Superonline 16 mbit adsl taahhütüm bittiği için (5 yıl sıkıntısız kullandım çok da memnundum ama hızı yükseltmek istedim) 11 Kasım tarihinde Turkneti arayarak bilgi almak istedim. Görüştüğüm müşteri hizmetleri vdsl için boş port olmadığını ancak kendi portumun VDSL desteklediğini, işlemler tamamlandıktan sonra 35 mbit hız alabileceğimi söyledi. 15 Kasımda Turknet, aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını söyleyip kullanıcı adı ve şifresi gönderdi.
Netice olarak 35 mbit hız alabileceğimi söyledikleri halde 16 mbit adsl bağlamışlar.
Arıza kaydı, destek talebi falan derken son 3 gün baya uğraştım ama verdikleri cevap "PORT YOK" (Bi ara müşteri hizmetleri aradı, hızımı 35 e yükselttiklerini söyledi. Akşam eve gittim gene 16 mbit. Neden böyle bişey söylediler onu da anlamadım ama tüm yaşananlardan sonra şaşırmıyorum, mantık aramıyorum.)
Madem port yok bana neden veremeyeceğiniz hızı vadettiniz? Ödeyeceğim 85 tl lik faturanın hepsi kar olsa ne kazanacaksınız?
Sonuç: Bu işler düzelmez, paramızla rezil olmaya devam edeceğiz. Bugün düzgün dediğimiz firma yarın para kazanmak uğruna gene bizleri mağdur edecek.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Merhaba, boş port durumu anlık olarak değişebiliyor. Müşteri numaranızı PM üzerinden iletmeniz durumunda port durumunu sorgulayarak size bilgi vereceğim.
3 gündür sadece bilgi veriyorsunuz zaten. Sürekli aynı cevaplar. Boş port olmadığını ben de biliyorum. Bana kendi portumun VDSL i desteklediğini söylediniz. Telefon kayıtlarımız sizde mevcut, dinlemek isterseniz bakabilirsiniz. Ya yanlışlıkla yanlış bilgi verdiniz ya da kusura bakmayın ama yalan söylediniz. VDSL alamayacaksam ADSL için daha uygun fiyatlı firmalar vardı, sizi tercih etmezdim..
Superonline 16 mbit adsl taahhütüm bittiği için (5 yıl sıkıntısız kullandım çok da memnundum ama hızı yükseltmek istedim) 11 Kasım tarihinde Turkneti arayarak bilgi almak istedim. Görüştüğüm müşteri hizmetleri vdsl için boş port olmadığını ancak kendi portumun VDSL desteklediğini, işlemler tamamlandıktan sonra 35 mbit hız alabileceğimi söyledi. 15 Kasımda Turknet, aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını söyleyip kullanıcı adı ve şifresi gönderdi.
Netice olarak 35 mbit hız alabileceğimi söyledikleri halde 16 mbit adsl bağlamışlar.
Arıza kaydı, destek talebi falan derken son 3 gün baya uğraştım ama verdikleri cevap "PORT YOK" (Bi ara müşteri hizmetleri aradı, hızımı 35 e yükselttiklerini söyledi. Akşam eve gittim gene 16 mbit. Neden böyle bişey söylediler onu da anlamadım ama tüm yaşananlardan sonra şaşırmıyorum, mantık aramıyorum.)
Madem port yok bana neden veremeyeceğiniz hızı vadettiniz?
Ödeyeceğim 85 tl lik faturanın hepsi kar olsa ne kazanacaksınız?
Sonuç:
Bu işler düzelmez, paramızla rezil olmaya devam edeceğiz.
Bugün düzgün dediğimiz firma yarın para kazanmak uğruna gene bizleri mağdur edecek.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.