Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1055
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ekstradan Ram Ekleme Yaptım, Touchpad çalışmıyor, + tuşu basılı kaldı?
B
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Cihazım Lenovo Legion Y520

Merhaba bugün şöyle bir şey yaşadım. Aynı değerlere sahip ram sipariş ettim.
cihazda ki bu =Kingston 8 GB DDR4 2400 MHz CL1 7
sipariş ettiğim bu= (Crucial 8GB DDR4 2400 MHz SODIMM CL17)
bugün cihaza taktım ve ram 16 gb olan sistemden gördüm ancak şu şekilde bir sorun oldu. Touchpad kullanım dışı kaldı ve (+) tuşu basılı kaldı. Lenovo servisini aradım onlar da rami sökmemi söyledi. Sökünce sorun ortadan kalktı ama ram'i satıcı açtığım için iade almayacak büyük ihtimalle, ne tür bir çözüm önerirsiniz? Ram'i kullanmanın bir yolu yok mu? Ne yapabilirim cevap bekliyorum lütfen..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
5 yıl
Yarbay

Aynı model laptopu kullanıyorum ve aynı kalvye sorununu yaşadım. 1 tuşa basıyordum 5 harf birden basıyordu. Lenovonun forumunda bile çözümü yazmıyor ve herkes kronik klavye sorunu zannediyor.

Çözüm ramin üstündeki metal kapağı, kenarlardaki klipslerin arasına takmak. Dikkat edin kapağı metal tırnakların iç veya dış tarafına değil iki taraftan tutacak şekilde tam arasına takın. Klavye sorununu bu şekilde çözebilirsiniz.

Touchpad de büyük ihtimalle soketi çıkmış veya gevşemiştir. Bütün yassı kabloların soketlere tam oturduğundan emin olun.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Evet bunu tam oturtamamıştım zaten, ancak bence ikisi de bağlantılı touchpad sorunu da rami çıkartınca düzeliyor çünkü. Çok değişik bir sebep sorun bu olabilir mi. Bir de Rami söktüm o kapağı yine aynı taktım bazı kısımları dışarıda bazı kısımları içeride sorun düzeldi. Kapaktan mı emin değilim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biryeregitmiyoruz2 -- 30 Nisan 2020; 11:54:45 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cabriolet1981
C
5 yıl
Yarbay

İki problem de donanımla ilgili. Bahsettiğim kontrolleri yapıp bi deneyin bence.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamamdır teşekkürler. Bu şekilde kontrol edeceğim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cabriolet1981
B
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sorun çözüldü. Aynı ram'i internette bulup yükselttim. Sıkıntı yok şuan.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.