Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
2113
Tıklama
1
Öne Çıkarma
2016 Toyota Corolla Multidrive S TEST
M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 80 bin km makyajlı ve makyaj öncesi corolla tecrübemizi size aktarmak istedik. İnşallah beğenirsiniz, Hepinize iyi seyirler
Videoyu izlemek için tıklayınız



M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Güncel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Yarbay

Biraz sara sara izledim ama güzel test olmuş bu, baya bir birkiminiz olduğu belli. Fakat bu kadar meraklı bir kişi neden Corolla kullanır ona açıklama getiremedim veya kaçırdım heralde orayı.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim Hocam sonuçta bu ailemizin arabası, ortak kullanılıyor. Lpg takılabilir ya da sorunsuz bir şanzıman sahip olması bizim için önemliydi o yüzden corolla seçtik. C sınıfı arabaların hepsi güzel, daha güzeli var tabiki ama hiçbiri üzmüyor. Bir çok farklı sınıftan aracı sürme şansımız oldu, corolladan mutluyuz şuan

Ekleme: 30. Dkdan itibaren "neden corolla" sorusuna cevap Veriyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 19 Ekim 2017; 15:47:36 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @alcohol06
0
8 yıl
Yüzbaşı

Dobra dobra bir test olmuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim hocam. Sonuçta araba dediğimiz şey bir mal, ne malın kölesi olmak lazım ne de değerini bilmemezlik yapmamak lazım. Testler devam edecek inşallah



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @01levent01
S
8 yıl
Binbaşı

Teşekkür ederiz



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

B
8 yıl
Yarbay

C segment araçlar içerisinde eksiği olmayan model var mı acaba?



Evet corolla nın eksikleri var fakat cvt şanzıman ile alabileceğimiz atmosferik motorlu iç hacmi geniş bagajında yeterli kaç adet araç mevcut?

Elantra corolla civic var... Lpg ile kullanım için çok mantıklı bir seçim...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @alcohol06
A
8 yıl
Yarbay

Ben C segmentinde eksiği olmayan araç yoktur gibi birşey söyledim mi acaba? Arkadaşın bahsettiği yan rüzgarlardan fazla etkilenme, ucuz ve sesli süspansiyon, vasat direksiyon, vasat yol tutuş gibi problemleri Civic'de bir kenara bırakın, bu konularda Corolla ile kıyaslanmayacak kadar üstün Honda. Elantra falan da süspansiyonu gayet tok, konforlu oturaklı araçlar veya tüp takılmayacaksa bu sınıfta bir sürü başarılı araç var hatta buna Auris'de dahil. Auris'e gösterdiği özenin yarısını Corollaya göstermiyor Toyota, tek amaçları herşey pahasına edebildikleri kadar kâr etmek.. Sizin beklentiniz içi geniş, tüp takılacak 2.eli kuvvetli kullanımı kolay araç çerçevesinden dışarı çıkmayabilir burada bir sorun yok ama herkesden aynı şeyi beklememek lazım.

Buna rağmen geçen senenin sonuna kadar 1.33 Corollaları 52binlere veriyorlardı, son derece mantıklı bir araçtı zaten taksicilerde ötv muafiyetinden sonra kapıştılar. Fiyat doğru olduğu sürece araba hala tercih edilir.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @bozak07
E
8 yıl
Yarbay

C sınıfının yüz karası iki marka toyota ve honda.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
8 yıl
Yarbay

Neden corolla dediniz ben de diyorum ki eksiği olmayan C segment otomobil yok mutlaka bir artısı var ki tercih sebebi oluyor... Bu artılar da sizin için önemliyse tercih sebebi olabilir...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @alcohol06
D
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: E.R.W.

C sınıfının yüz karası iki marka toyota ve honda.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam şunu çok rahat söyleyebilirim, şehir içi konforu olarak elentradan daha iyi. Corolla da şanzıman vr motor sayesinde istisnai bir trafik konforu var. Evet yüksek hızlarda çok iyi değil ama şehir içinde kendini affettiriyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @alcohol06
P
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: E.R.W.

C sınıfının yüz karası iki marka toyota ve honda.

Özellikle son makyajlı Corolla tip olarak gayet derli toplu bir model. Atmosferik motor da CVT şanzıman ile tam uyumlu. Apaçi takımının yeğlediği göçüklü ve işçilik faciası Civic FC5 ile karıştırmayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Katılıyorum, arada performans olarak da fark var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur
C
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: alcohol06

Ben C segmentinde eksiği olmayan araç yoktur gibi birşey söyledim mi acaba? Arkadaşın bahsettiği yan rüzgarlardan fazla etkilenme, ucuz ve sesli süspansiyon, vasat direksiyon, vasat yol tutuş gibi problemleri Civic'de bir kenara bırakın, bu konularda Corolla ile kıyaslanmayacak kadar üstün Honda. Elantra falan da süspansiyonu gayet tok, konforlu oturaklı araçlar veya tüp takılmayacaksa bu sınıfta bir sürü başarılı araç var hatta buna Auris'de dahil. Auris'e gösterdiği özenin yarısını Corollaya göstermiyor Toyota, tek amaçları herşey pahasına edebildikleri kadar kâr etmek.. Sizin beklentiniz içi geniş, tüp takılacak 2.eli kuvvetli kullanımı kolay araç çerçevesinden dışarı çıkmayabilir burada bir sorun yok ama herkesden aynı şeyi beklememek lazım.

