Arkadaşlar merhaba.Adsl'den Vdsl'e geçtikten sonra Türknet'in ne kadar ilgisiz bir Müşteri Hizmetlerine sahip olduğunu görmüş olduk. Vdsl'e geçtikten sonra internetimde sürekli kopmalar başladı.Ve böyle bir durum benim için kabul edilemez bir durum.Öğretmen olup online dersler ile şuan mesleğimi icra ettiğim için böyle bir durum neticesinde sanırım Operatör değiştirmek zorunda kalacağım.Arıza kaydımı oluşturduktan 2 gün sonra gelen mesaj :
Demek ki,sorun benden kaynaklıymış hatta,altyapıda sıkıntı yokmuş diye düşünerek çevremden çalıştığını %100 bildiğim BAŞKA bir VDSL modemi takıp denedim ve şaşırmadığımız üzere KOPMALAR DEVAM EDİYOR.Hani sorun müşteri kaynaklıydı? Merak etmeyin elektriğimizde kablomuzda da sıkıntımız yok.
Otomatikleştirilmiş ,ilgileniyormuş süsü verdiğiniz geri dönüt mesajları ile daha nereye kadar gideceksiniz? En kısa süre içinde sorunum çözülmezse doğrudan operatör değiştiriyorum ve gördüğüm,tanıdığım ve bildiğim HER insana ne denli zayıf,çürük,ilgisiz ve komik bir hizmet verdiğinizi haykırıyorum.Haberiniz olsun
Olur da koyduğum resme tıklamaya da üşenirsiniz diye Arıza ID :2020042700071280091
SONUÇ: 7 gün oldu hiç bir şekilde ilerleme yok. İnternet çatır çatır kopmaya devam ... Derdimizi anlatacak adam da bulamıyoruz. Sorunun kaynağını bulamıyorlar bile. Müşteri hizmetleri olarak gerçekten acınası bir haldeler... En kısa sürede aboneliğimi iptal ettireceğim. GÜNCEL: İptal için başvuru yapmış bulunmaktayız. Ayrıca kablonete başvurup bağlantımızı yaptık bir kaç gün önce.Şuan gayet memnunuz.Size de önerim budur, eğer altyapınız varsa hiç uğraşmayın çöp netler ile
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arkadaşlar tahmin edildiği üzere sorunu hala çözemediler.Çözemiyorlar , sürekli aynı mesajlar, otomatikleştirilmiş bir şekilde döndürüp duruyorlar.Gerçekten kusacağım artık.Aboneliğimi en kısa sürede iptal ediyorum.Bir Müşterinizi daha kaybediyorsunuz.Ama sanmayın bu tek bir müşteri ile kalacak.Etrafımda kim Türk net kullanıyorsa onların da aboneliklerini iptal ettirteceğim. SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRK NETTEN UZAK DURUN.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducard -- 7 Mayıs 2020; 18:33:16 >
Vdsl'e geçtikten sonra internetimde sürekli kopmalar başladı.Ve böyle bir durum benim için kabul edilemez bir durum.Öğretmen olup online dersler ile şuan mesleğimi icra ettiğim için böyle bir durum neticesinde sanırım Operatör değiştirmek zorunda kalacağım.Arıza kaydımı oluşturduktan 2 gün sonra gelen mesaj :
< Resime gitmek için tıklayın >
Demek ki,sorun benden kaynaklıymış hatta,altyapıda sıkıntı yokmuş diye düşünerek çevremden çalıştığını %100 bildiğim BAŞKA bir VDSL modemi takıp denedim ve şaşırmadığımız üzere KOPMALAR DEVAM EDİYOR.Hani sorun müşteri kaynaklıydı? Merak etmeyin elektriğimizde kablomuzda da sıkıntımız yok.
Otomatikleştirilmiş ,ilgileniyormuş süsü verdiğiniz geri dönüt mesajları ile daha nereye kadar gideceksiniz? En kısa süre içinde sorunum çözülmezse doğrudan operatör değiştiriyorum ve gördüğüm,tanıdığım ve bildiğim HER insana ne denli zayıf,çürük,ilgisiz ve komik bir hizmet verdiğinizi haykırıyorum.Haberiniz olsun
Olur da koyduğum resme tıklamaya da üşenirsiniz diye Arıza ID :2020042700071280091
SONUÇ: 7 gün oldu hiç bir şekilde ilerleme yok. İnternet çatır çatır kopmaya devam ... Derdimizi anlatacak adam da bulamıyoruz. Sorunun kaynağını bulamıyorlar bile. Müşteri hizmetleri olarak gerçekten acınası bir haldeler... En kısa sürede aboneliğimi iptal ettireceğim.
GÜNCEL: İptal için başvuru yapmış bulunmaktayız. Ayrıca kablonete başvurup bağlantımızı yaptık bir kaç gün önce.Şuan gayet memnunuz.Size de önerim budur, eğer altyapınız varsa hiç uğraşmayın çöp netler ile
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducard -- 14 Mayıs 2020; 13:41:30 >