sorun ertesi gün çözüldü türknet ve türknetdesek gayette ilgiliydi. fakat 24 mbit internet bağlandı, modeme max gelen hız 44 mbit ve hat kopup duruyordu. < Resime gitmek için tıklayın >
son olarak 40mbit internet tanımlanmış hattıma ve türk telekom ekiplerinden gelen sistem mesajı;
sahada yaşanan fiziksel sorunu nasıl ankestre kaynaklıya dönüştürdüler görüyorsunuz.
keşke bu arıza kaydına bakan telekom ekiplerini bulabilsem, suratlarına karşı söyleyeceğim bir kaç şey olurdu. ağzımı buradan çok güzel bozardım ama bu yapılanı sizlerinde görmeniz için kendimi frenliyorum.
@TurknetDestek; sizleride şeffaflığınızdan dolayı tebrik ediyorum gelen ve giden iş emrini sisteminize yansıtmamış olsanız bu durumun farkına varamamış olurdum, eve elektirikçi çağırıp boş yere cebimden yüzlerce lira para çıkacaktı.
altyapı sorgulamasında alabileceğim hız 85 mbit, öncesinde modemime gelen hız 80mbit.
telekom ekiplerinin ne tür bir arızaya müdahele ettiğini bilmiyorum, SAHADA FIZIKSEL SORUN ESPIT EDILMISTIR ve bu sorunun giderilmesinden sonra benim intnernetim kullanılamaz hale geliyorsa problem MÜŞTERİ ANKESTRE KABLOSUNDA değildir. problem türk telekom ekiplerinin BECERİKSİZLİĞİDİR! neredeyse 5 yıldır sorunsuz kullandığım türknet aboneliğinin içine türk telekom ekipleri çok güzel sıçtı. max bir hafta sorunun çözülmesini beklerim eğer bu süre içersinde düzelmezse abonelik iptaline kadar gider.
@TurkNetDestek sanırım bundan bahsediyorsunuz. teknik ekipteki arkadaş bugün geri bildirim yaptı sorunun ankastreden olduğunu söylüyor :) abone no : 1519777 bu iş iyice canımı sıkmaya başladı haberiniz olsun.
Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ettiğimde asam tanım sorunu yaşadığınızı görüntüledim. Bu durumu teknik uzmanımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir.
yardım için teşekkürler şuan sorun yok gibi duruyor, herhangi bir sıkıntıda tekrar iletişime geçerim. türk telekomu dinleyip ankastre için elektirikçi çağırsam 2 aylık fatura parasını çöpe atacaktım :)
75mbit lik paket kullanıyordum!
ta ki sahada fiziksel arıza çıkana kadar.
< Resime gitmek için tıklayın >
sorun ertesi gün çözüldü türknet ve türknetdesek gayette ilgiliydi.
fakat 24 mbit internet bağlandı, modeme max gelen hız 44 mbit ve hat kopup duruyordu.
< Resime gitmek için tıklayın >
son olarak 40mbit internet tanımlanmış hattıma ve türk telekom ekiplerinden gelen sistem mesajı;
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
sahada yaşanan fiziksel sorunu nasıl ankestre kaynaklıya dönüştürdüler görüyorsunuz.
keşke bu arıza kaydına bakan telekom ekiplerini bulabilsem, suratlarına karşı söyleyeceğim bir kaç şey olurdu.
ağzımı buradan çok güzel bozardım ama bu yapılanı sizlerinde görmeniz için kendimi frenliyorum.
@TurknetDestek; sizleride şeffaflığınızdan dolayı tebrik ediyorum gelen ve giden iş emrini sisteminize yansıtmamış olsanız bu durumun farkına varamamış olurdum,
eve elektirikçi çağırıp boş yere cebimden yüzlerce lira para çıkacaktı.
altyapı sorgulamasında alabileceğim hız 85 mbit, öncesinde modemime gelen hız 80mbit.
şuanda modemime gelen hız ve aldığım hız;
< Resime gitmek için tıklayın >
telekom ekiplerinin ne tür bir arızaya müdahele ettiğini bilmiyorum, SAHADA FIZIKSEL SORUN ESPIT EDILMISTIR ve bu sorunun giderilmesinden sonra benim intnernetim kullanılamaz hale geliyorsa problem MÜŞTERİ ANKESTRE KABLOSUNDA değildir. problem türk telekom ekiplerinin BECERİKSİZLİĞİDİR!
neredeyse 5 yıldır sorunsuz kullandığım türknet aboneliğinin içine türk telekom ekipleri çok güzel sıçtı.
max bir hafta sorunun çözülmesini beklerim eğer bu süre içersinde düzelmezse abonelik iptaline kadar gider.