Buna rağmen geçen senenin sonuna kadar 1.33 Corollaları 52binlere veriyorlardı, son derece mantıklı bir araçtı zaten taksicilerde ötv muafiyetinden sonra kapıştılar. Fiyat doğru olduğu sürece araba hala tercih edilir.



Elantra dediğiniz aracın doğru düzgün versiyonu bile satılmıyor tr'de. Benzinli seçenek sadece baz donanım var. Corollada donanım seçenekleri başarılı.

Elantranın benzinli otomatikleri eski nesil tam otomatiklerden. Yakıt tüketimleri fazla. Performans olarak da kötü. (Elantra tüketim 9,5lt, hızlanma 11.6sn, Corolla 7.8lt, 11.0sn). Dizel versiyonlarda ibre her türlü elantraya kayar ama konudaki araç benzinli.

Civic'de corolladan daha sonra çıkan bir model. Corolladan bana göre de daha iyi ama onun da bebeklik sorunları az değil. Corolla ilk çıktığında mevcut civic'den iyiydi. Seneye yeni corolla çıkınca muhtemelen o da civicden iyi olacak. Fiyat/donanım olarak da corollanın gerisinde. Corolla ben de almam ama şu piyasada lpg düşünenler için en iyi seçeneklerden birisi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Yarbay

Elantra'nın her konuda üstün olduğunu söylemedim, salt otomobil olarak daha komple ve bütün bir araç olduğunu belirttim. Motoru ve otomatik şanzımanı bir nebze eski olabilir ki tüp takılacak araçlar olarak düşündüm ben bunları. Ayrıca Corolla'da da pek modern bir motor kullanmıyor, ona şehir içi bu tüketim avantajını getiren motorundan ziyade şanzımanı, iki araç düz vites olunca performans ve tüketim olarak aradaki fark kapanıyor.

Corolla ile Civic arasındaki denklem bu nesille değişti. Önceki nesil sedan Civic'lerde Corolla'larda amerikan kiralık sedan pazarı araçlarından bir gram öte değillerdi, hangisinin önce sonra çıkıp diğerinden iyi olmasının bir önemi yok. Avrupalı araçlarla kesinlikle rekabet edemiyorlardı ve öyle bir amaçları da yoktu. Bu nesille ilk defa Civic sedan-hb aynı mühendisliğe sahip oldu ve araba yepyeni bir altyapı ile yepyeni bir mühendislik ile baştan geliştirildi ki bunu daha arabanın tekerlekleri döndüğü, direksiyonu çevirdiğin, ilk viraja girdiğin hatta koltuğa oturduğun anda hissediyorsun. Ha bir sürü hatası, işçilik sorunu olabilir ona bişey diyemem onların geneli imalatla ilgili konular, Toyotanın gaz pedalı arızası veya yağ tüketim problemi gibi. Fakat şunu net biliyorum Corolla Civic ile sonraki nesilde rekabet etmek istiyorsa bu nesli tamamen çöpe atmalı. Ne zaman Toyota'da ipler muhasebecilerinden elinden alınır mühendislerin eline geçer, o zaman Civic'den de iyi corolla yaparlar. Şuanda Corolla Civice sadece satış olarak rakip, nitelik olarak değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @commandx
C
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: alcohol06

Elantra'nın her konuda üstün olduğunu söylemedim, salt otomobil olarak daha komple ve bütün bir araç olduğunu belirttim. Motoru ve otomatik şanzımanı bir nebze eski olabilir ki tüp takılacak araçlar olarak düşündüm ben bunları. Ayrıca Corolla'da da pek modern bir motor kullanmıyor, ona şehir içi bu tüketim avantajını getiren motorundan ziyade şanzımanı, iki araç düz vites olunca performans ve tüketim olarak aradaki fark kapanıyor.

Corolla ile Civic arasındaki denklem bu nesille değişti. Önceki nesil sedan Civic'lerde Corolla'larda amerikan kiralık sedan pazarı araçlarından bir gram öte değillerdi, hangisinin önce sonra çıkıp diğerinden iyi olmasının bir önemi yok. Avrupalı araçlarla kesinlikle rekabet edemiyorlardı ve öyle bir amaçları da yoktu. Bu nesille ilk defa Civic sedan-hb aynı mühendisliğe sahip oldu ve araba yepyeni bir altyapı ile yepyeni bir mühendislik ile baştan geliştirildi ki bunu daha arabanın tekerlekleri döndüğü, direksiyonu çevirdiğin, ilk viraja girdiğin hatta koltuğa oturduğun anda hissediyorsun. Ha bir sürü hatası, işçilik sorunu olabilir ona bişey diyemem onların geneli imalatla ilgili konular, Toyotanın gaz pedalı arızası veya yağ tüketim problemi gibi. Fakat şunu net biliyorum Corolla Civic ile sonraki nesilde rekabet etmek istiyorsa bu nesli tamamen çöpe atmalı. Ne zaman Toyota'da ipler muhasebecilerinden elinden alınır mühendislerin eline geçer, o zaman Civic'den de iyi corolla yaparlar. Şuanda Corolla Civice sadece satış olarak rakip, nitelik olarak değil.

Civic için dediklerinize katılıyorum, özellikle sürüş olarak çok başarılı. Daha önce açtığım c segment testler konusunda da değindim bu konuya. Ama elantra için dediklerinize katılmıyorum. Corolla ne kadar ucuz, basit olsa da elantraya göre daha iyi bir araç. Elantranın iç mekanı da çok özensiz ve kalitesiz geldi bana. Corolladan bile kötüydü.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.