Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
3687
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet Aktivasyon ve İnternet Yok ( sorun cözüldü )
B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba Turknet geçiş yaptım aktivasyon tamamlandı bağlantı yapıldı dendi modem ayarlarını yaptım ama sinyal yok ariza kaydı olusturdum ve telekom bizde sorun yok diye mesaj göndermiş

Hat fiziksel durumu kapalı olarak gözüküyor bu ne anlama geliyor

Farklı farklı ağ bilgisi göndermişler birinde 35mbit diğerinde 28 mbit bu bilgileri nerden alıyorlar halen online işlemlerde aktivasyon tamamlandi yazmıyor modemde sinyal gelmiyor ne yapmam lazim
Türknete geçtigime pişman oldum


Sorun çözüldü internet normal değerlerinde artık telefonda çalışıyor hiç bir sıkıntı yok

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



Turktelekomdan sorguladigimda çözüm aşamasında yazıyor
< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 16 Ocak 2020; 4:41:24 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Musteri hiz aradim aktivasyon tamamlandi diyor online islemlerde tamamlanmamis olarak gozukuyir diyirum guncellenmemistir dedi Telekoma bilgi verilmiş onlar inceleyip sorunu çözecek diyor müşteri temsilcisi kimbilir ne zaman çözülür hayır dsl sinyali filan vermeden aktivasyon nasıl tamamlanıyor

Bu tip sıkıntı yaşayan oldumu kaç günde çözüldü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 8 Ocak 2020; 20:57:32 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
5 yıl
Onbaşı

Aramıza hoşgeldin milletin bir haftadır benim 5 gündür neti yok inşallah çözülür



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Technologie
B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler ben yozgattayim bugün bağlantı yapıldı modemin power ve wifi ışığından başka ışık yok



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @marmara_kazım
B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Turktelekom ekipleri gelmiş kontrol etmiş arızayı kapatmış herhangibir bilgi yazmıyor sorunla ilgili turknet arıyorum teknik ekip size dönüş yapacak diyor herhalde seneye dönüş yaparlar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl
Yarbay

Merhabalar, sizinle bu konu hakkında PM üzerinden de iletişim içerisindeydim. Siz bana yazdıktan sonra arkadaşlarıma bizzat durumu ilettim ve sizi arattırdım. Siz daha sonra ankastre kutunuzu kontrol ettiğiniz zaman farklı daireye etiket bırakıldığını bize destek kaydınız üzerinden iletmişsiniz. Arkadaşlarım gerekli aksiyonları alarak size en kısa süre içerisinde yardımcı olacaklardır. Bende konuyu buradan takip ediyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba sorun benden kaynaklı olarak bağlantı yanlış yapılmış bugün doğru bağlantı yapıldı internet geldi ama 25 mbit 35mbit değil normalde 35 mbit alırsın demişlerdi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 11 Ocak 2020; 7:1:35 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Internet var şuan ilk başvuru yapılırken 35 mbit alırsınız denmişti hatta sitenizde ne kadar hız alırım kismindada 35 mbit yazıyordu ama 25 mbit yukarısını göremiyorum turktelekomda iken 50mbit sorunsuz alıyordum



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
4 yıl
Teğmen

Hocam bende farklı operatörden geçiş yaptım. Ama aktivasyon tamamlandı demiyor online işlem merkezinde sizin de dediğiniz gibi. Kullanıcı adı şifre geldi modem arayüzünde tanımlı ama İnternet yok. Müşteri hizmetleri aynı şekilde tamamlanmış görüyor ama dediğiniz gibi bende tamamlanmış gözükmüyor. Sorunu nasıl çözdünüz yardımcı olur musunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bilgisayar Teknisyeni
F
4 yıl
Yarbay

Ey cemaati muslimin gelin görün işte ibretlik bir Turknet aboneliğine geçiş neticesidir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bilgisayar Teknisyeni
G
4 yıl
Er

merhaba ben superonline kullanıyorum sitenizden kontrol ettiğimde 50mbit maximum alabiliyorum

35 mbit paketi 85 tl gözüküyor. acaba bu fiyat dahilinde 50mbit internet alma şansım nedir.

100mbit superonline paketini kabloyla tam 100 alıyorum kablosuz ise 35-40mbit. oluyor. bilgi verirseniz sevinirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, online işlem merkezinde de güncelleme yapılacaktır. Sorununuz devam ederse müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız?




Bu mesajda bahsedilenler: @firari3004
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra 10 TL fark ile altyapınızın desteklediği 50 Mbps' te kadar olan pakete geçiş yapabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @FellowCitizens
G
4 yıl
Er

forumda yeniyim. TÜRKNET MÜŞTERİ hizmetlerine ulaşabilen var mı.? çünkü TTNET aboneliğim bugün son ve bugun turknete geçiş yapılacagını söylemişlerdi. TTnet te 300 tl fatura çıkarıyor
ONLİNE İŞLEMLERDE AKTİVASYON TAMAMLANDI YAZIYOR.
müşteri hizmetlerını arıyorum Telefonu suratıma kapatıyorlar.

yaptıgım butun görüşmelerin ses kaydı da var bende ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, çağrı merkezimiz üzerinden hizmet vermiyoruz. Talebinizi 08502888081 numaralı hattımızdan ya da www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilirsiniz. Dilerseniz konuyu ve iletişim bilgilerinizi benimle PM üzerinden paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @GökhanGök
G
4 yıl
Er

Tamam pm olarak yazayım bakalım çözülecek mi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, konuyu aktivasyon birimimize ilettim. İlgili birimimiz sizinle iletişime geçerek teyit araması yapacak. Ardından internet başvurunuz yapılacaktır. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.




Bu mesajda bahsedilenler: @GökhanGök
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.