Airties 5650 modemim var. geçen yıl bi arkadaştan almıştım. daha önce bi kaç aramada müşteri hizmetleri Ağustos 2018’de garantinin biteceğini söylemişlerdi. şimdi bir soru sormak için aradığımda 2017 10. ayda bittiğini söylediler. Üstelik Şubat ayında garantiden cihaz değişimi yapılmıştı. Nasıl garantim bittikten sonra cihaz değişimi yapıldı diye sorduğumda sistemlerde güncelleme yapıldığını garanti tarihlerinin daha önce yanlış olduğunu şimdi düzeldiğini belirttiker. Şikayet kaydı oluşturdum 5 dk sonra şikayet birimi yetkilisi aradı. Kadın resmen dominant bir tavırla konuşmaya başladı deyim yerindeyse fırçaladı yok sistem şöyleydi böyle oldu falan. dil ucundan yalandan bi özür diledi. Varsa bi evrağınız gönderin düzeltelim dedi ukala bir tavırla.Bende bu fatura garanti belgesi vs yok. Müşteri hizmetlerinin beyanı yeterli değil mi ?. Ne gibi bir işlem yapabilirim ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Elinizde belge yoksa maalesef yapılabilecek bir işlem yok fakat sistem üzerinde seri numarası ile en azından üretim tarihi yer alıyorsa üretildiği gün satın alındığı var sayılsa garanti yinede bitmemiş durumda olursa tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >