Merhaba arkadaşlar, siz forumdaşların da yararlanması adına, geçtiğimiz günlerde indirime giren bu ürünühttps://forum.donanimhaber.com/gigabyte-g750h-750w-80-gold-yari-moduler-psu-473-lira--142286762 sıcak fırsatlarda paylaşarak açtım. Bunun dışında birkaç arkadaşıma da aynı ürünü aldırdım.
Bugün kargo geldi ve doğal olarak HB kutusunun dışında hasar olmadığı için tutanak tutturmadım. Kutunun kenarında siyah bir bant vardı. Hepsiburada ürünün sanki güvenlik bandı varmış gibi kullanıcıya ittirmeye çalışmış. Sıfır olup olmadığını kutu içerisini açana dek anlayamazsınız.
Her neyse siyah bandı söktüm ve kutu içerisini açtım. Aksesuar - molex, pciex vs. kabloları bulunan - plastik torbanın açık ve amatörce bantlanmış olduğunu gördüm. Daha sonrasında yine forum üyesi olan bir arkadaşıma ürünün nasıl geldiğini sordum. Kendisi ürünün plastik ambalajla kaplı geldiğini sıfır olduğunu söyledi. Oysa ki benim ürünüm bu şekilde gelmemişti.
Daha sonrasında HB müşteri hizmetleirni aradım, durumu anlattım. "Biz ikinci el ürünleri müşterilerimize geri göndermiyoruz, iade gelen ürünleri de yollamıyoruz dedi." Tutanak tutturdunuz mu diye bile sordu. Klasik Hepsiburada müşteri hizmetleri. Her neyse, yaptıklarının ne kadar ucuz ve adice olduğunu belirttim, yetkililerine bağlanmak istediğimi söyledim. Tabiki bağlamadı. Ürünün incelenmesi için geri göndermemi istedi. Bak bak bak inceleyeceklermiş bir de. Bir musibet bin nasihatten iyidir derlermiş. Bundan sonra değil HB'den PSU, çöp dahi almam.
Hb ile whatsapp üzerinden yaptığım görüşmelerde, ürünün açık olup olmadığı konusunda benden servis raporu istemişlerdir.
Mesajların yayınlanmasının suç unsuru olduğunu bildiğim için yayınlayamıyorum ama bu firmanın yaptığı iğrençliği gözler önüne sereceğim.
Aynı zamanda iadenin durumunun ne olacağı konusunda da kesin konuşmuyorlar. İade almayabilirler bile. Servis raporu lazımmış açık olup olmadığı hususunda. Gerçekten komedi bunlar. 14 günlük yasal iade hakkım ve ürünü kullansam dahi iade şansım var. Bunu da biz mi öğretelim.?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bugün kargo geldi ve doğal olarak HB kutusunun dışında hasar olmadığı için tutanak tutturmadım. Kutunun kenarında siyah bir bant vardı. Hepsiburada ürünün sanki güvenlik bandı varmış gibi kullanıcıya ittirmeye çalışmış. Sıfır olup olmadığını kutu içerisini açana dek anlayamazsınız.
Her neyse siyah bandı söktüm ve kutu içerisini açtım. Aksesuar - molex, pciex vs. kabloları bulunan - plastik torbanın açık ve amatörce bantlanmış olduğunu gördüm. Daha sonrasında yine forum üyesi olan bir arkadaşıma ürünün nasıl geldiğini sordum. Kendisi ürünün plastik ambalajla kaplı geldiğini sıfır olduğunu söyledi. Oysa ki benim ürünüm bu şekilde gelmemişti.
Daha sonrasında HB müşteri hizmetleirni aradım, durumu anlattım. "Biz ikinci el ürünleri müşterilerimize geri göndermiyoruz, iade gelen ürünleri de yollamıyoruz dedi." Tutanak tutturdunuz mu diye bile sordu. Klasik Hepsiburada müşteri hizmetleri. Her neyse, yaptıklarının ne kadar ucuz ve adice olduğunu belirttim, yetkililerine bağlanmak istediğimi söyledim. Tabiki bağlamadı. Ürünün incelenmesi için geri göndermemi istedi. Bak bak bak inceleyeceklermiş bir de. Bir musibet bin nasihatten iyidir derlermiş. Bundan sonra değil HB'den PSU, çöp dahi almam.
Bana gelen aksesuar plastiği
< Resime gitmek için tıklayın >
Siyah bantla yapılan sıfır gibi göstermek için yapılan amatörlük
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu da arkadaşıma ulaşan sıfır plastiğinde ürün
< Resime gitmek için tıklayın >
Siyah bant 2
< Resime gitmek için tıklayın >
Arkadaşıma gelen paketteki şeffaf bant.
< Resime gitmek için tıklayın >
Lütfen konuyu öne çıkaralım arkadaşlar.
Hb ile whatsapp üzerinden yaptığım görüşmelerde, ürünün açık olup olmadığı konusunda benden servis raporu istemişlerdir.
Mesajların yayınlanmasının suç unsuru olduğunu bildiğim için yayınlayamıyorum ama bu firmanın yaptığı iğrençliği gözler önüne sereceğim.
Aynı zamanda iadenin durumunun ne olacağı konusunda da kesin konuşmuyorlar. İade almayabilirler bile. Servis raporu lazımmış açık olup olmadığı hususunda. Gerçekten komedi bunlar. 14 günlük yasal iade hakkım ve ürünü kullansam dahi iade şansım var. Bunu da biz mi öğretelim.?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkka -- 9 Mart 2020; 17:29:35 >