Merhaba hattimi online turkcell e taşıdım ve birkaç gündür bu yazıyı görüyorum. Müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir kayıt yok ve kuryeyi arayın diyor. Verdikleri numarayı arıyorum ama açan kimse yok. Sizce ne yapmalıyım. Iptal edip normal mağazadan yapabiliyor muyuz ?
Ben de dijital operatör üzerinden hat taşıma ve yeni hat alımı yaptım. Böyle bir hata almadım ancak müşteri hizmetlerinin bir bilgisi yok. Kuryeyi size yollayacağız falan diyorlar ki dijital operatör üzerinden yapılan başvurularda kurye gelmiyor. Kurye internet sitesi üzerinden yapılan başvurularda geliyor.
Müşteri hizmetlerini arıyorum böyle bir başvuru yok dedikleri icinde islem yapamıyorlar.normal mağazaya gidemiyorum haftanın 6 günü hastanede çalışıyorum, ögle saatinde de mağaza bize uzak kaliyor, geri kalan pazar günü de her yer açık olamıyor. Caresiz kaldim resmen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azad-sterk -- 6 Aralık 2020; 21:2:39 >
Kurye değil. Yurtiçi kargo. Size sim kartı teslim ediyor. Siz de sim kartın numarasını sisteme giriyorsunuz. (Hattım nerede kısmından.) Daha sonra ekranda 2-3 yere telefondan imza istetiyor. Yeni hatsa 24 saat içinde açılacak yazıyor ancak 2 dk içinde hemen açılıyor. Numara taşıma ise numara taşıma işlemleri başlıyor. Ertesi gün ya da 2 gün sonra taşıma talebi onaylanıyor/onaylanmıyor. Gerisi normal numara taşıma işlemindeki süreç. Sonra bir de telefonda imza attığınız belgeyi bir daha çıkartıp imzalayıp 90 gün içerisinde Turkcell'e göndermeniz gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 6 Aralık 2020; 23:13:1 >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >