rezaletmidir bilemem ama kullandığımız turkcell şirketinin ne kadar ileriye gidebileceğini, nasıl hak yiyebileceğini görmeniz açısından yazdığım bir yazıdır. her şeyi en ince ayrıntısına kadar yazamıyorum, geçirmiş olduğum bir kazadan dolayı ellerim uzun yazılardan sonra uyuşmaktadır. isteyene daha açıklayıcı şekilde telefonda anlatıp ispatlarını belgelerle sunabilirim.
2011 yılında almış olduğum hattım ile ilgili sorunlar için direk 532 numarasını arayıp müşteri temsilcisiyle kısa yoldan görüşememem kaynaklı problemleri aşmak maksadıyla kullandığımdan fazla ücret verip platinium üye olmuştum. senelerdir bir dünya problemi turkcell ile yaşayıp açmış olduğum şikayetlerime cevap alamadığım gibi , açmış olduğum şikayetleriminde kaybolduğunu gördüğüm halde çekim kuvvetinden dolayı maalesef ki turkcell ile çalışmaya devam ettim.
bu 8 yıllık birliktelikte toplam 3 adet platinium hattımla ilgili yaşadığım problemleri kısaca özetlemem gerekirse;
kontratımdan caydığım için çıkan bedelin kendi hesapladıklarından fazla çıkması sebebiyle 9 ay işlemimi halledemediler. 1 ay kala özür dileyio düzellttiklerini söylediler.
gelen yüksek faturalardan dolayı itirazlarımı 1 seneye yakın sallayıp bıktırma politikası uyguladılar, sonrasında hatalarını kabul ettiler.
vermiş olduğum adresimi kendi kafalarına göre olmayan bir adresle değiştirip, bu değişikliği kimin yaptığı ile ilgili bilgilendirmede bulunmadılar.
hattımı ilgim alakam olmadığı halde bir firmanın kurumsal hattı yapıp, benle alakası olmayan firmanın ödemediği faturalardan dolayı turkcell cihaz alma haklarımı sildiler. itirazlardan sonra (yaklaşık 7 8 ay) yanlışlık olduğunu söyleyip özür bile dilemeden işin içinden çıktılar.
kaza geçirdiğim ve ayağa kalkamadığımı, elimin ve bacağımın kırıldığını (raporlarla sabittir) söylediğim halde yeni hat talebimi platinium müşteri ekibiyle yönlendirmek yerine, (kaldı ki platinium müşteri ekibi bu tarz talepleri 24 saat içinde yerine getirir) 8 gün boyunca ha geld, ha gelecek diye beni evde tutup hiç bir şekilde ekip yollamayıp, bu süre içerisinde iletişim hakkımı elimden almışlardır. sakat halimle iletişim merkezine gidip hattımı aldıktan 1 gün sonra kapıma kargoyla hattı yollamak gibide aptallıkları olmuştur.
turkcell akıllım güvende paketini aldığım telefonla tanımlayıp, telefonuma zarar gelince hattınıza tanımlı değil, iletşim merkezinin hatası deyip sırtını dönmüşlerdir. kaldı ki telefonu aldığım faturada akıllım güvende paketi gözükmektedir.
tabi bu olanlardan dolayı bazen dakikalarca, bazense saatlerce telefonda kalıp kavga dövüş halinde bir sürü zaman geçirdim kendileriyle. ancak son 7 8 aydır, daha önce ki şikayetlerime cevap vermemeleri, ve şikayetlerimi bilinçli şekilde silmeleri bir kenara, hakkımı telefon yolu ile aramamam için, parasını verip kullanmaya hak kazandığım platinium müşteri hizmetlerini bilinçli bir şekilde kullanımıma kapatmışlardır. artık özel(!) müşteri hizmetlerinden yararlanacağımı, bu yüzden özel müşteri temsilcisi ile görüşeceğimi söylemektedirler. platinium müşterisi olduğumdan dolayı tarafıma doğan platinium müşteri hizmetleri ile görüşmek istediğimi söylediğimde ise bana özel müşteri hizmetlerinin yardımcı olacağını söylemektedirler. bunun neden bu şekilde sorduğumda mükerrer cevap veremiyoruz diyip suratıma telefonu kapatmaktadırlar.
