| Ürünleri onaylamasaydın iyiydi.. |
|
Son saniyeye kadar onaylamamak gerekiyor. SATICILARIN HEPSİ BUNU HAK EDİYOR. Benzer bir durumu n11 de yaşadım. Çok iyi paketlenmiş sorun yoktur dedim ve onayladım. 2 ay boyunca hem satıcı hem n11 oyaladı. 3 kuruş para için harcanan vakite yazık! |
| gittigidiyor sistemi 2.el alışverişinde kullanılan kısa süreli onaylama sistemi üzerine kurulu. siz kararsız kaldıysanız erteleme hakkınızı kullanıp sonrasında ise halen süre yetmediyse sorun talebi açarak 15 günden fazlasınıda elde edebilirsiniz ama bu butonları düzgün kullanamıyorsanız. ben anlamam diyorsanız zaten gittigidiyora girmeyin. adamlar onaylandıysa ben parayı satıcıya aktardım. başında duraydın da onaylamasaydın erteleseydin diyemeyeceklerine göre. git hakkını yasal yollardan ara diyorlar. butonları düzgün dikkatli kullanın. beğenmeme ihtimalin varsa. süre dolmadan ertele. anlaşmazlık aç süreyi durdur. zor bir şey değil. ama er yada geç paranı alırsın bende 6 ay da bozulan ürünü adama gönderdim. bana diyor adam takip no ile gg ye mesaj at oradan iade yapayım. dedim komisyonu kes bana yatır direk ben razıyım yok öyle yapamam dedi. iyi dedim ilettim takip no attım adam oyaladı oyaladı bu cuma haftaya cuma bi dahaki cuma derken 1 ayda aldım paramı. |
|
Merhaba umityasar, Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. n11.com |
|
|
Rezalet gibi rezalet. Karaktersizlik abidesi bir firma. Başka lafa gerek yok. Ebay genel merkezine de bence bir e-posta gönderin. Buradakilerin bir tarafı kalkmış, çözüm sıfır, sorun tam. |
|
Gittigidiyor son zamanlarda gerçekten çok kötü, bir sorun yaşadığınızda çözüme ulaşamıyorsunuz. En basitinden geçenlerde halı aldım gaziantepli bir firmadan, halı ellerinde hazır yokmuş dokunup yolluyolarmış, adamlar çok ilgili ve kibarlardı tamam dedim. Onay süresi dolduğu için onayı durdurdum ve çözüm merkezine yazdım otomatik mesaj dışında bakan bile olmadı. Neyseki satıcı iyi niyetli ve malının arkasında olduğu için sorun yaşamadık. Bir ürüne ihtiyacım olduğunda hiçbir yerde yoksa ve gerçekten çok ihtiyacım varsa gg'den alırım onun dışında hiç açmıyorum bile. n11 zirveye tırmandı, gerisi fıs. |
| Madem iade edeceksin ürünü neden onaylıyorsun ? Ürünü onayladıktan sonra para havuzdan çıkıyor. Havuzdan çıkan paraya gg nasıl müdahale etsin? Anca satıcıyı uyarır. Hatanın %60'ı sende %40'ı ise satıcıda. |
| Ne alakası var bendeki hata, onay için 3 gün süre veriliyor, iade için 14 hakkımız var. Yasal hakkımı kullanmam benim hatam mı oluyor? Ürünlerden birini onaylamıştım diğerini değiştirecektim yazımda belirttiğim gibi, o değiştireceğim üründe de bana sorun çıkarttıkları için onayladığım ürünü de iade ettim. Ama dediğim gibi, 14 gün yasal hakkım. Yasal hakkımı kullandığım halde, suçun %60 ı bende mi oluyor? Güldüm sadece. Böyle tavırlar şımartıyor bu satıcıları zaten. |
| Aynı şekilde ben de sorun yaşadım yakın zamanda. Ürün gönderilmiş gibi sahte bir kargo bilgisi girdiler. GG diyor ki siz teslim almışsınız. Ürünü geri gönderin kargo bilgilerini sisteme girin. Yahu diyorum ki ürün gönderilmedi kargo bilgisi sahteydi. Anlatamadım bir türlü. Neyse 40 gün 40 gece uğraştık da çözdüm sonunda 3 kuruş için yaşanan sıkıntı stres. |
| yasal hakkını zaten kullanmışsın. parayı bekliyorsun ? |
|
Ülkede batması gereken ve gerçekten üzülmeyeceğimiz e-ticaret siteleri: 1. Hepsiburada 2. Gittigidiyor İnanın piyasadan silinseler umurumda olmaz ve eminim ki bu iki firmada son zamanlarda şanslarını çok fazla zorluyorlar. |
|
n11 ile en azından iletişim kurabiliyorsun gittigidiyorda oda yok facebookdan 1 ay sonra cevap yazdıkları oluyor şaka gibi |
| Sen olayı anlamadın heralde. Ürünü iade aldıkları halde firma 1 aydır gittigidiyorun havuz hesabına parayı yatırmıyor. Ve paramın üstüne çöktüler, iade etmiyorlar. Gittigidiyorun bana en ufak yardımı olmuyor. Git dava aç banane diyor bi nevi. Ve bu satıcının halen satış yapmasına izin veriliyor. Bana bilgileri verilmiyor vs. |
|
Ben tam olarak paramın karşılığını sağlam bir şekilde almadığım sürece kesinlikle onay vermiyorum. Süre varsa veya kullanılması gerekiyorsa satıcıya bilgi veriyorum, denemedim veya bana ulaşmadı ödemeyi durduruyorum diye. Ben niye uğraşayım. Zaten parayı haftalar sonra alıyor biraz daha bekletirim kafam rahat olur. Umarım meblağ büyük değildi. |
