Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
587
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu ne düşüncesizlik
K
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Cuma günü ilgili belgelerim ulaşır ulaşmaz mevcut abone olduğum ttnet ile ilişkim kesilmiş. Cuma, Cumartesi Pazar internetsiz geçirdim. Bir de 2 iş günü içinde hizmetiniz aktif olacaktır dediler. Madem öyle neden haftasonuna denk getirip internetimin kesilmesine neden oluyorsunuz? Özellikle de belirttim bilgisayar mühendisi olduğumu ve işlerimi de internet üzerinden yaptığımı..
Dakika 1 gol 1 bakalım bundan sonra ne olacak



O
7 yıl
Teğmen

Hocam türknet 5 hafta internet bağlayamadı bana. Mobil veriden bikaç yüz lira internet kullanmıştım. Sonunda bela okuyup döndüm eski sağlayıcıya. Ne iş yaptığınızı pek önemsediklerini sanmıyorum zaten telekom'la uğraşıyolar onlar. İnşallah çabucak bağlarlar.



K
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

sağolasın hocam. valla deli ettiler beni günlerdir arıyorum aciliyeti bildiriyoruz diyorlar tık yok. umarım 5 hafta gibi bi şey sürmez. taahhütsüz internet dedik internetsiz internet çıktı



B
7 yıl
Binbaşı

Kendiniz sorunu çözerseniz ne ala. Ama çözemezseniz Türknet kesinlikle yardımcı olmuyor. Hatta birkaç defa görüşme yaptığınızda sizi müşteri hizmetlerine bağlamamak üzere engelliyor. Yaşadığım süreç sonunda tepki amaçlı bir mesaj yazdım ve her yere bırakıyorum. Benim sorunumu çözene kadar bu mesajı yazabildiğim her yere yazacağım. Mesaj şu şekilde :

"Beni salak yerine koyarak yaşadığım sorunları görmezden geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne kadar kalitesiz bir firma olduğunuzu anlamama yardımcı oldunuz. Size getirdiğim 2 tane üye için bana vereceğiniz bedava kullanımlar biter bitmez Süperonline firmasına geçiş yapacağımı bilmenizi isterim. Siz şikayetlerimi kulak ardı etmeye, teknik servis göndermeme konusunda ısrarcı olmaya, beni müşteri hizmetlerine bağlamamaya devam edin. Memnun kaldığı hizmetinizden ötürü size iki müşteri kazandırmış ve daha onlarca müşteri kazandırma potansiyeli olan bir müşteriniz olarak bana karşı takındığınız tavırdan dolayı firmanızı tavsiye etmekten vazgeçtiğimi ve bu iğrenç hizmetinizden dolayı kara listeye aldığım 2. internet servis sağlayıcı olduğunuzu bilmenizi isterim. Çözüm üretemeyen, hizmet veremeyen, müşterisini salak yerine koyan anlayışınızla geri kalan iş hayatınızda firmanıza başarılar dilerim. Kopyala-yapıştır mesajınız olan "İletişim bilgilerinizi bırakın, kontrollerimizi sağlayalım." mesajınızı atmadan önce müşteri numaramın 809298 olduğunu not düşeyim. Evime teknik servis göndermediğiniz sürece bu mesajımı her yere kopyalacağım ve bundan sonra reklamınızı bu mesajla yapacağım. Teknik servis gönderdiğiniz zaman bu mesajın altına bilgilendirme notu düşeceğim."




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.