1. sayfa
yukarı |
Müşteri hizmetleri dediğiniz o firmanın adamı, onlardan asla bir yardım beklemeyin. Yinede istisnalar kaideyi bozmaz diyelim. Tüketici Hakem Heyetine başvuranilirsiniz. Tavsiyem ilk önce "alo tüketici şikayet" hattını arayın, yardımcı oluyor onlar. |
şarj girişini bozmuşssun telefonu yamultmussun neymiş kenarlarda kullanıma bağlı aşınma varmış vs vs vs telefonun anasını ağlatmışssın sonra neymiş Gm dolandırmış... arkadaş tamam ucuztelefonda biraz özen gösterin taş değil kibu cebindeki 4000tl lik ıphone olsa böyle kullanabilirmiydin acaba. 2 tane gm5 im var 4 aydır kullanıyorum bahsettiğin sorunların hiçbirinin olmaması cihazlarımda çizik dahii bulunmaması da gm nin bana kıyak geçmesindendir sanırım... |
Telpa pismanliktir. |
hiç bir servis kısmi onarım yapmaz cihaz yamulmuş ee ben soketi yaptırmak istiyorum bunu hiç bir servis kabul etmez |
Cihaz yamuksa kasa söküldüğünde geri toplaması sıkıntı olur. Önemli olan gerçekten eğrilik var mı varsa yapacak birşey yok kullanıcı hatasıdır bu.. |
Yav ne olacak cizik varsa sanane be kardesim sanki babasinin cebinden para cikacak |
Umarım aynı şeyler 2 aya başınıza gelirde direk böyle suçlar şekilde bir daha yorum yapmazsınız. Neymiş telefon ucuzmuşta dikkatli kullanınmış. Napalım cebimizedemi koymayalım. Yıllarca note 2 kullandım telefonun garantisi bittikten 2 sene sonra kullanmaya devam ettim. Telefon artık çöp olduktan sonra kötü davranmaya başladım ki buna rağmen kasada sıkıntısı yoktu. Neyse sorun bu değil. İyi okursanız telefonu servise sağlam verdim ben. |
İyide hocam ben telefonu garantiye verdiğimde adam kontrol edip aldı elimde videosuda var sonradan yamulan fotoğrafta. Videoda kalite düşük ama kare kare bakınca sağlam olduğu görünüyor. Ben verdikten sonra olan yamulma nasıl kullanıcı hatası olur. |
Bunu kanitlayabilirseniz verin thh ye alırsınız paranızı. Aksi halde hak talep etmeniz zor bi kac kişi de daha vardı bu yamulma mevzusu |
Elimde kanıt var zatende birde şunu sorayım. Şimdi ben telefonu dediğim gibi VMY'ye veriyorum. Sağlamlığını kontrol edip alıyolar. Sonra telefon bana yamuk dönüyor. VMY'deki çalışanla konuşurken o bile dedi THH'ye verin diye olmuyosa. Biz alırken bakıyoruz dedi. Elimde verdiği garanti kapsamıdır belgeleride var. Sorum şu İstanbul ve İzmir suçu aralarında birbirlerine atıp bana sıkıntı çıkarabilirm yoksa heyet hepsini GM olarakmı değerlendirir? |
Elinizde servis kabul kagidi varsa sıkıntı çıkmaz yoksa da keske almasaydiniz telefonu ama şansınızı deneyin |
Belge+video kanıt var hocam herkes lehime sonuçlanır diyor ama emin olamıyorum işte. Neyse bakalım 1 aya sonuçlanır herhalde. |
Öyleyse muhtemelen lehine çıkar sonuç. Bekle bakalım baska çare yok. |
Hocam sizin hatanız var Neden derseniz : Hocam kargo ile direk merkez general mobile servis'ine neden göndermediniz ki ? Zaten onlar karşılıyor kargo parasını vs bence gönderen dükkanda problem var ne yazdılarsa artık soruna ekran değiştirmişler ? ![]() |
Esimin telefonunu on gun once servise gonderdim sim okumuyordu. Gecen senede kapanma sorunu varmis anakart degisikligi yapmislar. Herneyse Bugun elime gecti telefon arizali parca anakart degistirildi test edildi ok yaziyordu kagitta telefonu actim sim karti taktim gene okumuyor hat gelmedi ustelik telefonun sol alt kosede boncuk tanesi kadar kirik var cercevede delirecem yemin ederim simdi aradim mesai saati disindayiz hafta ici arayin diyor telesekreter hakem heyetine mi basvursam ne yapsam boyle sacmalik olurmu ya bu nasil test etmedir |
Telefon general. Mobile discovery 2+ |
Yetkili servis verdiğim yer hocam. Oraya da güvenemeyeceksek nereye verelim. |
1. sayfa
Şimdi bu telefonların malzeme kalitesinin ne kadar çöp olduğunu, anakartında problemler olduğunu, ısındığını, şarj soketi aşınmasının kronik olduğunu hepimiz forumlardan biliyoruz. Ben sadece şarj soketi değişimi için gönderdim bu telefonu ve aldığım kağıtta bütün problemlerin garanti kapsamında olduğu belirtilmişti. Özellikle göndermeden forumda gördüğüm diğer kronik sorunlara baktım. Telefon ısınmıyordu, fiziksel hasar yoktu, ekran sağlamdı. Bildirim ışığı sızması vardı ama çok azdı problem etmedim. Gelgelelim probleme 4 gün sonra telefonu verirken sıkıntılarını onaylatmama rağmen aldığım mesajda 290 tl ödemem olduğunu ve ekranın değişmesi gerektiğini öğrendim. Telefon 10 derece civarı üstten eğilmiş. Ben soket değişimi talep ettim ve geri istedim. Ekran değişmeden soketi değiştiremiyorlarmış. Bak sen şu işe.
Demem o ki General Mobile almayın aldırmayın arkadaşlar. Aradığımda azarlar tonda konuşan müşteri hizmetlerinin bi neden bizden telefon aldın demediği kaldı. Seri üretim telefondan 4ten 5ten fazla kronik sorun varken bunu belirttiğimde forumlarda gördüğünüz şeyler bizi bağlamaz bize ne gibi yanıtlar aldım.
Size sormak istediğim şeye gelirsek tüketici hakları mahkemesi dışında hakkımı nasıl arayabilirim sorunu en kısa yoldan nasıl çözebilirim ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZayX -- 11 Kasım 2016; 15:54:21 >