Ticari araçta hafif direksiyon beklememek lazım ama ne kadar sert biliyoruz tabi |
Hidrolik yağ eksiltme yapmış olabilir . Benim Focus ta bir kaç defa oldu .![]() |
Bu aracın direksiyonu doblo dan hafif Citroën c3 den sert ama çok ta sert değil tek parmakla rahat bir şekilde dönderiliyor |
Hocam tek elle zor döndü bırakın tek parmağı ![]() Ben lastiklerden suphelendim ilk başta Milestone sonuçta Petlas in yan ürünü, çok da kaliteli değil ama lastik ile direksiyon sertliği arasında bir bağlantı olmamalı. Direksiyon kutusu arızası var ise usta anlar umarım sonrasında sorun yaşamam |
Bahsettiğin aracı 3-4 kere kullanma şansım oldu. Direksiyonu bence çok rahattı. Normal şartlarda hafif ticari araçların debriyajı, vites geçişleri ve direksiyonları kendi markasına ait binek modellerden daha rahat olur. Bu araçları kullanan insanlar yıllık 30-40 bin km yol yapıyor ve araçlarda buna göre tasarlanıyor. Bu tarz araçlarda direksiyon sertliği debriyaj sertliği gibi bir olay söz konusu olamaz. Kimden olursa olsun kesinlikle aracı expertize göstermeden almayın. |
Ne lastiği direksiyon kutusu hasarlı belliki tamir ettirdi düzen tutmadı. adam fiyat almıştır onun için 3-5 bin çıkmıştır muhtemelen. İnşallah almamışsınızdır. Direksiyon arızaları genellikle ciddi masraflı işlerdir. Exper anlamaz direksiyondan ya 5 bin fiyat düşürün yada almayın aracı |
çoğu binekten daha güzel courier in direksiyonu bi sıkıntı var bence |
Elektrikli direksiyon mevcut, renolar gibi çok hafif olmasada orta sertlikte bi direksiyon olması lazım. bu arada direksiyonu tam kırınca kendini toplaması nasıl? |
Arkadaşlar aracı henüz almadım Expertiz konuyu anlamayacagi için pazartesi Aydın'da forddan anlayan bir ustaya göstereceğim Sonrasında karar vereceğim Hepiniz sağolun |
Her yerde fazlaca olan bi araç , başka araba bakmalisiniz bence |
Bizzat tecrübe ettiğim olay, yazlık lastikleri çıkarmak için arabayı kaldırımdan biraz uzaklaştıracak manevrayı yaptım. Bir saat içerisinde 4 jantı değiştirdim, yeni lastiklerle arabayı eski yerine alayım dediğimde dirkesiyonun ağırlaştığını hissettim. Ama tek elle zor dönecek kadar da ağırlaşmaz. |
Sorun neredeymis hocam nasıl cozdunuz? |
Fazlaca olması iyi bence hocam demek ki piyasası var işimizi görmez dediğimizde satar geçerim |
Tabiki iyi bisey , arac icinize sinmediyse benzerine bakabilir rahatlikla bulabilirsiniz anlaminda dedim |
Anladım hocam aracın tek içime sinmeyen yeri direksiyonu o da basit bir seyse aramak istemiyorum artık sıkıldım biraz bir de işlerden dolayı çok şehir dışına çıkma zamanım yok bu da yakınken değerlendirelim istedim |
Yani bir sorun yoktu. |
Direksiyon kutusu sikintili O kadar sert olmamali Ayrica km kac? Turbo bakimi triger set yag degisimi zamanida gelmistir onun Baya masrafliya benziyor uzak dur |
64000 de hocam Aracı 56 ya anlaştık ama direksiyon ve trigeri satıcı karşılayacak, araç benim ustamda yapılacak 2014 model olduğunu varsayarsak fiyat iyi değil mi |
1.6 Titanium yada 1.6 titanium plus ise super Bunun disindaki model yada 1.5 versiyonlar ise normal fiyat hocam Sizinki hangisi? Lastik de lazimdir ona 1500 tl daha koy Boya degisen durumuda var |
Bugün satın almak için 2014 Courier 1.6 TDCİ kullandım. Aracın direksiyonu ciddi anlamda sertti, sahibine sorduğumda lastikleri yeni değiştirdiğini ondan sonra sertlestigini ayar yapılması gerektiğini söyledi? (Lastikler Milestone marka)
Ben tamircimi aradığımda ise satıcınin saçmaladıgini öyle bir ayar olmadığını söyledi.
Sizce sorun lastiklerde mi yoksa direksiyon kutusunda olabilir mi?
Pazartesi önce tamirciye sonra expertize göstereceğim ama kafamda soru işareti oldu
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >