Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
1112
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Dalgalanan hız, günde bir kaç kez kopan bağlantı ve umursamaz millenicom
S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Haziran 2020 ayında nakit işlemiyle internet bağlantımı taşıdım. Taşıma işleminden sonra internet bağlantısını kullanmak işkence oldu defalarca kez arıza bildirmeme rağmen bir çözüm bulunmuyor her seferinde saha ekiplerimiz gelip ücretsiz olarak inceleme yapacaklar demelerine rağmen saha ekibi gelmiyor. Gelmiş gibi işlem yapmış gibi arızanız çözümlendi diyorlar ancak çözümlenen bir durum yok. 100 Mbps internet bağlantım var sözde ancak hız sürekli dalgalanıyor ve günde birkaç kez kopma yaşanıyor aradığımda müşteri hizmetleri hat değeriniz normal diyip geçiştiriyor kısacası fazlasıyla hizmet değil fazlasıyla DERT.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sean2645 -- 5 Eylül 2020; 12:20:33 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
5 yıl
Yüzbaşı

Aynı sorun bendede var. Ben vazgeçtim dalgalı dalgalı kullanıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
F
5 yıl
Yüzbaşı

S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

dalgalı olması yada kopması gerçekten sorun değil çünkü olabilecek şeyler beni en çok rahatsız eden durum firmanın bu denli umursamaz oluşu 2 kez arıza kaydı oluşturdum saha ekibi gelecek dediler. gelen giden olmadan arıza çözüldü diyorlar sonra ama değişen bir durum olmuyor. bu arada modem artayüzünden dinamik dnsyi satatik yapıp bir dns atadığın zaman bir nebzede olsa durum iyileşiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @farfara
O
5 yıl
Yüzbaşı

Merhaba.

Modem arayüzündeki hat değerlerini de paylaşın bakalım. Kopma genelde hat değerleri kaynaklı oluyor. Ben de de vardı, ben hızı 88 e sabitlettim ve hiç dalgalanma ve kopma olmuyor 3 aydır.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sean2645
S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Bağlantı fiber modem de türktelekom un getirdiği zyxel olduğu için bahsettiğiniz değeri görmek mümkün değil diye biliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @onur5545
O
5 yıl
Yüzbaşı

Modem zyxel olduğu için değil de fiber olduğu için değerler farklı formatta gözükür. Modemin arayüzünü kurcalamanızı rica edicem. Bir bakmakta fayda var.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sean2645
S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Kastım markayla alakalı değil türktelekom özel üretilen cihazların yazılımı farklı oluyor bazı özellikler ve ayarlar kısıtlanıyor ulaşılamıyor. Hatta fiziki olarak usb şortları gibi bazı yerler kapalı geliyor. Ama kurcalayacağım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @onur5545
O
5 yıl
Yüzbaşı

Yok yok anladım. Ben de de ttnetin getirdiği tplink ac1200 modem var. Onda görebiliyorum diye hatırlıyorum. Modem yanımda olsa bakardım da modem memleketimde.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sean2645
S
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

baktım bulamadım aynı model ttnet olmayanlarda sistem monitörü sekmesinde xdsl sekmesinden değerler görünüyor ama bu arayüzde öyle bir sekme yok yazılımı değişmeyi denedim onada izin vermiyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @onur5545
R
5 yıl
Yarbay

Ulen adamlar nakil olurken iade ettigim modemin parasina çöktüler. Bddk ya sikayet ettim de sonuç aldim ne internet dalgalanmasi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.