Inşallah herkes gönlüne göre istediğine kavuşur. Benim için bu modeller hayaldi sadece bir zamanlar. Formül basit hocam Keşke demek yerine okumak çalışmak ve kısmet biraz... |
Inşallah herkes gönlüne göre istediğine kavuşur. Benim için bu modeller hayaldi sadece bir zamanlar. Formül basit hocam Keşke demek yerine okumak çalışmak ve kısmet birazda. |
Bence 2014 bmw 5serisi yada 2014 yada 2015 c200d diyip kafaları karıştıralım derim.![]() |
Teşekkürler bmw ler çok güzel yani ancak bahse konu aracı tasarım olarak çok beğendim ve karar kıldım :) |
coupe isteyen adama sedan tavsiyesi... ilginçsiniz valla... |
Valla e250 cdi ama 7gtronic, içi makyajlı olanlardan ben de düşünüyorum ama temiz bulmak çok zor gibi. Sitedeki ilanlarda kmler yüksek ve araçlar hırpalanmış gibi. Fiyatlarda 150-170 cıvarlarında. |
ben olsam makyajlı cgi (yani 2011 sonrası 7 geartronic) alırdım. ama siz ben değilsiniz. dolayısıyla aracı kullanım amacımız, zevklerimiz, beklentilerimiz ve daha da önemlisi mali durumlarımız aynı değil. dolayısıyla bunu siz kendiniz, en çok da gelir/gider tablonuza bakıp kararlaştıracaksınız. yapacağınız ortalama yoldan tutun da diğer işletme maliyetlerinize kadar bir çok faktör söz konusu bu kararda... dizelin tek avantajının kullanırkenki yakıt maliyeti olduğunu unutmayın. bunun haricindeki bakım, onarım ve diğer giderlerin hesabı size kalıyor. diğer maliyetlerin benzinli motora göre fazlalığını yakıttan karşılayabilecekseniz dizel düşünülebilir. ama yakıttan tasarruf edip, bakım, onarım, vergi vs. gibi noktalardan kaybedecekseniz, dizelin ne esprisi kalır? |
Ben dedim ki en azından onları alacağına sedan alın ifade ettim. Tabi direk anlamayıp yorum yaparsanız olacağı bu. ![]() Hayirli Gunler. |
Bu arada illa ki coupe ise 2012 a5 coupe yada 2016 cla 200 amg 7-gtronic baksın. |
niye? sebep? |
adam sedan alacak olsa, sedan sorar. kamyon alacağım diyen adama "boşver kamyonu, otomobil bak" diyor musun? |
7G-TRONIC olanı alın geçin hocam. |
CDI vergi dilimi yüksek ve spor arabada gır gır ses çekilmez eleyin bence 250cgı alabiliyorsanız 7G olanı almaya bakın derim |
Hangisini alırsınız bilemem ama e250 cgi 7 gtronicler şehir içi biraz gazla 14-15 litre yakıyor. Uzun yolda bile 8 in altına düşmüyor. |
Keşke param olsa da ben de böyle kararsızlıklar Yaşasam keşke...... < Resime gitmek için tıklayın > |
Tavsiyeleriniz ışığında: Ortalama bir gelir seviyem var. İlk ve yegane aracım 1.6 lpg li 125 hp orta sınıf bir araç. Düşük performans rampalarda bayılma, ses yalıtımındaki zayıflıktan sıkıldım ve yoruldum. Ederi 65 bin aracımın. Artık bunu satıp + para ekleyip performans kalite yükseltme amacım. Dediğiniz gibi mali durumumu dikkate alarak stratejimi belirlemeye çalışıyorum. Açıkcası cdi elemek üzereyim. 1900 küsür vergisi var. Diğer maliyetlerde girince beni zorlar. Çok km de yapmıyorum. Senede 12 bin km en fazla. Bununla ilgili kilit soru dizeldeki yüksek tork (500) benzinlideki (320) çok hissedilir bir kayıp mıdır. Ne zaman ki bir dizel araç kullansam buna 1.3 multijet palio dizel de dahil gücü ve torku hissettim. Özellikle rampalarda. Bir daha araç alırsam bu kedinlikle dizel olacak derdim. Benzinlideki çekincem bundan dolayı. Bugün görüştüğüm bir galerici benzinlinin dizelinden hiç farkı yok dedi güç gidiş yönünden. Ancak güvenemedim galerici + benzinli satıcısı olduğu için :) Sonrası iki kilit soru : 1) Benzinli cgi de dizele göre olan tork azlığı hissedilir ve önemli bir eksik midir? 2) 5vites ile 7 ileri şanzumana sahip 2012model yeni direksiyon olan versiyon için 10 bin liraya yakın farka değer mi? (5 vitesin aracın performansını törpülediği, 7v sonrası performans ve yakıtın olumlu etkilendiği konuşuluyor) Teşekkürler |
7G Tronic bile kötü bi şanzımanken 5 ileri olanı düşünmeyin bile kesinlikle 3. seçenek |
Teşekkürler ibre ondan yana sonrası bi kaç pürüz kaldı kafamda. |
Inşallah herkes gönlüne göre istediğine kavuşur. Benim için bu modeller hayaldi sadece bir zamanlar. Formül basit hocam Keşke demek yerine okumak çalışmak ve kısmet birazda. |
Teşekkürler aynen dediğiniz sebeplerden ve diğer maddi zorluklarından dizeli eliyorum. |
Teşekkürler hocam şehir içi trafiğe aydan aya Ankaraya memleketime geldiğimde giriyorum sadece. Bu yüzden yakıtı göze aldım. |
E 250 cdi: vergisi yüksek, bakım masrafları motor sesi (dizel tır tırı) 140 bin tl civarı
E 250 cgi: 5 vites 120 bine var temiz.
E 250 cgi(7 vites yeni ve konforlu direksiyon yakıt ve performansa faydası olduğu konuşuluyor) 130 bin civarı.
Bu 3 ü arasında hangisi mantık lı sizce. E 250 cgi 7g yeni direksiyon versiyona yakın gibiyim.
Tecrübelerinize ve değerli yorumlarınıza ihtiyacım var teşekkürler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shinnok -- 7 Temmuz 2017; 1:53:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >