Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
472
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türk Telekom Mobil Hat Güvenirliliği
H
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Merhaba.
Türk telekom mobil hattımda son 2 ayda yaşadığım sıkıntınlardan kısaca bahsedeceğim. 23 Ocakda haftasonu PAKETMATİK den aldığım günlük 5GB paket hiçbir şekilde kullanamdım. Çünkü Haftasonu geçerli internetten paketimi tüketti. Defalarca müşteri hizmetleriyle görüşmem neticesinde yaklaşık 1 ayda hiçbir hatanın olmadığını söylediler. Halbuki bir müşteri temsilcisi paket tüketimi öncelik sıralama da hatalar olabliyor diye söylemişti. Turk Telekom hangi paketten internet tüketmişim onu bile tespit edemiyor. Yine Bugun 1 Mart hiçbir şekilde paketmatik almama rağmen Paketamtik tanımlanmış ve bunu ben yapmışım. Yanlışlıkla yapmışım kesinlikle kabul etmiyorlar. Şikayetcom sitesinde bir sürü paketmatik ile ilgili şikayet var. Hiçbirine donüş yok Müşteri memnuniyeti sıfır. Türk telekom eski Turk Telekom değil. 500 TL fatura çıkartsa siz ispatlayın diyebilir. Turk Telekom sistemsel hatalarını çözmezse çok müşteri kaybeder. Turkcelle geçmeyi düşüyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamzatov -- 1 Mart 2021; 22:49:33 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Aman paketmatikten paket almayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.