n11 in supermarketim mağazasından 12 adet yumuşatıcı aldım. kargoyu evde açtığımda kutunun içinden 11 adet çıktı. mağazaya konuyu ilettiğimde verdikleri cevaba bakın "Değerli müşterimiz, Hasarlı yada eksik gelen ürünler için teslimat yapan kargo görevlisinin önünde ürünler kontrol edilip, bir hasar veya eksik var ise tutanak tutturularak tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Aksi durumlarda ne yazık ki destek verememekteyiz. Saygılarımızla," hangimiz kargoyu kargocunun yanında açın tutanak tutuyoruz. daha önce de başıma gelen olayı anlatayım gene aynı mağaza 4 adet perwoll 1 adet tuvalet kağıdı aldım. 2 paket kargo yapıldı 1 tanesini teslim aldım 2. sini kargocuya sorduğumda bize sadece bu geldi dedi. mağazaya konuyu ilettiğimde kargonun bana teslim edildiğini ve başka türlü yardımcı olamayacaklarını söylediler. daha sonra kargo şubesinden sadece bir paket teslim aldığıma dair tutanak aldım ve ürünü ancak 3 ay sonra alabildim. bu mağazadan alışveriş yaparken bunu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ediyorum.
Ben de aynı mağazadan sipariş verdiğimde 4 tıraş bıçağı eksik 1 jel fazla gelmişti iletişime geçtiğimde eksik ürünü hemen yollamışlardı. Genel olarak siparişleri teslim etmeden önce kontrol aşamasında bir özensizlikleri var o zaman
daha önce hepsiburada.com'da benzer şey yaşamıştım. Adetli gelmesi gereken ürün 1 adet gönderilmişti, kargo ofisime birakilıp gidildiği için tutanak yoktu.Derdimi anlatmak için epey uğramıştım, sonra aklıma şu yol geldi ve eksik ürünlerimi almıştım.
12 Adet yumuşatıcı kutu kargosu atiyorum 12desi tutar, onlar 11 adet gönderdilerse 11desi tutacaktır. N11'e kargo desilerini kontrol etmeleri için ısrar edin, eksin ürün için illaki farklı desi çıkıyordur. Bu şekilde eksik gönderim yaptıklarını anlayabilirler (tabi zeki müşteri temsilcisine rast geleceğinizi varsayarak :) )
iade edin, muhtemelen onlar da tutanak tutmayacaktır, onların savunmasının aynısını onlara söylersiniz, tam yatırmazlarsa para iadesini hakem heyeti vasıtası ile çatır çatır alırsınız
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
daha önce de başıma gelen olayı anlatayım gene aynı mağaza 4 adet perwoll 1 adet tuvalet kağıdı aldım. 2 paket kargo yapıldı 1 tanesini teslim aldım 2. sini kargocuya sorduğumda bize sadece bu geldi dedi. mağazaya konuyu ilettiğimde kargonun bana teslim edildiğini ve başka türlü yardımcı olamayacaklarını söylediler. daha sonra kargo şubesinden sadece bir paket teslim aldığıma dair tutanak aldım ve ürünü ancak 3 ay sonra alabildim.
bu mağazadan alışveriş yaparken bunu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ediyorum.