1. sayfa
Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için PM üzerinden GSM numaranızı paylaşır mısınız? |
Baktık 20 saattir modeminiz internete bağlı sorun yok, yerleşik operatöre ilettik sorun olursa tekrar açın, kablosuzla hız zaten düşük çıkar tarzı kör tıpa cevaplarla kapattıkları arıza kayıtları çözümlenmiş sayılıyor hocam o karne o. |
Evet beklediğim oldu. Merhaba Serhat Bey. Arıza kaydınızı incelediğimde herhangi bir sorun tespit edemedim. Ping sorununa doğrudan müdahale edemediğimizi ilettim. Ping probleminizin giderilmesi adına aşağıdaki faktörleri dikkate almanız yeterli olacaktır. 1- Kullanılan bilgisayar kablolu olarak modeme bağlanmalı. Çünkü kablosuz ağlar veriyi gerçek anlamıyla havadan iletir. Bağlantı engellerden seker ve duvarlardan geçer. Buda ping süresine etki eder. 2- Bilgisayarda bulunan tüm açık programları kapatılmalı. 3- Aynı ortamda interneti kullanan başka kişiler varsa ve interneti ne kadar aktif bir şekilde kullanırlarsa ping süresi etkilenir (yükselir). O nedenle ping değerini düşürmek için bağlantı sayısı düşürülmeli. 4- Bilgisayarda herhangi bir veri indirme işlemi yapıyor ya da oyun oynanıyorsa durdurulmalı. ( Torrentten veri indirmek, Steamden oyun oynamak gibi uygulamalar açıksa kapatılmalı. ) 5- Ağ donanımlarında sorun olup olmadığını kontrol edilmeli. Dağıtıcı (Router) veya Çoklayıcı (Hub) kullanılıyorsa bunun yerine bilgisayar modeme doğrudan bağlanabilir. Böylece bu cihazlarda herhangi bir sorun varsa hangi donanımda olduğu ortaya çıkar. İyi günler dilerim. . |
Gerçekten insanı salak yerine koymak nedir.... Bu kadar beter olduğunuzu bilmiyordum |
Merhaba, konuyla ilgili açmış olduğunuz destek kaydı üzeriden ekiplerimiz gerekli kontrolleri tamamlayıp size bilgi veriyor. Ping durumuna doğruldan müdahale sağlayamıyoruz. |
Hız düşmesi ping yükselince oluyor, hıza el atabiliyorsunuz ama ping için bir şey yapamıyorsunuz![]() Akşamları iki oyun gireyim yayın açayım diyorum ama pingin 300 400 civarında olması engel oluyor. Hız düzelse ne fark eder |
Ayrıca en hızlı en düşük ping değerli diyorsunuz satış sloganınızda. Hız için bilemem ama ping için en düşük değerlere sahip olmadığınız kesin. Foruma bakıyorum çevremdekilere soruyorum herkes aynı sorundan şikayetçi. Hız düşüklüğü ve aşırı ping değeri. |
Merak etme bahane çok, kullandığın modemden tut kullandığın kabloya kullanmadığın wifi ağına, bağlı cihazlarına kadar her tür bahane mevcut. Destek kaydında desem sadece pc bağlı ethernet kablosu ile yine bir bahane bulurlar |
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için ping tracert sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? |
oluşturmuştum telefondan arandım devam ediyor mu sorun nedir tarzında. yine ping testi için ekran görünütüsü yüklememi istediler ve dedim bu haftasonu zaten bitti. gelecek haftasonu problem olursa yüklerim destek kaydını kapatmıyorum açık tutuyorum dedim konuşma bitti. üzerinden 2 gün geçer geçmez tarafınızdan otomatik olarak kapandı. artık uğraşmak istemiyorum |
1. sayfa
O şeffaflık karnenizi getirinde bir düzeltme yapalım. Kime göre neye göre şeffaf belli değil.
https://pic.nperf.com/r/3290296780859202-pGxXQr5N.png
https://pic.nperf.com/r/3287636567255587-BWnNppv1.png
https://pic.nperf.com/r/3287638791793346-n5FXrWyB.png
https://pic.nperf.com/r/3287649624536410-T2MPmiqE.png
Ha birde destek kaydı bıraktıktan sonra çalışanlarında karşısındakini mal ve salak yerine koymasıda ayrı bir olay. CAT6 ETHERNET kablosu ile bağlıyım diyorum eleman hala devam ediyor kablosuz kullanmayın mümkünse kablolu kullanın diye. Hadi maden sisteminiz altyapınız sunucularınız kötü, insanlara geri dönüş yapan çalışanlarınız daha da beter. Hiçbir şeyden haberleri yok.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.