Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
569
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türknet / Saglam bina içi şebekeye yalan yere arıza var diyip maddi zarar vermek
A
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

aha önceki internet yavaşlığı şikayetlerimden sonra internetim tamamen kesildi ve her defasında bina içi hatta arıza var denildi. 2 sefer elektrikçiye 30 +,30 TL ödeyerek kontrol.ettirdim.ve problem olmadığını söyledi.ancak.teknik ekip her defasında bina icinde arıza var dedi. Bende en sonunda turk net müşteri hizmetlerine guvenerek bina içi tesisatı komple değiştirdim ve modemimi de değiştirdim. Ancak teknik ekibin yalanları sonucunda yine internet erişimi elde edemedim teknik ekibin yalanları ve yetkinsizlikleri yüzünden topla 360 TL ücret ödedim. Maddi manevi zarar a uğramış bulunmaktayim ve hâlâ bir çözüme ulaşamadim. Türk net çalışanları da arıza kaydı almak dışında herhangi bir çözüm önermiyorlar. Zararımın tazmin edilmesini rica ediyorum ve eski haline döndürülmesini rica ediyorum. Aynı zamanda yalan beyanda bulunan teknik ekibin yerine daha yetkin işini bilen ve görevini hakkıyla yerine getiren bir ekibin konu ile ilgilenmesini ve bana gerekli açıklamayı yapmasını rica ediyorum.

Btk ya şikayet te bulundum bunların Allah belasını versin. Övgü dolu sözlerle bahşettiğim turknet ten de türk Telekom dan da lanet gelsin diyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
8 yıl
Yarbay

Bunları yapan Türk Telekom santral personelleri sorunun çözümü musterihizmetleri@turk.net mail atmak veya Bimer , Cimer , BTK'ya şikayet kaydı oluşturmak hemen çözüm sunuyorlar.

BTK şikayet ettiyseniz kısa sürede çözülür zatende musterihizmetleri@turk.net'e detaylı bir mail atmanız durumunda anında kayıt açıyorlar.

Türknet'i arayıp hattınızda modeminizin , bina içi kablonuzun değiştiğini söyleyip Türknet personelinden ve Türk Telekom santral çalışanlarından şikayetçi olduğunuzu söyleyin 3-5 kuruş kazanacaklar diye Türk Telekom çalışanları neler yapıyor BTK'nın ve Rekabet Kurumunun bu durumlara el atması gerekir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 2 Temmuz 2017; 17:53:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert , @TurkNetDestek
A
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Böyle rezillikler insanın canını sıkıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @NitroNos
T
8 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgünüz. Sistem üzerinden hizmet kontrollerinizi sağlamamız için GSM numaranızı rica edebilir miyiz?



A
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Attım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.