az önce tekrar bambaşka bir sorun ile ilgili aradığımda, karşıma çıkan müşteri hzmetleri yetkilisi, benim platinium olduğumu bu yüzden kendisi yerine platinium müşteri temsilcisi ile görüştürmek istediğini söyleyip beni platinium müşteri hizmetlerine aktarmıştır. aktarmadan sonra çıkan platinium müşteri ekibine durumumu aktardığımda beni tekrar özel müşteri hizmetlerine aktaracaklarını söyleyip sorularımı yanıtsız bırakmıştır. bunun müşteriler arasında ayrımcılık olduğunu, haklarımı kullandırtmadıklarımı ve bunun suç olduğnu söylemiş olsamda mükerrer bilgi veremiyoruz diyip suratıma telefonu kapatmışlardır.
turkcell ensar dayanışmasını kenara bırakın, bir insanın bir insana yukarıda yazdıklarımı yapma hakkı varmıdır.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
btk kanalı ile iletişime geçsem dahi, sorunu btk yerine turkcell kontrol ediyor ve bu yüzden yine işlem yapmıyorlar. bu thh denilen kanal nedir.
bu arada anlık yaşadığım problemide şöyle bırakıyorum;
an itibari ile kredi kartım ile ödeme yapmak istediğimde, bu özel hizmet birimi adı altında otomatik olarak aktardıkları yerden başka bir yere bağlanamıyorum. bu yüzden ödememi yapamıyorum. bu sorunu inatla ve ısrarla çözmek istemeyip beni ödememden dolayı gecikmeye düşürmeye çalışıyorlar.
btk kanalı ile iletişime geçsem dahi, sorunu btk yerine turkcell kontrol ediyor ve bu yüzden yine işlem yapmıyorlar. bu thh denilen kanal nedir.
bu arada anlık yaşadığım problemide şöyle bırakıyorum;
an itibari ile kredi kartım ile ödeme yapmak istediğimde, bu özel hizmet birimi adı altında otomatik olarak aktardıkları yerden başka bir yere bağlanamıyorum. bu yüzden ödememi yapamıyorum. bu sorunu inatla ve ısrarla çözmek istemeyip beni ödememden dolayı gecikmeye düşürmeye çalışıyorlar.
Thh, tüketici hakem heyeti oluyor. BTK'dan çok daha etkili. Bildiğim kadarıyla oraya giden şikayetler biraz geç çözülüyor. Alacaklıysan veya ekstra fatura vs. çıktıysa ve haklıysan thh geri ödemeyi ipe ipe yaptırıyor.
Uygulamadan veya bankadan ödeme yapamıyormusun? Neden mh'den kredi kartı ile ödeme yapmaya çalışıyorsun anlamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 27 Ocak 2019; 16:11:6 >
Allah böyle büyük dertler vermesin, bir sürü parça parça maduriyet var ama çayma bedeli hatalı hesaplanması çok alışıldık birşey plantinyumda, adamlar hiç bir elle tutulur hizmeti olayan tarifeye bu kadar süre para ödeyen adam cayarken mi dikkat edecek mantığı gidiyorlar...
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
2011 yılında almış olduğum hattım ile ilgili sorunlar için direk 532 numarasını arayıp müşteri temsilcisiyle kısa yoldan görüşememem kaynaklı problemleri aşmak maksadıyla kullandığımdan fazla ücret verip platinium üye olmuştum. senelerdir bir dünya problemi turkcell ile yaşayıp açmış olduğum şikayetlerime cevap alamadığım gibi , açmış olduğum şikayetleriminde kaybolduğunu gördüğüm halde çekim kuvvetinden dolayı maalesef ki turkcell ile çalışmaya devam ettim.
