Hepsiburada.com'un satıcılarından aldığım Lenovo ideapad 320 N4200 işlemcili bilgisayarı 31 Ekim 2017 tarihinde satın aldım. Ürün elime geçtikten sonra yazılımsal olarak hangi özelliğe sahip olduğu Cpu-Z programını yükleyerek ürünün özelliklerine baktım. Bir de ne göreyim. DDR4 2133 Mhz özelliğine sahip olduğunu düşünerek aldığım notebook DDR3 800 MHz çıktı. Ürün ile alakalı olarak durumu hepsiburada.com müşteri hizmetlerine anlattığım zaman ürünün Lenovo garanti ve onarım merkezinden servis iade ve değişim formu ile birlikte para iadesi yapılabileceklerini bunun dışında ürünü açtığım için ve Windows kurduğum için ürünün iade hakkının reddedilip, tekrar size geri yollanacak diye telefon görüşmesi yapıldı.
Lenovo Türkiye servis ve garanti merkezinde servis raporunu almak için ürünü bana geldiği şekilde ve orijinal haliyle gönderdim. Lenovo bu durumlarla ilgili bir işlem yapamadıklarını sizin 14 günlük cayma hakkınızı kullanarak ürünü iade etmem gerektiğini ve yasal hakkım olduğunu bana söylediler. Ürünü kargoya vermişler . Yarın ürün elimde olacak. Şimdi arkadaşlar benim sorum şu:
Hepsiburada.com ve satıcısı : Techburada ürünün iadesini bana yapmaz ise benim hangi durumlarda ne gibi yasal işlemler başlatmam gerekir. Ben 14 günlük cayma hakkım var ve de bunu kullanmak istiyorum. Bir de bu DDR3 ve DDR4 RAM'lerle alakalı olarak bir tazminat davası açabilir miyim sizce ? Açarsam kime açacağım ? Satıcıya mı? Hepsiburada.com'a mı ?
bu arada sonuç olarak ihtilaflı diye birşey yazıyor . bu da ürünü bana tekrar geri yollayacaklar anlamına geliyor. sizce benim şuan ne yapmam lazım ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Ürün elinize geçtikten sonra 14 gün geçmediyse ürünü aldığınız gibi kutusuna koyup gönderebilirsiniz. İade nedenine de cayma hakkı yazmanız yeterli olacaktır. Eğer iade almazlarsa diye hepsiburada da yazan ürün özelliklerinin ekran görüntüsünü alın ddr4 diye sattıklarına dair. Bilgisayarın Ddr3 olduğuna dair ekran görüntüsünü al. Dilekçenle beraber tüketici hakem heyetine başvurursan seni haklı bulurlar. Thh ye satıcıyı şikayet etmen gerekir.
EVET 14 GÜN içinde iade ettim ama ihtilaflı diye birşey yazıyor daha laptopun iadesini yapacakları adına birşey gelmedi. eğer laptop gelirse sizin dediğiniz gibi yaparsam ben haklı çıkar mıyım kısa sürede ?
evet arkadaşlar iadem 02.12.2017 tarihinde kredi kartıma yapılmıştır. eğer ki yapılmasaydı. bana sattıkları yanlış bilgilendirme ile birlikte tazminat dava açacaktım.
Hepsiburada.com'un satıcılarından aldığım Lenovo ideapad 320 N4200 işlemcili bilgisayarı 31 Ekim 2017 tarihinde satın aldım. Ürün elime geçtikten sonra yazılımsal olarak hangi özelliğe sahip olduğu Cpu-Z programını yükleyerek ürünün özelliklerine baktım. Bir de ne göreyim. DDR4 2133 Mhz özelliğine sahip olduğunu düşünerek aldığım notebook DDR3 800 MHz çıktı. Ürün ile alakalı olarak durumu hepsiburada.com müşteri hizmetlerine anlattığım zaman ürünün Lenovo garanti ve onarım merkezinden servis iade ve değişim formu ile birlikte para iadesi yapılabileceklerini bunun dışında ürünü açtığım için ve Windows kurduğum için ürünün iade hakkının reddedilip, tekrar size geri yollanacak diye telefon görüşmesi yapıldı.
Lenovo Türkiye servis ve garanti merkezinde servis raporunu almak için ürünü bana geldiği şekilde ve orijinal haliyle gönderdim. Lenovo bu durumlarla ilgili bir işlem yapamadıklarını sizin 14 günlük cayma hakkınızı kullanarak ürünü iade etmem gerektiğini ve yasal hakkım olduğunu bana söylediler. Ürünü kargoya vermişler . Yarın ürün elimde olacak. Şimdi arkadaşlar benim sorum şu:
Ürünün linki =http://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-320-intel-pentium-n4200-4gb-1tb-freedos-15-6-tasinabilir-bilgisayar-80xr00extx-p-HBV000008CY32
Hepsiburada.com ve satıcısı : Techburada ürünün iadesini bana yapmaz ise benim hangi durumlarda ne gibi yasal işlemler başlatmam gerekir. Ben 14 günlük cayma hakkım var ve de bunu kullanmak istiyorum.
Bir de bu DDR3 ve DDR4 RAM'lerle alakalı olarak bir tazminat davası açabilir miyim sizce ? Açarsam kime açacağım ?
Satıcıya mı? Hepsiburada.com'a mı ?
bu arada sonuç olarak ihtilaflı diye birşey yazıyor . bu da ürünü bana tekrar geri yollayacaklar anlamına geliyor. sizce benim şuan ne yapmam lazım ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunerozcan -- 14 Kasım 2017; 21:29:32 >