14 gün hak satıcı ve sizin aranızda olan süre ,gg. onayladığınız an parayı satıcıya aktarıyor ve bu aşamadan sonra sadece satıcıyı uyarabilir ama daha fazlasını yapamaz (bu aksaklıkları önlemek için parayı 14 gün havuz hesabında tutma gibi bir çözüm geliştirebilirler ama şimdilik böyle bir sistemleri yok) sistem size değil ,siz sisteme uyacaksınız ,yada hiç yanaşmayacaksınız bu tür firmalara böyle tavırlar sadece satıcıları değil ,alıcılarda son dönemde biraz işi abarttı bir ayakkabıyı 14 gün kullanıp ,beğenmedim diye iade etmek hukuken hak olsa da (gerçi hijyenik olmadığı için belki thh.de olumsuz cevap verebilir) sizce etik bir durum mudur ? (siz evde çok kısa süre denediğiniz için iade sorunu olmamalı ama 14 gün ayakkabı için biraz tuhaf kaçıyor) ayrıca paranı her türlü alırsın ,bankana harcama itirazı yaparak (satıcı iade kargoyu teslim aldığı için) |
n11 +vatan+teknosa vb. lerini de ekle çünkü bunlardan da çok şikayet var |
14 gün kullanıp hukuken iade şansınız yok. 14 gün kullanılmamış ürün için iade hakkı mevcut. Kullanılan ürünlerde sadece defo oluşması durumunda iade edilebilir. |
orijinalmarketing diye bir kullanıcıdan ayakkabı sipariş ettim, 2 tane. Daha sonra ayakkabılardan birini değiştirmek isterken yaşadığım sorunlar neticesinde site üzerinden iade ettim ve diğer ayakkabıyı da iade etme kararı aldım. Para transferini yeni onaylamıştım ve 14 gün içerisinde iade hakkım vardı. Ayakkabı da evde 1 dk giyildi o kadar, kullanılmadı yani.
Bildiğiniz gibi gittigidiyor da n11 gibi, 14 gün duran iade et seçeneği yok. Satıcıyla konuştum iade yok bizde ayakları falan.
Zar zor da olsa gittigidiyorda robotik şeylerden kurtulup bir "insan" ile görüşebildim. Satıcının saygısız tavırlarından dolayı iade etmek istediğimi söyledim. Gerekli işlemin yapılmasını istedim. Daha sonra yetkili satıcı ile görüştü bi 10 dk bekledikten sonra bana tekrar bağlandı. İlgili adrese ilgili kargo ile ürünü iade etmemi söyledi. Aynı gün iademi yaptım. Takip kodunu tekrar arayarak gittigidiyora ilettim. Buraya kadar her şey güzel.
Daha sonra satıcı gönderdiğim kargoyu teslim aldı. Aradım param ne zaman kartıma tekrar yatar falan. Satıcı havuz hesabımıza parayı yatırsın sonra 3-5 gün içinde kartınıza geçer dediler. Tamam dedim bende. 1 hafta bekledim baktım ses seda yok, para da karta yatmadı. Tekrar aradım, satıcı parayı yatırmış falan dediler, bi kaç güne hesaba geçer. İyi dedim bende bi kaç gün daha bekleriz, 1 hafta daha geçti benim para halen yok hesapta. Tekrar aradım, bana banka referans kodu falan verdiler para çıktı vs. bankanızla görüşün, bende finans birimine aktaracağım size gerekli bilgileri verirler arayıp dediler.
Ertesi gün bilgi almak için tekrar aradım
Hooop, satıcı parayı henüz hesabımıza yatırmamış, gerekli uyarıları yaptık falan dediler. Evet ertesi gün.
Her gün soruyorum mesajla, durum nedir falan, detaylı bilgi de yok, copy paste, gerekli uyarılar yapıldı hep aynı mesaj farklı görevlilerden.
Satıcı bilgileri de tarafıma iletilmiyor falan.
Tam 1 ay geçti bu iadeyi yapalı, benim para halen hesapta yok.
Gittigidiyor da bu gün diyor ki, tüketici hakem heyetine başvurun, sözleşmenin çıktısını alarak falan.
Ne anlamı kaldı ki? Biz neden gittigidiyoru aracı olarak kullanıyoruz ki? Ben faturayı da gönderdim, öyle demişlerdi, ne fatura var elimde ne başka bir şey.
Aliexpress bile para iadesi konusunda bunlardan daha çözüm odaklı. Çinden aldığın ürüne kolayca iade alabiliyorsun, Türkiye den aldığın üründe tık yok. Bu mu hizmet, bu mu kalite?
Gittigidiyorun burda sorumluluğu ele alarak, bana para iadesi yapıp satıcıdan alacağı konusunda, dava falan, kendi uğraşması gerekmez mi?
En kötü yanı da ne biliyor musunuz, bu satıcı halen gittigidiyor üzerinden satış yapıyor. Parasını bağlasalar, köpek gibi yatıracak benim paramı ama, çözüm odaklılık yok.
Müşteri odaklı çalışıyorlar ama müşterileri "satın alan" değil, "satan"...
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heart06 -- 25 Nisan 2017; 14:3:44 >