1. sayfa
Bunu hep yapıyor zaten Turkcell Kalite ne beklersiniz Cama yakın bir yer telefon ile bakın daha iyi kaliteli sinyal bulmaya çalışın ![]() Yada kullanamadığızı belirtip cayarsınız |
Firma cayma bedeli çıkarırsa şu linki doldurabilirsiniz.https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi |
Benimki de farklı adres çıktı. Itiraz ettim ? Çözüm merkezi kontröl sonrası cayma bedelsiz ve vergisiz iptal be iade edebilirsiniz dedi bilgin olsun. |
Telefon çok iyi de çekse her bölgede SuperBox hizmeti verilmiyor. Bayiler de müşterinin ihtiyacını karşılamak için farklı adres göstererek hizmeti başlatıyor ki, kimse buna itiraz etmiyor. Çünkü gerçek adreste Turkcell hizmeti onaylamayacak ve bağlantı sağlamayacak zaten. Sizde ise en azından bir verimli çalışıp çalışmadığını kontrol etmesi gerekirdi görevlinin. Kullanma ihtiyacınız varsa cam kenarında kullanın cihazı. Hem daha iyi sinyal alır orada, hem de evin içinde çekmeyip radyasyona boğmaz evi. |
|
Kendi sistemlerinde adres farklı olunca sikayet talepi oluşturdum. 10 gün sonra döndüler araştırıracaklarını sözleşmeye bakıp döneceğini söyledi. 2 gün sonra döndüğünde bayi hatası denilerek kurlum bedeli ve vergi ücretleri alınmadan iptal edebilirsiniz dendi dün itibarı ile iptal oldu ve modemi teslim edeceğim. |
Bayi sizi aramadı mı konuyla ilgili? |
Allah Allah iyiymiş valla ya |
Hayır |
Geçmiş olsun |
Ararlar diye düşünüyorum. |
Zannetmiyorum çok tan ararlardı ya bayi hatası deniyor sahte adres tanımı superbox satış birimi Geçenler de isterseniz size destekleyen bir yeri adres gösterelim sonrada sizi arayan ekibe kendi evinizi söylersiniz diyor. Bayi sahtede yapsa yine de turkcell kazançlı ben biraz bu işlerin girdaplarında hep iyi çıkarım onlar mevzuat bilmeyenleri iyi korkutma görevi var. |
Bu durumu btk ya yazdınız mı? |
Yok hocAm direk talep oluşturuldu çözüm merkezi araştıma yaptı bayi hatası dendi kullandığımı ödedim. 82 tl gibi bi şey 16 günlük vergiler bir de biraz önce de modemi teslim ettim. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet değişen bir şey yok... arayan soran yok 3 gün oldu. |
1. sayfa
#turkcell #superbox rezaletini anlatıyorum.
2.gün önce superbox'a başvurdum çünkü internetim adsl ve çok yavaştı.
Superbox için bugün personel gelip kontrol sağlayacağız dedi ve adrese geldi.
Adrese gelen personel kontrol etmiş ve evde superbox kullanılabilir demiş ve annemden imza almış. B
ugüne ve geldim evi gezdim evde sadece 1 noktada çok az superbox çekiyor.
532 müşteri hizmetlerini aradım, hizmetten menmun olmadığım için inceleme yapılıp aboneliğimin cayma bedelsiz iptalinin yapılmasını istedim. Bana süreci anlatırken adresini sorgulayalım dedi ve bana kalkıp alakasız bir adres söyledi.
Adres benim yaşadığım adres değil ve benim adresimi sorguladığında superbox zaten kullanılamıyor.
Bugün 23:00 saatinde görüşmeyi müşteri hizmetleri ile görüşmeyi bitirdim.
Kısaca sırf abonelik satmak için turkcell ve altbayileri katakulliye getirip başka adres gibi gösterip abonelik açmışlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.