1. sayfa
bosa masraf etmeyin ne yaparsaniz yapin asla istediginiz konforu vermeyecek. |
Hocam lastik olarak daha kalın yanaklı, daha yumuşak hamurlu ve iyi bir marka lastiğe geçebilirsiniz. Bu etkileyecektir. Yay dediğiniz malzeme neredeyse ömürlüktür, durduk yere orijinal yayları çıkarmayın bence. Amortisör ise sertlikten ziyade, salınımın durmasını kontrol eden parçadır. |
Lastik yanağını büyütün. |
bosa masraf etmeyin ne yaparsaniz yapin asla istediginiz konforu vermeyecek. |
Conti premium contact gibi lastiklerle bir nebze konfor artışı olur, yay değişimi vs. denemeden önce sonraki lastik değişiminde düşünebilirsin. |
michelin lastik alın, yayla falan uğraşmayın. |
michelin primacy 4 alın hamuru yumuşak ve fren mesafesi çok iyi |
Civic hb konfor konusunda kötü bir araç. Yay, süspansiyon vs aracın dinamiğini bozabilirsiniz. Hem de masraflı olur. 15 jant, 65yanakla daha basit çözüm alırsınız. Süper olmaz ama olsa etki eder. Onun yerine araç degisebilirsiniz. |
civic neyde iyi ki. Ben yeni kasasını bekleyen biri olarak sadece ayağımı yerden kessin derdindeyim. Zaten ucuz olsun derdindeyim, kalite hasretinde de olmadığım için civic filan bakıyorum. |
Fiyatı ayağı yerden keser emin ol :) |
Sekizsilindir kanalında km canavarı Hyundai Accent Era aracın arka orjinal helezon yayları, Tempra yayları ile değişmiş. Dakika 3:35 https://www.youtube.com/watch?v=CWeO4onf0nw&feature=youtu.be |
Araca özel üretilmiş konfor odaklı yay-amortisör bulamazsınız zaten. En etkili ve kesin çözüm yanak genişliğini arttırmak hatta ebat el veriyorsa aynı zamanda genişliğini arttırmak da konforu arttırır. |
1. sayfa
benim aklımda yumuşak yaya geçip denemek var ama yumuşak yay değişimi ve deneyimi ile ilgili fazla kaynak bulamadı. bu şekilde uygulama sanayide yapılıyor mu?
en doğru yaklaşımın orjinale sadık kalmak olduğunu hiç olmazsa oem yay amortisör sistemi takmanın doğru olduğunun farkındayım ama tek ekipman değişimi ile makul bir durum elde edebilirim diye düşünüyorum...