Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
1430
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çözüldü teşekkürler Turknet-destek
A
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çözüldü teşekkürler Turknet-destek

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.Bozoğlu -- 3 Ağustos 2020; 16:27:2 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
X
5 yıl
Yarbay

İptal sonrası gelen fatura ay sonunda düzeltiliyor. Benim iptal talebimde de tam fatura çıkmıştı. Ay sonuna kadar faturayı ödemeyin dendi bana, daha sonra kontrol ettiğimde fatura düzeltilmişti.



T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, 25.07.2020 tarihinde oluşturduğunuz fatura inceleme kaydına istinaden arkadaşlarım inceleme yaparak bilgi verecektir. İnceleme sürecinin uzaması durumunda tekrar benimle iletişime geçebilirsiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, 25.07.2020 tarihinde oluşturduğunuz fatura inceleme kaydına istinaden arkadaşlarım inceleme yaparak bilgi verecektir. İnceleme sürecinin uzaması durumunda tekrar benimle iletişime geçebilirsiniz.
Merhaba ay sonu düzenlenecek diye gei dönüş yapılmasına rahmen ay sonu gelmeden kredi kartımdan tahsilat yapılmış!


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
A
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, 25.07.2020 tarihinde oluşturduğunuz fatura inceleme kaydına istinaden arkadaşlarım inceleme yaparak bilgi verecektir. İnceleme sürecinin uzaması durumunda tekrar benimle iletişime geçebilirsiniz.
Faturayı Habersiz şekilde tam olarak tahsil etmekle kalmamış birde üstüne online işlemlere giriş kullanıcı adım ve şifremide iptal etmişler.



T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, kullanım yapmadığınız günlerin iadesinin yapılması için ilgili ekibimize bilgi verdim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @A.Bozoğlu
A
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, kullanım yapmadığınız günlerin iadesinin yapılması için ilgili ekibimize bilgi verdim.
Merhaba fazla tutarın iadesi için iban numaram istendi, fakat online işlemlere giremiyorum. Telefon ilede müşteri temsilcisine ulaşmak mümkün değil. destek kaydıma iban numaramı eklermisiniz. İban numaramı size pm olarak gönderdim.@TurkNetDestek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, iban numaranızı çözüm uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde iade işlemini yapacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @A.Bozoğlu
A
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, iban numaranızı çözüm uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde iade işlemini yapacaktır.
Teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yarbay

Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.




Bu mesajda bahsedilenler: @A.Bozoğlu
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.