Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
564
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tüketici Hakem Heyeti | Online/Offline Başvuru Arasındaki Fark Nedir?
L
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Merhaba,

Çevremde sadece iki kişi bu heyete başvurmuş ve aralarında belirgin bir sonuçlanma zaman farkı var.

Birisi ilçe kaymakamlığına gidip yazılı olarak başvurmuş ve sonucu 1.5 ay içerisinde gelmiş.

Diğeri ise e-devlet üzerinden başvurmuş ve sonucu 8 ay(süreden emin değiliz çok uzun sürmüş) içerisinde gelmiş.

Şimdi benimde elektronik ürün olan monitörümdeki bir arızadan dolayı bir firmayı şikayet etmem gerekiyor. Bu yüzden hızlısı hangisi ise o yöntemle başvuruda bulunmak istiyorum.

Online/Offline arasında böyle bir süre farkı oluşuyor mu? Bunu öğrenmek istedim.

Ek olarak, koronavirüs tedbirleri kapsamında kaymakamlıkta Tüketici Hakem Heyet'i çalışıyor mu? Yoksa tamamen online mi geçtiler? Bir bilginiz varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim.

Teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordinfas -- 6 Aralık 2020; 10:11:4 >

L
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Elden verildiğinde daha hızlı çözülüyormuş. Sabah saat 10'dan sonra açılıyormuş.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.