1. sayfa
bence dns kaynaklı bir durum... bazı dns'lerde internet kesintisi oluyor vede bazı cihazlarda kesinti olmuyor... |
|
dün saatlerce dns değiştirmem gerekti... uyuz router bağlantıyı kesip durdu... şu an bulduğum dns adreslerini girene kadar bağlantıyı kesip durdu... yazmam hiç sorma... google ile buldum... fiberde bile kesintiye sebeb olan ne oldu acaba? |
Fiber değil ki benim bağlantım. Bildiğin yalın.. |
Hocam bulundugunuz bolgede kimin alt yapisi varsa ben servis saglayicinizi degisip ona gecin derim. Ayrica kopmalarin nedeni olarak, internetinizin turu ve baglanti hizinizi ogrenebilir miyim? |
Hat kontrolünden sonra modem değişimi için başvurdum bakalım ne zaman arayacaklar.. |
Güncelleme |
fotolara göre internet olması imkansız... Allah'a emanet duruyormuş... THHK ile çözüm dene yada TT aboneliğini dene anında çözerler... |
|
sorun TT kaynaklı alt yapısına Superonline nede başka iss elemanlarına müdahale ettirmiyor + abonesinin portu arıza yapınca diğer iss portlarından değiştirdiklerini bil... |
|
Biraz daha sabret tuketici heyetine sikayet et . Sozlesmeyi caymasiz iptal ettir. |
1. sayfa
Dün öğlen saatlerinden bu yana yaklaşık 300 internet kopması yaşadığımı kendileri söylüyor fakat sorunun tam olarak ne olduğunu bilmiyorlar.
Bina içi hatta, bilgisayarda herhangi bir problem yok. Telekomdan bir araç gelip sokaktaki bağlantıyı kontrol etti ancak internetimde herhangi bir düzelme olmadı.
Arıza kaydı olmasına rağmen bana kesinlikle bir bilgilendirme çağrısı yapılmıyor. Kendileri ile görüştüğümde bana bu çağrının yapıldığını söylüyorlar ancak ben öyle bir arama almadım.
Bahsettiğim bu problem dün başladı. Bunun önceside var. Yaklaşık 3 haftadır 8 mb olması gereken bağlantı 2mbit (hız düşümü olmadan), kotadan dolayı hız 3mbite düşünce benim aldığım hız 0.4mbit idi. 3-4 günlük telefon mücadelesinden sonra bu sorunu bir şekilde hallettik.
Yaklaşık 2 gündür internetim kesiliyor her iki dakikada bir fakat superonline bu kesilmelerin sebebini bilmediklerini dile getiriyor. Tam 300 internet kopması yaşadım, aradığım zaman hala bana modeme reset attınız mı diye soran insanlarla muhattap olmak zorunda kalıyorum.
Superonline şikayet kısmına da şikayetimi ilettim, henüz geri dönüş yapılmadı.
Yaklaşık 12 saattir internetim hic yok. Başka ne yapmalıyım bilmiyorum. Fikrinizi almak istiyorum. İyi akşamlar.
Güncelleme:
Tam 1 hafta oldu, netim hala yok. Superonline insanı çileden çıkarıyor artık.
Geçtiğimiz perşembe günü superonline ve ttnet geri dönüşünde sistemlerinde problem olmadığı ve benim ev içi tesisatında problem olabileceği söylendi. Bende ev içi tesisatı yeniledim fakat problem değişmedi. O gün içinde bende modem değişimi talebimi ilettim. 24 saat içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler ama arayan soran olmadı. Bir çok kez aramama rağmen sadece cumartesi günü bir müşteri temsilcisi bana superonline ile bayileri arasindaki sistemin sorunlu olduğu ve modem değişimi talebimin bayiye ulaşmadığı bildirildi. Pazartesi gününe kadar bekledim ve artık kendilerini mahkemeye vereceğimi söyledim. Kendileri bana bulunduğum şehirdeki bayinin telefonunu verdiler ve bende geriye kalan işlemi kendi başıma yapmak zorunda kaldım. Akşam saat 6 civarı modemim değişti fakat bağlantım da herhangi bir değişim olmadı.
Beni ısrarla arayaran ve problemin kendilerinde olmadığını belirten servis saglayicisi superonline ve ttnet i tekrar aradım ve problemin devam ettiğini belirttim. Değişen hiçbirşey yok. Hiç bir aksiyon alınmıyor.
Son olarak TTnet saha sorumlusu arkadaşın bana kendilerine ait bir problemin olmadığını söylemesi durumu ve aşağıya koyacağım 2 adet foto var.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu nedir yahu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gielenberg -- 4 Temmuz 2018; 15:28:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >