Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1642
Tıklama
0
Öne Çıkarma
300.000 km’deki 2006 COROLLA 1.4 d4d mmt test sürüşü
V
7 yıl (1312 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Düzenli bakımın yüksek km korkusunu ortadan kaldırdığını gördüğümüz bir test oldu
Yağ yakma problemi olan corolla halen sorunsuzdu
Euro 4 90 bg 190 nm torka sahip corolla Uzun yolda 4 lt lerde tüketime sahip
Motor baya sessiz çalışıyor
Trim sesi ve rüzgar sesi yok ama yol sesi alıyor
Mmt şanjuman alışkanlık istiyor vites değişim devri geldimi ayağınızı gazdan çekmelisiniz
90 bg motor mmt şanjuman ile 14,5 sn 0/100 değeri sunuyor performans yok
Corollanın tavan döşemeleri zamana direnemiyor sarkmalar var yeni kasada bu döşeme yok koltuklar yumuşak beldesteği yok
Videoyu izlemek için tıklayınız

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vakitsiz61 -- 28 Kasım 2018; 21:12:59 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl (20588 mesaj)
Yarbay

Bir insan eski kasa bir aracı neden test eder aklım almıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl (3162 mesaj)
Yarbay

190nm tork.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
7 yıl (3191 mesaj)
Binbaşı

Bir sonraki makyajlı kasa corolla vardı bizde aynı motora sahip.Sıfır gelmişti.Motoru kronik olarak yağ yakıyordu,normal limitin çok üstünde.Şirkette aynı aracı kullanan herkeste durum böyleydi.(belki 1 2 tane yakmayan duymadığım vardır).

Özetle artık birkaç istisna hariç, hiçbir firma sorunsuzluğa gereken özeni göstermiyor.Aracı piyasaya sürüp tüketici üzerinde arge yapıyorlar sorunlarla ilgili.Olanda serviste geçen zamanına ve yaşadığın strese oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theblackside -- 28 Kasım 2018; 20:41:22 >

F
7 yıl (8092 mesaj)
Yarbay

Adam video çekmiş anlatmış o kadar. 300 bin km sadece sayı değil kullanan ve araç kalitesi ile değişken şekilde değerlendirilmeli demiş.



Mmt şanzımanı anlatmış nasıl kullanılması gerektiğini.



Ve en temel olarak emek vermiş video yapmis, teşekkür etmek gerekir diye düşünüyorum. Ellerine sağlık videoyu çeken beyfendiye ve aracını kullandıran beyfendinin.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
7 yıl (4044 mesaj)
Yarbay

Çok yakın arkadaşında var auris mmt şanzımanlı 30 bin km de bir çocuğun başını ağrıtıyor şanzıman fakat motoru hâlâ saat gibi sessiz çalişir ford psa falan öğrensinler nasıl sorunsuz pürüzsüz dizel makina yapılır toyotadan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
7 yıl (8428 mesaj)
Yarbay

Mmt li dizel auris kullanmıştım.
İlk başta evet alışkanlık istiyor diğer robotize şanzımanlar gibi. Özellikle 1. Viteste ilk kullanıldığı zamanlar hafif silkeleme ve yığılma yapıyor. Ancak araca alıştıkça vites değiştirdiği devir aralığında gaz pedalına daha hafif dokununca o da ortadan kalkıyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

V
7 yıl (1312 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Çok teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fatihburak95
V
7 yıl (1312 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Herkes yeni araç alamıyor ve eski araçlarda hangi donanımda ne var uzun kullanımda ne gibi sorunlar çıkarıyor bunlar merak konusu eski araçlarla ilgili bilgi bulmak gerçekten zor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Moueson
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.