Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1300
Tıklama
0
Öne Çıkarma
türk (sahtekar) telekomun arıza gidermesi!
Q
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
75mbit lik paket kullanıyordum!
ta ki sahada fiziksel arıza çıkana kadar.


< Resime gitmek için tıklayın >

sorun ertesi gün çözüldü türknet ve türknetdesek gayette ilgiliydi.
fakat 24 mbit internet bağlandı, modeme max gelen hız 44 mbit ve hat kopup duruyordu.
< Resime gitmek için tıklayın >

son olarak 40mbit internet tanımlanmış hattıma ve türk telekom ekiplerinden gelen sistem mesajı;

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


sahada yaşanan fiziksel sorunu nasıl ankestre kaynaklıya dönüştürdüler görüyorsunuz.

keşke bu arıza kaydına bakan telekom ekiplerini bulabilsem, suratlarına karşı söyleyeceğim bir kaç şey olurdu.
ağzımı buradan çok güzel bozardım ama bu yapılanı sizlerinde görmeniz için kendimi frenliyorum.

@TurknetDestek; sizleride şeffaflığınızdan dolayı tebrik ediyorum gelen ve giden iş emrini sisteminize yansıtmamış olsanız bu durumun farkına varamamış olurdum,
eve elektirikçi çağırıp boş yere cebimden yüzlerce lira para çıkacaktı.

altyapı sorgulamasında alabileceğim hız 85 mbit, öncesinde modemime gelen hız 80mbit.

şuanda modemime gelen hız ve aldığım hız;


< Resime gitmek için tıklayın >


telekom ekiplerinin ne tür bir arızaya müdahele ettiğini bilmiyorum, SAHADA FIZIKSEL SORUN ESPIT EDILMISTIR ve bu sorunun giderilmesinden sonra benim intnernetim kullanılamaz hale geliyorsa problem MÜŞTERİ ANKESTRE KABLOSUNDA değildir. problem türk telekom ekiplerinin BECERİKSİZLİĞİDİR!
neredeyse 5 yıldır sorunsuz kullandığım türknet aboneliğinin içine türk telekom ekipleri çok güzel sıçtı.
max bir hafta sorunun çözülmesini beklerim eğer bu süre içersinde düzelmezse abonelik iptaline kadar gider.



T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, destek kaydınızı ve hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?



Q
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

@TurkNetDestek sanırım bundan bahsediyorsunuz.
teknik ekipteki arkadaş bugün geri bildirim yaptı sorunun ankastreden olduğunu söylüyor :)
abone no : 1519777
bu iş iyice canımı sıkmaya başladı haberiniz olsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
3 yıl
Yarbay

Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ettiğimde asam tanım sorunu yaşadığınızı görüntüledim. Bu durumu teknik uzmanımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @q9a2
Q
3 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

yardım için teşekkürler şuan sorun yok gibi duruyor, herhangi bir sıkıntıda tekrar iletişime geçerim.
türk telekomu dinleyip ankastre için elektirikçi çağırsam 2 aylık fatura parasını çöpe atacaktım :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
3 yıl
Yarbay

Ben teşekkür ederim. Sorun yaşamanız durumunda benimle tekrar iletişime geçebilirsiniz. Keyifli kullanımlar dilerim




Bu mesajda bahsedilenler: @q9a2
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.