Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1005
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hepsiburada Olumsuz Yorum Sansürü
C
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Öncelikle doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum, yanlışım var ise yetkili arkadaşlar düzeltsin lütfen.

Geçtiğimiz günlerde HB sitesi üzerinden bir accesspoint ürünü satın aldım. Satıcısı da kendileriydi. Aldığım ürünün kutusu jelatinsiz şekilde elime ulaştı, adaptörün daha evvelden kullanıldığı da bariz belliydi. Sorun etmedim, ürünü kurdum. Bir önce kullandığım, daha ucuz ve az nitelikli olan zxyel ap ile sorunsuz şekilde bağlantı yapıyordum fakat ücretsiz alan adı, ftp/bulut sunucusu gibi özellikleri için Keenetic Extra kullanmak istedim.

Ürün arayüzü için "my.keenetic.net" adresi ya da 192.168.1.3 adresi verilmiş. Ürün kurduktan sonra yönlendirici dhcp den rastgele yerel ip alıyor.
Ürün arayüzüne ulaşmak stabil değildi, ne verilen adresten, ne oluşturduğumuz ücretsiz domain adresinden ne de o anda yönlendiriciden alınan yerel ip adresinden arayüze istediğinde ulaşmak mümkün değildi, bazen giriyor, bazen yanıt vermiyor, bazen yeniden başlatmak gerekiyordu. Belli ki ürün sorunlu, belki yazılımsal, belki donanımsal, bilemiyorum. Ürünü iade ettim, bu konuda sorun yaşayacağımı düşünmüyorum.

Yine de deneyimimi paylaşmak için site üzerinde ürünü değerlendirdim, olumlu yorumları anında alırken, olumsuz olanlara kendi lehine inisiyatif kullandıklarına ısrarla şahit oldum. 4-5 defa yorumu düzenlememe rağmen sitede yayımlatamadım. Her defasında resimlerde göreceğiniz şekilde red edildi. İlk ekran görüntüsünde, yorumu düzenlerken görüntü aldığım için sol taraftaki ilk yorumum koyu renkli, sağ tarafında yeni yazdığım, o da kabul görmedi :)


Ben hangi sebepten dolayı kriterlere uymadığını anlamadım. Anlayan var ise aydınlatırsa bundan sonra daha doğru yapmaya çalışırım.




< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeSsPoOL -- 21 Ocak 2021; 12:3:8 >

C
3 yıl
Yarbay

Bana da yapmışlardı. O andan itibaren alışverişi kestim. Küfür, hakaret vs.. olmadıkça müşteri yorumu engellenmemeli. Diğer alıcı arkadaşları da yanıltan bir sistem bu. Olumsuz yorumlar engellenirse biz neye göre o ürünün güzel olup olmadığını neye göre değerlendireceğiz? Bu site ile alakalı ekşide bir ton rezalet başlığı açılıyor zaten. Türkiye’de Amazon dışında hiçbir siteden alışveriş yapmam.



G
3 yıl
Yüzbaşı

Yahu hala hepsiburada ,n11 , trendyol ,gittigidiyor gibi gereksiz şart kurnazlığına yatan müşteriyi bozuk ürünleri ile kanser eden ve bu süreçte müşteri yerine şark kurnazlığına yatan esnafı savunması sonucunda müşteriyi mal yerine koyan bu e-ticaret sitelerinden hala pahalı bir şey almanız hata.

Hadi ucuz bir şey olsa anlarım normalde buralardan access pointi bırak ram bile alınmaması lazım. Ne varsa Amazon babada. Jeff bezos amca bizi düşünüyor yinede.

Bu bizim yerli ama müşterisini angut yerine koyan e ticaret sitelerinden uzak durmanızı tavsiye ederim.

Olumsuz yorumları düzeltmek için baskı kurdururlar. Hele ki Trendyol gibi bir yerden çamaşır makinesi aldıysanız 1 ay beklersiniz doğru düzgünde yollamıyorlar. Horozla gönderip duruyorlardı peder aldı yazın 1 ay ben tek başıma başka bir evde bekledim çamaşır makinesi gelsin diye. 1 hafta olur anlarımda horoz getirdiğinde çamaşır makinesi hasarlıydı siz düşünün.

Gidin bu tip ürünleri güvenilir yerlerden alın aklı olan çok pahalı veya elektronik eşyaları bizim e ticaret sitelerinden almaz zaten.

Hepsiburadayı fahiş fiyat ve kargo sistemlerinin rezalet olmasından dolayı alışverişi kestim. 1-2 hafta boyunca ufak 1 kitabı nasıl getiremezsiniz. Biz geldik ama evde yoktunuzda bahanesi çok yapılıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E9F644F03 -- 21 Ocak 2021; 18:15:13 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.