bu 8 yıllık birliktelikte toplam 3 adet platinium hattımla ilgili yaşadığım problemleri kısaca özetlemem gerekirse;
kontratımdan caydığım için çıkan bedelin kendi hesapladıklarından fazla çıkması sebebiyle 9 ay işlemimi halledemediler. 1 ay kala özür dileyio düzellttiklerini söylediler.
gelen yüksek faturalardan dolayı itirazlarımı 1 seneye yakın sallayıp bıktırma politikası uyguladılar, sonrasında hatalarını kabul ettiler.
vermiş olduğum adresimi kendi kafalarına göre olmayan bir adresle değiştirip, bu değişikliği kimin yaptığı ile ilgili bilgilendirmede bulunmadılar.
hattımı ilgim alakam olmadığı halde bir firmanın kurumsal hattı yapıp, benle alakası olmayan firmanın ödemediği faturalardan dolayı turkcell cihaz alma haklarımı sildiler. itirazlardan sonra (yaklaşık 7 8 ay) yanlışlık olduğunu söyleyip özür bile dilemeden işin içinden çıktılar.
kaza geçirdiğim ve ayağa kalkamadığımı, elimin ve bacağımın kırıldığını (raporlarla sabittir) söylediğim halde yeni hat talebimi platinium müşteri ekibiyle yönlendirmek yerine, (kaldı ki platinium müşteri ekibi bu tarz talepleri 24 saat içinde yerine getirir) 8 gün boyunca ha geld, ha gelecek diye beni evde tutup hiç bir şekilde ekip yollamayıp, bu süre içerisinde iletişim hakkımı elimden almışlardır. sakat halimle iletişim merkezine gidip hattımı aldıktan 1 gün sonra kapıma kargoyla hattı yollamak gibide aptallıkları olmuştur.
turkcell akıllım güvende paketini aldığım telefonla tanımlayıp, telefonuma zarar gelince hattınıza tanımlı değil, iletşim merkezinin hatası deyip sırtını dönmüşlerdir. kaldı ki telefonu aldığım faturada akıllım güvende paketi gözükmektedir.
tabi bu olanlardan dolayı bazen dakikalarca, bazense saatlerce telefonda kalıp kavga dövüş halinde bir sürü zaman geçirdim kendileriyle. ancak son 7 8 aydır, daha önce ki şikayetlerime cevap vermemeleri, ve şikayetlerimi bilinçli şekilde silmeleri bir kenara, hakkımı telefon yolu ile aramamam için, parasını verip kullanmaya hak kazandığım platinium müşteri hizmetlerini bilinçli bir şekilde kullanımıma kapatmışlardır. artık özel(!) müşteri hizmetlerinden yararlanacağımı, bu yüzden özel müşteri temsilcisi ile görüşeceğimi söylemektedirler. platinium müşterisi olduğumdan dolayı tarafıma doğan platinium müşteri hizmetleri ile görüşmek istediğimi söylediğimde ise bana özel müşteri hizmetlerinin yardımcı olacağını söylemektedirler. bunun neden bu şekilde sorduğumda mükerrer cevap veremiyoruz diyip suratıma telefonu kapatmaktadırlar.
az önce tekrar bambaşka bir sorun ile ilgili aradığımda, karşıma çıkan müşteri hzmetleri yetkilisi, benim platinium olduğumu bu yüzden kendisi yerine platinium müşteri temsilcisi ile görüştürmek istediğini söyleyip beni platinium müşteri hizmetlerine aktarmıştır. aktarmadan sonra çıkan platinium müşteri ekibine durumumu aktardığımda beni tekrar özel müşteri hizmetlerine aktaracaklarını söyleyip sorularımı yanıtsız bırakmıştır. bunun müşteriler arasında ayrımcılık olduğunu, haklarımı kullandırtmadıklarımı ve bunun suç olduğnu söylemiş olsamda mükerrer bilgi veremiyoruz diyip suratıma telefonu kapatmışlardır.
turkcell ensar dayanışmasını kenara bırakın, bir insanın bir insana yukarıda yazdıklarımı yapma hakkı varmıdır.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.