vermişlerdi, ancak sıvı temas yok ve bilgi vermeden direk Apple’ a yönlendirmişler.
Eskiden tamir olmadan değişim olurdu şuan öyle değil,ariza sorun neyse yaparlar yada değişim olur insafina kalmiş bir şey:) inş değişir carşambaya kadar kontrol et
Eskiden tamir olmadan değişim olurdu şuan öyle değil,ariza sorun neyse yaparlar yada değişim olur insafina kalmiş bir şey:) inş değişir carşambaya kadar kontrol et
Eyvallah hocam, sonucu buradan da paylaşırım. Sağol desteğin için.
Aynı sorundan akasya Apple a 11 cihazı götürdük, teste sokup bir sorun olmadığını cihazın ahize ve hoparlör kısmının çok pis olduğunu söyleyip yanımızda diş fırçası gibi bir şey ile temizlediler. Ses %50 falan arttı ama hala sıfır bir cihaz ile karşılaştırıldığında daha az . Sanırım fiziksel olarak %100 temizleyebileceğimiz bir fırça vs olsa düzelecek gibi … cihaz değişimi zaten hayal fakat hoparlör değişimi olursa çok iyi olur
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 13 Eylül 2021; 18:4:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >