Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
1260
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kvk Servis
S
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar batarya değişimi için geçen hafta telefonumu bayi aracılığıyla kvk servisine yolladım. Cihazın daha 1 yıldan fazla garantisi var. Fakat sanırım iphonemi bul u kapatmayı unutmuşum verirken. Cihaz takip kısmında:Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarım işlemleri tamamlanmış olup , teslime hazır hale getirilmiştir. Cihazınızı ortalama 3 iş günü içinde bayi aracılığıyla gönderdiyseniz bayinize, kargo ile gönderdiyseniz kargo aracılığıyla teslim edilecektir. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.
Yazısı yer alıyor.
Hemen aşağısında ise Teslimat Açıklama: VMI Kontrolü yapıldı.;iPhone'umu Bul etkin.Onarım için iPhone'umu Bul'un kapatılması gerekir.
Yazısı yer alıyor. Sizce iPhone mi bul açık olduğu için servis işlem yapmamış mıdır , yoksa onarım tamamlanmış mıdır ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
8 yıl
Yüzbaşı

Hiç bir işlem yapmamıştır. Kapatıp tekrar vermeniz gerekir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
8 yıl
Yarbay

İcloud.com adresine girip ayarlardan tüm ayarlarda devre dişi birakabilirsin tekrar arayip durumu izah et tekrar işleme alicaklar..ayrica cihaz değişimi olmiyacagi için pek önemli nişey değil diye biliyorum onarimi tamamlanmiş olsa gerek arayip bilgilen derim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 4 Nisan 2017; 8:11:50 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Yüzbaşı

Merhaba, bende 28 mart tarihinde yolladığım cihazımı kargoya vermişler. kvk erenköye gönderdim. cihazımın kulaklık girişine kulaklık jak'ı girmiyordu. 1 boğum dışarıda kalıyordu. içinde pislik vardır diye sorarsanız hayır. kulaklık girişi tertemiz ama kulaklık girmemekteydi. bu sorundan dolayı yolladım gelen cevap ise

"AST2 testleri tamamlandı.;Mikroinspection yapıldı.;VMI Kontrolü yapıldı.;batarya değiştirildi;güncel yazılım yüklenerek cihaz restore edildi;kulaklık ve şarj soketi temizlendi,son testlerden başarılı olarak geçti"

ben ne için yolladım. onlar pili değişmiş yazılım yüklemiş. durumu bakalım cihaz geldiğinde tekrar size yazarım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.