Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
1666
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Millenicom LG WebOS TV Netflix Sorunu
-
5 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

LG 43UF6400 WebOS model televizyonumu yaklaşık 5 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Nisan ayından beri de Millenicom Superonline altyapılı Fiber 35mbps kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. Fakat son 2 gündür TV'de Netflix, Amazon Prime Video, Youtube gibi uygulamaları kullanamıyorum. İnternet bağlantı hatası veriyor. Telefonumdan mobil internet paylaşarak girince sorunsuz şekilde uygulamalar açılıyor ama Wifi üzerinden hiçbir şekilde açılmıyor. İlginç bir şekilde uygulamalar internet hatası verirken TV üzerindeki tarayıcıdan web sitelerine giriş yapabiliyorum. Wifi bağlantı kısmında sorun yok.

Evdeki diğer cihazlarda (telefonlar, ipad, notebook) Netflix,Prime Video wifi üzerinden sıkıntısız şekilde kullanılıyor. Yani sorun sadece LG TV ve Millenicom ile ilgili. Çözüm önerisi olan var mı?


@millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -AhmtOzdmR- -- 11 Aralık 2020; 23:49:12 >


Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @Millenicom Destek 1 , @Millenicom Destek 2 , @Millenicom Destek 3
M
5 yıl (2553 mesaj)
Binbaşı

Merhaba, PM üzerinden İsim, soy isim ve irtibat bilgilerinizi paylaşabilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz.



-
5 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Belki aynı sorunu yaşayıp burayı okuyanlar vardır. Herhangi bir açıklama veya çözüm yok arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aynı sorun devam ediyor. Netflix kafasına göre bazen açılıyor bazen açılmıyor. Amazon Prime hiç açılmıyor. Sorun Millenicom IP havuzu. Sorunu bildikleri halde herhangi bir çözüm sunmaktan acizler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl (380 mesaj)
Teğmen

Ip havuzundan ziyade mtu sorunu olabilir. Aynı problemi yaklaşık 1 ay önce bende yaşadım, zte modeme firmware yükleyip mtu'yu değiştirdiğimde sorun çözüldü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
5 yıl (13223 mesaj)
Yarbay

Ben sırf bu problem yüzünden millenicom a geçmedim. Çözüm bulamiyorlar 24 ay taahhüt verip rezil olmak istemedim




Bu mesajda bahsedilenler: @-AhmtOzdmR-
B
5 yıl (584 mesaj)
Yüzbaşı

Ben de millenicom kullanıyorum, bende de LG Smart TV var ama herhangi bir sorun yaşamadım hiç. Modem ayarlarını kurcalarsan eğer sorunu çözeceğine inanıyorum. Olmazsa da fabrika ayarlarına çevir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
-
5 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Nisan ayından Aralık ayına kadar bir sorun yoktu zaten. Sonrasında IP havuzuna aldıklarını tahmin ediyorum. Çünkü netteki IP ile modemdeki IP farklı. Onu da Facebook sayesinde fark ettim. Sürekli farklı şehirlerden giriş yapmış olarak görünüyordum.

Önceden böyle değildi, o yüzden bu sorunu yaşamıyordum. Sizi de havuza alırlarsa sorun yaşamanız muhtemel :)




Bu mesajda bahsedilenler: @Benizakura
-
5 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: BurkiBurks

Ip havuzundan ziyade mtu sorunu olabilir. Aynı problemi yaklaşık 1 ay önce bende yaşadım, zte modeme firmware yükleyip mtu'yu değiştirdiğimde sorun çözüldü.
Evet sömestr tatilinde bunu denemeyi planlıyorum.



A
4 yıl (328 mesaj)
Teğmen

Yılbaşında millenicom a geçtim. Netflix açılmıyor :) 3 aylık geçiş sürem dolduğunda başka bir iss e geçeceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
-
4 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Sorunu millenicom'a şikayet var üzerinden iletmiştim. Çok güzel ilgilendiler, birkaç defa aradılar farklı bir yöntem denediler sanırım ve en sonunda çözdüler. Sorun canımı sıksa da çözüm için gayretleri güzeldi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @alicengiz32
T
4 yıl (771 mesaj)
Yüzbaşı

Sorun neymiş acaba merak ettim şimdi 😁



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-AhmtOzdmR-
-
4 yıl (3502 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

LG Webos sanırım Plex tabanlı bir medya server kullanıyormuş. Onunla ilgili birşeydi.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TheNightMare.
A
4 yıl (22 mesaj)
Onbaşı

Merhaba arkadaşlar Turknetten Millenicom a geçiş yaptım malum fiyatlar yüzünden Hızım aynı 100 mbit alıyorum. Ayrıca canlı müşteri hizmetleri desteği var. 0850333033 müşteri hizmetlerine aşağıdaki promosyon kodunu söyleyerek 1 ay ücretsiz kullanabilirsiniz.
Üye olmak isterseniz promosyon kodu
C9E47D1E



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.