Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
3416
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tavsiye : Profilo buzdolabı almayın
F
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Gerek formda öneriler gerekse fiyat performans odaklı olduğundan yıllar içinde çevremde en az 15 kişiye Profilo marka çamaşır makinesi almışımdır.

Bir tanıdık buz dolabı tavsiyesi istediğinde profilo önerdim ve aldılar.

15 gün sonra , yani eve kurulmasının 15.günü raflarının plastikleri ayrılmaya çatlamaya başladı. 1.ay dolmadan 3 rafı da çatladı.

Servis çağırdık tabi tahmin edebileceğiniz gibi "kullanıcı hatası" deyip gittiler.

Geçen gün resimlerini çekip genel merkezlerine mail attım. Telefon istediler gönderdim arayıp "kullanıcı hatası" deyip tekrar sinir harbi yaşattı.

Bizde eski bir profilo buz dolabı daha var. 15-20 yıllık vardır. onun raflarında bir sıkıntı yok ve ona daha ağır şeyler koyuyoruz.

Resimleri ekleyeceğim bu çatlamalar birbirinden ayrılmış kavuşmuyor.
Yani kırılsa ağzı ağzına gelir ama bunlar soğuktan o kadar gerilmişler ki çatlak yerleri birleştirmek mümkün değil.


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



@
7 yıl
Yarbay

Sanırım cihaz XL/XXL serisi üstten donduruculu model. Aslında Daewoo tarafından üretilen kaliteli bir üründür. Raflar nasıl bu hale gelir pek anlam veremedim açıkçası. Genel merkeze mesaj atmanızı tavsiye ederim. Rafları silikon ile yapıştırırsanız sorun yaratmaz. Eğer işi yokuşa sürerlerse tüketici hakem heyetine başvurup hakkınızı arayın.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: @CAN@

Sanırım cihaz XL/XXL serisi üstten donduruculu model. Aslında Daewoo tarafından üretilen kaliteli bir üründür. Raflar nasıl bu hale gelir pek anlam veremedim açıkçası. Genel merkeze mesaj atmanızı tavsiye ederim. Rafları silikon ile yapıştırırsanız sorun yaratmaz. Eğer işi yokuşa sürerlerse tüketici hakem heyetine başvurup hakkınızı arayın.
buz dolabı modeli bu : Profilo BD2064W2VN

Genel merkeze mesaj attım telefon numarası istediler , aradılar "kullanıcı hatası" deyip kestirip attılar.
THH'ye gidilecek ancak bu marka model almak isteyenleri uyarayım, sakın bulaşmayın, genel merkez bile bir inceleyelim demiyor telefondan "kullanıcı hatası" diyor.

Üstelik 15 günlükken çatlamaya başladı.

Buzdolabının raflarının üstene mi çıktık acaba bilmeden? Nasıl bu hale geliyor ?

Nasıl kullanıcı hatası olabiliyor, üç rafın üçü de aynı yerden çatladığına göre belli ki sorun üretim kaynaklı.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.