Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
1186
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TURKNET hat sorunu.
A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Yalın internet paketine başvuru yaptım.Ankastre (kutudan)gelen hattı direk bağlantı ile sabit telefona bağlayınca sorunsuz kullanabilirken internete bağlayınca dsl ışığım yanmıyor.Türknet bana hattımın taşındığı bilgisini yalan söylüyor diyerekten ttneti aradığımda hattımın taşındını öğrendim.Diğer bir çözüm yolu olarak 0 n17u modemimi farklı issde çalıştırdım herhangi problem yok.Size sormak istediğim:
-internet hattımın açıkça bağlantısı olmadığı görünürken (bağlantı olsa ya yüksek ping problemi ya hat kesilme problemi yada düşük hız problemi yaşarım ama dsl ışığım yanar diye düşünüyorum)3arıza kaydımada olumlu(aslında olumsuz hala problem devam ediyor) dönüş yapılıdı işleri neden yokuşa sürüyor olabilirler.
-Bu durumda benim yapabileceğim bir işlem varmı?benden kaynaklı bir sorun olabilir mi? Çözüme en kısa nasıl gidebilirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Up...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
9 yıl (906 mesaj)
Yüzbaşı

Kullanıcı adı ve şifre sms ile geldiyse türknet müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatın. Hattı aktif etmiyorlar sanırım siz arayana kadar.



A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Hattı aktif etmek için 3 kere arıza kayıdı açıp btk ve bimere şikayette bulundum son arızanın bugün 3.günü ve hala aranmayıp sorununda düzeltildiği yok bekliyorum bakalım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Ayrıca farklı bir bilgi vermek gerekirse online işlemlerde herhangi bir kullanım veya paket bilgisi gorüntuleyemiyorum.Hat gelmese bile kullanıcı aktif olursa paket bilgileri işlenmesi gerek değilimi?Benim çıkarımım sahada herhangi bir problem olmamasına karşın hattım sistemde bir problemden dolayı aktif hale getirmediği.Kullanan arkadaşlar ilk kullanım dan itibaren paket bilgilerini görüntüle biliyor muydu söylerse sevinirim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
9 yıl (2137 mesaj)
Binbaşı

Salı günü ilk bağlantı gerçekleşti. Tarife bilgilerini, kulanım bilgisini online işlem merkezinden görüntüleyebiliyorum. Müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde bir de bu sorunu söyleyin. Belki çözerler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Dediğimiz gibi yapıp türknete yaşanan sorunu belirttim tahmin ettiğim üzere bilgileri yok.Arıza kaydına ayrıyetten not aldırttım inşallah çözüm olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
9 yıl (3169 mesaj)
Yarbay

Türknette yalın bağlantı olanağı yok tüm abonelikler telefon ile.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl (13223 mesaj)
Yarbay

kardeş sorun şu

ttnet den turk net e geçtin

ttnet de seni cezalandırdı nasıl beni bırakırsın diye

açmıyor internetini gidip telekom müdürlüğüne cıngar çıkartacaksın hattımı açın diye

ondan sonra bak nasıl giriyorsun internete

ilave olarak turk telekom müdürlüğüne gittiğinde hattının tamamen taşındığını öğren

bu adamlar gelip sana bir fatura daha kitleyebilirler arada



A
9 yıl (307 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Bugün itibariyle kötü haberi aldık her yerde hattımın 74 mbit destekleyeceği teminatı almama rağmen santraldeki arkadaşlar en fazla 16mbit kullanabileceğimi söylemişler vdsl modem cat6 kablo çekmemiz hepsi yalan oldu teşekkürler Türknet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.