Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
36
Cevap
2141
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Vodafone 1 haftadır kuruluma gelmiyor. Yardım edermisiniz?
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar ayın 15 inde vodafone evde internet icin vaşvuru yaptım ama ne bir gelen nede giden var. Türk telekomdan bina icin port belirlemeye geldiler ama vodafone hic bir sekilde gelmiyor. Kac defa müsteri hizmetlerini aradım ama aciliyet belirtiyoruz diyip kapatiyıyorlar. Arkadaslar ben iptal etmek istiyorum daha kurulum yapilmadi. Her hangi bir iptal ettigimde cayma bedeli ödermiyim? Müsteri hizmetleriyle konustugumda biri ödersiniz diyor digeri kurulum yapilmadigi icin ödemessiniz diyor. Lanet olsun vodafone. Yardım ederseniz sevinirim arkadaslar. Ayrıca iptal icin aradigimda 2-3 saat telwfonsa bekledim ve baglandigimda sizi iptal birimine yönlendiriyoruz diyip aktardilar ve 1 saatte orda bekledim. Baglandiginda ise burdan yardim edemiyoruz diyip bir baska birime aktardi ve hat düstü en sonundaa. Ben bunalr kurulumun icin oldu da geldiler o an kurdurmayip iptal etsem cayma bedeli ödemem degilmi?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
5 yıl (3932 mesaj)
Yarbay

R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam herhangi bir yere imza atmadim. Müsteri hizmetlerinden su kampanyayi istiyorum dedim onayliyormusunj, dedi evet dedim sadece bu kadar. Müsteri hizmetlerine sorsugumda kurulum ve aktivasyon yapilmamis. Suan aktivasyon sürecindesiniz dediler. Bende herhangi bir islem yapilmiyor kurulum icin iptal etmek istiyoeum dedim cayma bedelini sordum kurulum olmadigi icin ödemesiniz dediler. Ama bir öncekiyle konustugumda ödersiniz dediler. Net bir şey diyemiyorlar. Sizce napmam gerekir. Herhangi bir yere imza atmadim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NT2L
N
5 yıl (3932 mesaj)
Yarbay

İmza yoksa, bedel de yok. Neye dayanarak ceza sunacak?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RapGood
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bende anlamadim hocam. Şuan haklı durunda olan benim ozaman iptal istedigimde yapmalari lazim. Bana telefondan onay vermissiniz derlerse ne yapmam lazim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NT2L
Z
5 yıl (1195 mesaj)
Yüzbaşı

Hizmet almaya da başlamamışsın zaten iptal et her türlü haklısın. Hakem heyetinde olsa yine hakkını söker alırsın.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RapGood
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İptal etmek istiyorum ama bir türlü iptal birimine baglanamiyorum hocam. İmza atmadim desigim gibi. Sadece telefondan su tarifeyi istiyoeum dedim onay verdim bu kadar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @zerenerhan
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu kurulum olayinin yasal süresi ne kadar?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl (3787 mesaj)
Binbaşı

Kuruluma mı yardım edelim ?



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yok hocam kuruluma gelmiolar zaten ben iptal etmek istiyorum cayma bedeli diyorlar onun icin soruorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tonodias
T
5 yıl (3787 mesaj)
Binbaşı

Kurulum yapılmadıysa cayma bedeli ödemezsin hatta şöyle bişey var : eğer kurulumu yapıp aktif etmeyi yapmadılarsa ve aktif etmezlerse o zamana kadar iptal edebilirsin. Ben aynı durumu yaşadım biliyorum çünkü (ttnet için ) Müşteri hzm. ara iptal et.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonodias -- 22 Temmuz 2020; 0:33:18 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamam hocam. Ama bunların iptal birimine bile baglanamiyorum bir sorunda orda var. Teknik servisten birine bunun icin bildirdim kayıt aldı. Sizi aricaklar dedi ama kesin aramicaklar. İptal birimine bagliyoruz dediklerinde de hic bir sekilde baglanmiyor hat düşüyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tonodias
N
5 yıl (3932 mesaj)
Yarbay

Islak imzalı sözleşme yok ellerinde. Olası bir ceza durumunda THH ye başvurmanız yeterli.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RapGood
Z
5 yıl (1195 mesaj)
Yüzbaşı

Fax numarası varsa fax çek



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RapGood
K
5 yıl (4796 mesaj)
Binbaşı

Allah yardımcın olsun, VDF bu işte...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Aynen hocam. Yalniz müsteri hizmetlerini sabahta aradim. İptal etmek istedigimi ısrarla bildirdim ama bana dedigi kuruluma geldiklerinde istemeginizi iletirsiniz iptal olur diyor. Yahu ben bunlarï beklemek zorundamiyim. İptal birimine baglayin diyorum. Öyle bir birimimiz yok eiyor bu sefer. Daha dün iptal birimimize bagliyoruz onlar iptal eder dien firmaya bak ya. Vodafone ne hat ne internet kullanmam kullandirmam cevremede. Yaziklar olsun böyle firmaya.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RapGood -- 22 Temmuz 2020; 17:17:35 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NT2L
N
5 yıl (3932 mesaj)
Yarbay

Ben kullanmıyorum zaten, faturasız hatlarda bile üç kağıtçı bunlar
Btk nın şikayet sisteminden firmaya yazın isterseniz. Belki faydası olur.

Bu arada yeni abonelik için beklemenize gerek yok, telekomu arayıp ilk defa internet bağlatacağınızı söyleyerek başvurun. Sabah sizden önce kalkıp kapıya dayanırlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 22 Temmuz 2020; 17:20:33 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RapGood
R
5 yıl (432 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çok pişman oldum hocam keşke Dsmart ile devam etseydim 7 senedir gram sorun yaşamadım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kerros