1. sayfa
| Selamlar, öncelikle hizmetinizin başında yaşamış olduğunuz bu sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim.Sanırım size gönderilen modem yanlış bir adrese gitmiş. Size ben yardımcı olabilmek için elimden geleni yapacağım. Rica etsem hizmetinize ulaşabileceğim sistem üzerinde kayıtlı olan bir GSM numarası ve ya müşteri numarası rica edebilir miyim? |
| O müşteri temsilcisi olayı gerçekten okadar büyük bir sorun ki. Bağzı böyle ulaşılması gereken durumlarda insan madur oluyor. Dh deki destek gerçekten ilgili umarım sorununu çözecektir. |
| Öncelikle 3 GÜN SONRA döndüğünüz için teşekkürler. Destek talebimizden 1 GÜN SONRA bir temsilciniz döndü modem elimize ulaştı ama modem arızalı durumda. Hazır dediğiniz modemde wifi yok, data kablosuyla arayüze de girilmiyor. Dün akşam bunun içinde talep oluşturdum ama büyük ihtimalle işteyken arayacaksınız ve çözümü olmayacak :) |
Bendede aynısı oldu pm attım sana abone no ile Modemde sıkıntı yok sadece fatura ödenmedi diyor karttan çekilmiş olmadına rağmen Kartımı hergün kontrol etmesem gitmiş olcak 500 tl öyüzden bu konularda yanlışlıkla kesilmiş bile olsa devletin ceza vermesi taraftarıyım undefinedundefined |
| Durumunuzla ben bire bir olarak ilgileniyorum. Arkadaşlarıma sizi aratarak detaylı bilgi verdireceğim. |
| Benimkinede baksan pm attım 250 tl ödenmemiş diyor |
|
3 gün önce birebir ilgileneceğim dediniz hala arayan yok soran yok. Asus ürün arızalı geri gönderin dedi. Size başvurduğum gün elim klavyeye gitmeseymiş keşke. Basit biçimde net bağlatmak istedim burnumdan getirdiniz. 13 gündür stres sahibi yaptınız resmen. Kaç tane destek kaydı da oluşturdum hala döneceksiniz. Modem arızalı diyorum ttnet saha ekibi yönlendiriyorsunuz kendi beceriksizliğinizi ttnet bünyesine yönlendirmeye çalışıyorsunuz. Komedi. |
|
Rezilliğinize bir yenisini daha eklediniz. Modem arızası için kayıt oluşturmuştum tabi buna da teknik destek dönmedi bunun üzerine asus servisini aradım. Allah razı olsun ki onlar yardımcı oldular uzaktan destekle tüm şartları denediler ve dediler ki modemde fiziksel arıza var servisimize yollayın dediler. Modemi kargoladık yaklaşık 1 hafta içersinde ürüne rapor yazdılar ARIZALI ürün ve satın aldığınız firmadan İADE / DEĞİŞİM hakkına sahipsiniz. Tabi bu süreçte T******t denilen malum firmada üyeliği mi iptal ettim. Modem içinde İADE faksını ilettim. Bu sabah aradılar dalga geçiyorlar " 14 günü geçtiği için iade edemiyoruz." Siz şaka mısınız? Ben keyfe keder iade etmiyorum bize sunduğunuz ürün ARIZALI BOZUK AKSAK ÇALIŞMADIĞI için üretici firma olan ASUS belgesi ile iade talebinde bulunuyorum. Dalga geçiyorsunuz. Ama elimden geldiğim her yerden rezilliklerinizi yayacağım. Bu tavrınız devam ettiği sürece de hukuki platformlarda da koşturacağım. Almayı düşünen arkadaşlar aklınızdan bile geçirmeyin paranızla rezil olmayın!!! < Resime gitmek için tıklayın > Edit: ASUS raporu eklenmiştir. |
|
1. sayfa
1- Modem ücreti kredi kartından çekilmesine rağmen dün 250 TLlik fatura oluşturulmuş
2- Modem kargoya verilmiş fakat anadolu yakası MALTEPE yerine avrupa yakası TOPKAPI/MALTEPE adresine gönderiliyor.Düzeltmek için UPS kargoyu aradık fakat göndericinin ulaşması gerek diyorlar, işte burada en büyük sorun karşıma çıkıyor MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE ULAŞILAMIYOR. Destek bildirimi açıyorum yok, telefonla arıyorum yok yok YOK !
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.