Kargo geldiğinde Aras kargo şubesinde açarak kontrol ettiğimde 1 adet ürün kutusu yırtık ve ürün hasarlıydı.
Hemen 2 nüsha hasar tutanağı tutturdum ve iade oluşturup kargoyla gönderdim.
Satıcı "ben sağlam ürün gönderdim" diyerek iade talebini reddetti.
2. İade talebini oluşturdum reddetti. Şu an 3. Talebi oluşturdum ve 3 kere de n11 aradım ama hala bir gelişme yok.
Ayrıca satıcıyı aradığımda inatla geri almam ve onaylamam. Kargodan iste paranı dedi. Kargocudan aldığım bilgiye göre sıfır ve faturalı ürünü sigortasız göndermiş. Bu durumda satıcı daha da haksız oluyor.
Arkadaşlar konuya desteğinizi bekliyorum. Pişkin satıcılar yüzünden rezil ediliyoruz. Bu n11 de ilk değil, son olmayacak gibi...
Ürünün soru cevap bölümünde sıkıntılı durumlar olduğu belli. 28 liralık ürün için şunu yapan satıcının profili %99 olduğuna göre N11 sadece olumlu yorumları yayınlıyor sanırım.
N11 ile Canlı yardım ile görüşüüp, yardımcı olmazlarsa N11 ile beraber satıcıyı şikayet sitelerine yaz. Bir de Satıcıya Soru sor kısmından, satıcıya "Herkese Açık" mesajlar gönder. Herkes görür de aklı başına gelir belki.
Sabbra öncelikle geçmiş olsun. Bahsettiğiniz elektro toptan mağazasından uzun yıllardır alışveriş yaparım ve bugüne kadar hiç sorun yaşamadım. Firmanın ismi Müzikbank Elektronik N11 GG gibi sitelerde farklı isimlerle çeşitli mağazaları var.
Kendine ait tescilli markaları olan, birçok bayisi olan ve birçok markanın Türkiye distribütörü olan bir firma. Daha önce sipariş ettiğim bir duy için bizzat bana telefon açıp abi o ürün kalitesiz ve istediğin özellikleri karşılamaz, istersen başka marka ürün vereyim istersen iptal edelim diye beni uyaran bir firma.
28 lira için böyle bir işe girişmelerine çok şaşırdım. Ya benim kısmetime tüm siparişler sorunsuz gerçekleşti ya da firma el değiştirdi ve yönetim yapısı değişti. Bu sizin konunuz benimde canımı sıktı bundan sonra ihtiyaç halinde alternatif firmaları da değerlendirmeye alacağım.
Kargo geldiğinde Aras kargo şubesinde açarak kontrol ettiğimde 1 adet ürün kutusu yırtık ve ürün hasarlıydı.
Hemen 2 nüsha hasar tutanağı tutturdum ve iade oluşturup kargoyla gönderdim.
Satıcı "ben sağlam ürün gönderdim" diyerek iade talebini reddetti.
2. İade talebini oluşturdum reddetti. Şu an 3. Talebi oluşturdum ve 3 kere de n11 aradım ama hala bir gelişme yok.
Ayrıca satıcıyı aradığımda inatla geri almam ve onaylamam. Kargodan iste paranı dedi.
Kargocudan aldığım bilgiye göre sıfır ve faturalı ürünü sigortasız göndermiş. Bu durumda satıcı daha da haksız oluyor.
Arkadaşlar konuya desteğinizi bekliyorum. Pişkin satıcılar yüzünden rezil ediliyoruz.
Bu n11 de ilk değil, son olmayacak gibi...
Bahsi geçen satıcı "elektro_toptan" ürün:https://urun.n11.com/is...umlu-ad-2138-P175977150
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabbra -- 29 Kasım 2017; 16:42:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @n11.com