Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
993
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Türknetin ve Türk Telekomun Altyapımı Mahvetmesi ve Müşteri Sorunu Olarak Gösterilmesi
P
5 yıl (273 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar bu süreçten önce altyapımın asıl değerleri 22.01.2021 tarihli sste görünüyor 111147 kbps download ve 36170 kbps upload. Aldığım hız 96359 kbps download, 8191 upload bu zamanlar ve bundan öncesi internetimi rahatlıkla ping sorunu vb. olmadan kullanıyordum. 22.01.2021de açtığım destek kaydı genel bir türknet kaynaklı sorunda açtığım kayıttı. Daha sonra fark etmeden 85mbpsye sabitlemişler hızımı, dslam limiti deniyor sanırım bu soruna. Bunu görünce hemen destek kaydı açtım ve süreç başladı. İlk başlarda türk telekoma iletiyorum, yanınızdayız internet hızınızı arttırmaları için türk telekoma bildirdim vb. cevaplar yazdılar. Daha sonra 04.03.2021 tarihli sste göründüğü gibi bir anda altyapımı, portu ne olduğunu bilmiyorum değiştirdiler ve hattıma gelen değerler 80403 kbps download ve 9950 kbps upload oldu. Bundan sonra türknet destek hattımda büyük kopmalar vb. olmaması için bunu yaptıklarını söyledi ama zaten internette kopma, ping vb. hiçbir şey yoktu. 04.03.2021 tarihinden sonra maile, online derslere girerken sorunlar yaşamaya başladım. Sayfalar 10 20 saniye hatta 1 dakika sonra açılmaya başlamıştı. Daha sonra donanımhaber türknet desteğe özelden bu durumu bildirdim ve türk telekom birimlerine ilettiğini söyledi. 09.03.2021 tarihinde ise gelen sistem mesajını gördükten sonra resmen delirdim. Adamlar altyapımı kendileri düşürdü, bozdu ve son olarak arıza müşteride dediler. Lütfen bu olanları yayalım ve birbirimize destek olalım bu sorunları yaşayan daha ne kadar insan var. Tüketici Hakem Heyetine de başvurdum, sonuç bekliyorum. Yazım hataları varsa kusura bakmayın. Müşteri numaram: 2318589adsl

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



G
5 yıl (485 mesaj)
Yüzbaşı

Öncelikle merhaba;

Destek kaydınıza yerinde destek istediğinizi belirtin. Sorun sizde deyilse ücret almıyorlar. Bu sayede sorunun sizden kaynaklanmadığı anlaşılır. Sizden ücret talep edilmez. Ama sorun sizdeyse ücret alınır. Madem iç tesisatta sorun yok diyorsunuz yerinde destek talep edin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
5 yıl (273 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Tamamdır destek kaydına yazdım yerinde destek istediğimi fakat sorun bende değil altyapımı türk telekom çalışanları kasıtlı olarak düşürdü, bunu türknet destek söyledi ama bugün sorun müşteride yazmışlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bilal52bilal52
G
5 yıl (485 mesaj)
Yüzbaşı

Yerinde destekle sizden kaynaklanmadığını kesin olarak kanıtlarsınız. Bu sefer kimse size sorun sizde diyemez. TT dese bile türk.net reddedecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Pabulous699
T
5 yıl (771 mesaj)
Yüzbaşı

Evet evet kesinlikle reddecektir. Zamanında sorun müşteri kaynaklı diye 3-4 kere ardı ardına yerinde destek gönderdiği oldu TurkNet' in. Ve hiçbiri de hiçbir işe yaramadı. Kısacası TurkNet' in gönderdiği destek ekiplerini kimse sallamıyor. Hatta kendisi bile sallamıyor ki 2-3 defa daha gönderiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
5 yıl (273 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

E ben ne yapacağım daha? Türknet destek kendi diyor onlar kendileri düşürmüş diye ama sonradan gelen bildirimde müşteri kaynaklı deniyor ne bu?



T
5 yıl (43431 mesaj)
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hattınızda yaşadığınız sorun ile ilgili size 07.03.2021 ve 09.03.2021' de verilen bilgiler için teknik ekibimize detaylı olarak konuyu ilettim. Bu konuda tekrar kontrol sağlayarak size dönüş yapacaklar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.