Merhaba, arkadaşlarım oluşturduğunuz destek kaydına istinaden 3 iş günü içerisinde gerekli çalışmaları yaparak bilgi verecektir. Sürecin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz. |
Umarım düzelir internetim keşke daha önce buraya yazsaymışım çok hızlı bir dönüş oldu en geç çarşamba günü internetimin düzelmesini umuyorum zaten söyledim büyük bir ihtimalle port kaynaklı sorunum var diye ve portumun en son care olarak değişmesiini istedim hepinize iyi çalışmalar. |
Turk telekom ev telefonu için port yok diyor Müşteri numarası |
Sen nasıl insansın utanmandamı yok adamların altyapısı olmadığı halde her türlü yardım ediyorlar umarım banlanırsın forumdan.Saygısız herif. |
Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi arkadaşlarıma ilettim. Hizmetinizi kontrol ettiğimde numara başvurusu yapılmış olarak güncellenmiştir. Bahsettiğiniz bilgi ekiplerden ulaşmamıştır. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. |
PM bakabilir misiniz ? |
Turk telekom il müdürlüğü planlama dedi ev telefonu için boş port yok diye |
Çarşamba gününe kadar çözersiniz umarım yoksa bu internet frması ile arama mesafe koyacağım müşteri hizmetleri yok online işlem merkezi hiç bir sorunu çözmüyor helede şu korona belasından sonra online işlem merkezi hiç çalışmaz oldu.Orada bilgili birileri maalesef yok.Aynı cümleler kuruluyor hep müşteri destek hattında ve tatmin etmiyor.Umarım forumdaki kişininde dediği gibi Türknet pişmanlık olmaz. |
Yarın son gün benim pek ümidim yok artık bu firmadan kalite için bilgili ekip çalıştırmaları lazım ama nerede bilgili ekip olsa bol para alacak ki bu yüzden asgari ücrete hiç birşeyden anlamayan elaman çalıştırıyorlar. |
Artık biri arasın olmuyorsada yollarımızı ayıralım bir port değiştiremeyen firma ile memnun değilim. |
Hani 3 günde tamadı herşey düzelicekti bir port değişimi istedim ama bakan portu değiştirecek emri türk telekoma iletecek elemanınız bile yok sizde bu kadar kötü bir firma olamaz.Artık ne arayan var ne soran kaldıki hiçbirşeyden anlamayan elemanlarıda cabası sadece oyalıyorlar yok bugün yok yarın. Port değişimi istiyorum hat zayıflamam arttı kardeşim hattımı yakın bir porta vdsl2ye takın artık bıktım sizden. |
Merhaba, hız profilinizin detaylı kontrolü için teknik ekiplere bilgi verdik. Çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz. |
Artık sizlere kesinlikle güvenmiyorum bir dönüş bile yapmıyorsunuz sadece oyalıyorsunuz bakalım kaç ay sürecek bir port değişimi? |
Öncelikle hattımdaki değerleri ve türknetin bana gönderdiği değerleri atacağım hattımda hat zayıflaması var diyorum bilen ilgilenen yo.Port değişimi istiyorum onada bakan yok.Kablolara bakacak tt ekipleri diyor onada gelen yok bilgili olan biri yorumlasın lütfen.< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın > |
Arıza kaydında 21db modeminde 25db hat zayıflaması var. 4db evindeki kablodan kaynaklanıyor olabilir. Bir de değerlerimiz aynı neredeyse seninkiyle YAPA mı kullanıyorsun? Bir hafta önce bundan daha kötü değerlerde 33-35 mbit alıyordum. Çok CRC hatası veriyordu ama kulanabiliyordum. Bağlantım gitti 3-4 saatliğine geldiğinde hızımı seninki gibi 21 mbit e düşürmüşler. Santrale uzaklık da 1295 metreden 1255 metreye düşmüş. Ben anlamıyorum hem daha yaklaşıp hem nasıl daha yavaş bir internete sahip oluyorum. < Resime gitmek için tıklayın > |
Keşke bilen biri baksa şu konuma? Neden düzeltmiyor Türknet anlamış değilim?Port değişmesi lazım oralı bile olmuyorlar. < Resime gitmek için tıklayın > |
Geçen aydan beri neredeyse 20 gün oldu neden portum değişmiyor söyler misiniz? Sebep nedir? Port değişim emri verin tt ekiplerine gelsin sağ dolabında değiştirsin bu kadar basit birşey için neden 20gündür süründürüyorsun Türknet. < Resime gitmek için tıklayın > |
Sorun tamamen altyapının bu kadar desteklemesi ve boşa geçen uzun bir uğraş ve boşuna kızdığım Türknet ekibine hepinize iyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 23 Nisan 2020; 15:14:39 >