Takip ettigim guruplardan birisinde bir arkadasin paylastigi ve yardim istedigi olay; aynen kendi yazdiklarindan alintiliyorum
-----
İyi aksamlar konu dışı ama yardıma ihtiyacım var bilgisi olan yardim ederse çok memnun olurum. 4 ay önce vodofone şirinevler şubeden hattıma tanımlı telefon aldım ilk gelen fatura gelmesi gereken faturanın iki kati geldi ve bende direk müşteri hizmetlerini aradim biraz çabaladıktan sonra sorunu öğrenebildim hattımın üzerine 1er saat ara ile 2 telefon işlemişler bunun üzerine bende müşteri hizmetlerini tekrar aradım dilekçe oluşturdular 3 gun içinde dönüş yapılacaktır dediler 4.gün ben tekrar aradım 2 hafta boyunca bu böyle devam etti ve müşteri hizmetleri bana faturayı ödemememi ve beklememi söylediler 3.hafta sonunda hattıma kısıtlama geldi ve bende tek iletişim aracım o olduğu için mecburen faturayı ödedim ve 2.faturada geldi ve faiziyle ve oda aynı şekilde 2katı halde tekrar aradım şubeyle konusun shop destek alin dediler gittim başvurdular bekledim bekledim 3.fatura geldi artık sinirlenmeye başladım birazdaha üzerlerine gittim her gun hergün şubeye uğradım birazdaha ilgi gösterdiler bölge yetkilisine mail attılar felan ve 4.fatura geldi hala çözümleyemediler. Nerelere şikayet edebilirim neler yapabilirim ve bu sorunu aynı şubede yaşayan tek kişi değilim marifet gibi 1 kişiye daha sizin gibi oldu ama 3 adet iphone 7plus tanımlanmış dediler yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
------
Daha once buna benzer olaylar hakkinda yazilar okumustum, ama cok eski idi . nasil yapiyorlar bu olayi? adama iki adet iphone kitlemisler, ama sadece 1 tane vermisler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Cumhuriyet savcılığına direk suç duyurusunda bulunun.
benim onerim de direkt suc duyurusunda bulunmasi oldu , THH avukatlarindan bilgi alabilecegini filan ekledim. ama nasil olup da halen daha yapabildiklerini merak ettim simdi . daha dogrusu ne cesaret?!
Bu işlemleri hem bayi hem de vodafone genel müdürlük için yapmalısınız. Çünkü Vodafone GM bayiden kaynaklanan hatayı düzeltMEdiği için müteselsil sorumlu.. Yani Vodafone Genel Müdürlüğü bayilik verirken o bayinin kefili durumundadır..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 8 Haziran 2017; 20:04:26 >
-----
İyi aksamlar konu dışı ama yardıma ihtiyacım var bilgisi olan yardim ederse çok memnun olurum.
4 ay önce vodofone şirinevler şubeden hattıma tanımlı telefon aldım ilk gelen fatura gelmesi gereken faturanın iki kati geldi ve bende direk müşteri hizmetlerini aradim biraz çabaladıktan sonra sorunu öğrenebildim hattımın üzerine 1er saat ara ile 2 telefon işlemişler bunun üzerine bende müşteri hizmetlerini tekrar aradım dilekçe oluşturdular 3 gun içinde dönüş yapılacaktır dediler 4.gün ben tekrar aradım 2 hafta boyunca bu böyle devam etti ve müşteri hizmetleri bana faturayı ödemememi ve beklememi söylediler 3.hafta sonunda hattıma kısıtlama geldi ve bende tek iletişim aracım o olduğu için mecburen faturayı ödedim ve 2.faturada geldi ve faiziyle ve oda aynı şekilde 2katı halde tekrar aradım şubeyle konusun shop destek alin dediler gittim başvurdular bekledim bekledim 3.fatura geldi artık sinirlenmeye başladım birazdaha üzerlerine gittim her gun hergün şubeye uğradım birazdaha ilgi gösterdiler bölge yetkilisine mail attılar felan ve 4.fatura geldi hala çözümleyemediler. Nerelere şikayet edebilirim neler yapabilirim ve bu sorunu aynı şubede yaşayan tek kişi değilim marifet gibi 1 kişiye daha sizin gibi oldu ama 3 adet iphone 7plus tanımlanmış dediler yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
------
Daha once buna benzer olaylar hakkinda yazilar okumustum, ama cok eski idi . nasil yapiyorlar bu olayi? adama iki adet iphone kitlemisler, ama sadece 1 tane vermisler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 6 Haziran 2017; 23:34:38 >