Merhaba arkadaşlar, İs bilmeyen, araştırmayan, ustasından ne gördüyse ötesine kendini geliştirmeye kapalı usta musvettelerinin yarattığı bir sıkıntıdan bahsedecegim. Sıkıntı şöyle ki; başlıkta belirttiğim marka ve model de 2005 model aracım var. Araba moto lambasını yaktı. Birine götürüyorum katalitik konvertör diyor, birine götürüyorum oksijen sensörü diyor, birine götürüyorum lpgden yapıyor yanar o sikinto olmaz diyor, otekisine götürüyorum vallahi bakıp denemek lazım diyor. Biktim arkadaş bu ustaların elinden. Ulan o yanarsa baska arizayi nereden bilecegim de onlem alacagim ben? Kod P1382 olarak geçiyor. Elinden gelen, bilen, anlayan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Düzenleme: birden fazla kez sildik. Yine yakiyor.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
V kayışınızı bir kontrol ettirin, hatta komple kayışları kontrol ettirin. Diş atlamış, salma yapmış olabilir. Aman dikkat edin. Sorun varsa kayışlarda tekrar ayarlatın. Ya da değiştirin.
Sonrasında abs beynine ve elektrik tesisatına baktırın eğer sorun çözülmezse, muhtemelen elektronik aksamda bir sorun var. Herhangi bir sensör felan da sorun yapmış olabilir ama bu ikinci bakılıcak seçenek.
Yabancı ve yerli kaynaklara baktım. En elle tutulur sonuçlar bu oldu bulabildiğim.
The crankshaft sensor signals the fuel injection computer or the ignition control when the cylinders are firing. This causes the ignition coil to provide a spark and the injector to inject fuel into each cylinder at the right time.If either sensor isn't working correctly, the car will run rough and the engine will be less efficient. In later car models, the car's computer can usually keep the vehicle running, but the engine warning light on the dashboard goes on to warn the driver.
Google çevirisi
Krank mili sensörü, yakıt püskürtme bilgisayarını veya ateşleme kontrolunu, silindirler ateş ederken sinyal verir. Bu, ateşleme bobininin bir kıvılcım ve enjektörün, her silindire doğru zamanda yakıt enjekte etmesine neden olur. Her iki sensör de doğru şekilde çalışmazsa, araba kaba akar ve motor daha az etkili olur. Daha sonraki otomobil modellerinde, otomobilin bilgisayarı genellikle aracı çalıştırmaya devam edebilir, ancak gösterge tablosundaki motor ikaz ışığı sürücüyü uyarmak için yanmaya devam eder.
Opel yetkili servisine götürürsen teknisyen daha detaylı cevap verebilir.
İs bilmeyen, araştırmayan, ustasından ne gördüyse ötesine kendini geliştirmeye kapalı usta musvettelerinin yarattığı bir sıkıntıdan bahsedecegim. Sıkıntı şöyle ki; başlıkta belirttiğim marka ve model de 2005 model aracım var. Araba moto lambasını yaktı. Birine götürüyorum katalitik konvertör diyor, birine götürüyorum oksijen sensörü diyor, birine götürüyorum lpgden yapıyor yanar o sikinto olmaz diyor, otekisine götürüyorum vallahi bakıp denemek lazım diyor. Biktim arkadaş bu ustaların elinden. Ulan o yanarsa baska arizayi nereden bilecegim de onlem alacagim ben? Kod P1382 olarak geçiyor. Elinden gelen, bilen, anlayan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Düzenleme: birden fazla kez sildik. Yine yakiyor.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoemin -- 20 Ağustos 2017; 20:0:54 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >