Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
4254
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tek kulağı bozulan kulaklık garanti kapsamında mıdır?
O
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Bilen bilir geçen bimde apple earpods satılıyordu 55 tlye. O zamandan beri kullanıyordum kulaklığı şuan garanti süresi içinde yani. Şuan sol kulağı çalışmıyor. Yarın bime gideceğim de garanti kapsamında mı oluyor bu? Daha önce bozulan piston kulaklığı teknostore'da değişim yapıldığını duymuştum ama sizin düşünceleriniz neler?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl
Onbaşı

Piston aşağı indi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Binbaşı

ben mediamarkttan 25 kasım 2015 te sennheiser cx200 street marka model bir kulaklık aldım. 10 gün önce garantiye verdim aynı sebepten. Danışmadaki avel baktı bir şöyle bunu geri gönderirler dedi. Sanki fikrini soruk, neyse. Aradılar. Aynı modelden stoklarında olmadığı için üst model bir kulaklık vermeyi önerdiler, benim için uygun olup olmadığını sordular. Yarın gidip alıcam hatta. Ama senin muhatabın BİM yani. Ne diyebilirim bilmiyorum. Bimden kulaklık almakta neyin kafası, bide 55 lira vermişsin yazık günah.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
8 yıl
Teğmen

Bim a101de daha kolay diye biliyorum o işler . Fişinle git yardımcı olurlar bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
8 yıl
Yarbay

Teknosaya samsung marka bir kulaklık verdim aynı sebepten. Kullanıcı hatası deyip geri verdiler. sanki kulaklığı alıp sol kısmını çiğnedim, dalga geçer gibi cevap verdiler.



B
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Authorized

ben mediamarkttan 25 kasım 2015 te sennheiser cx200 street marka model bir kulaklık aldım. 10 gün önce garantiye verdim aynı sebepten. Danışmadaki avel baktı bir şöyle bunu geri gönderirler dedi. Sanki fikrini soruk, neyse. Aradılar. Aynı modelden stoklarında olmadığı için üst model bir kulaklık vermeyi önerdiler, benim için uygun olup olmadığını sordular. Yarın gidip alıcam hatta. Ama senin muhatabın BİM yani. Ne diyebilirim bilmiyorum. Bimden kulaklık almakta neyin kafası, bide 55 lira vermişsin yazık günah.

Sennheiser'ın bunu yaptığını birkaç yerde daha okumuştum, olayın detaylarını bilmiyorum ama müşteri memnuniyeti amacıyla yaptıklarını düşünüyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.