Selam forum ahalisi. Benimkisisi aslinda sorun degil ancak kisaca bi ozet gecmek istiyorum. Aracim 1.3 mj 95 lik linea. Iki kez yetkili servis macerasindan ( kazigindan) sonra bakimlarini disarida yaptirmaya karar verdim. O yuzden gerekli parcalari net uzerinden temin edip sanayide kendim yaptiriyorum. Gelelim asil olaya. Aracimin en son yag degisimini ( diger parcalari saymiyorum) 42 binde yapmis idim. Arac 51 bini gecince yeniden yag, yag filtresi ve hava filtresi alip sanayinin yolunu tuttum. Sunu belirteyim bu parcalar aman aman fiyatlarda olmadigi icin genelde bosch ( filtre) gibi urunleri tercih ediyorum. Degisim icin gittigim dukkandaki arkadas en son ne zaman yagin degistigini sordu. 42 binde deyince, " abi yag kapkara hep kurum dolu. Emin misin?" diye sordu. Aslinda benim de bekledigim buydu cunku bildigim ve de arastirdigim kadariyla yagin temiz cikmasi aslinda isini iyi yaptigi manasina gelmememekte. Aksine kurum toplayan yag bir anlamda motoru temizledigi icin kapkara oluyor. Bu soylediklerim 10 bin km araligi icin gecerli. Yani 20 bin yapip kapkara cikan yaga isini yapiyor demek iyimser bir yaklasim. Merak edenler icin soyleyeyim kullandigim yag mobil 1 formula 5w 30 dpf li olanindan 100 lira civarinda satin almistim. En azindan kaliteli oldugunu dusunuyorum. Sizin yorumlariniz nelerdir? Bilenlere tekrar danismak istedim. Tesekkurler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Araçta hangi yağın olduğu bile belli değilken bakıpta abi bu yağ kurum toplamış demek pekte mantıklı değil ki bazı yağların renkleri daha koyu olabilir diye bu yağ iş yapmaz bile derler, yağın kararması normaldir, dizel araçta kararmayan yağ bir işe yaramıyor demektir, bu en yeni araçtada böyledir.
Benimkisisi aslinda sorun degil ancak kisaca bi ozet gecmek istiyorum.
Aracim 1.3 mj 95 lik linea.
Iki kez yetkili servis macerasindan ( kazigindan) sonra bakimlarini disarida yaptirmaya karar verdim. O yuzden gerekli parcalari net uzerinden temin edip sanayide kendim yaptiriyorum.
Gelelim asil olaya.
Aracimin en son yag degisimini ( diger parcalari saymiyorum) 42 binde yapmis idim. Arac 51 bini gecince yeniden yag, yag filtresi ve hava filtresi alip sanayinin yolunu tuttum.
Sunu belirteyim bu parcalar aman aman fiyatlarda olmadigi icin genelde bosch ( filtre) gibi urunleri tercih ediyorum.
Degisim icin gittigim dukkandaki arkadas en son ne zaman yagin degistigini sordu. 42 binde deyince, " abi yag kapkara hep kurum dolu. Emin misin?" diye sordu.
Aslinda benim de bekledigim buydu cunku bildigim ve de arastirdigim kadariyla yagin temiz cikmasi aslinda isini iyi yaptigi manasina gelmememekte. Aksine kurum toplayan yag bir anlamda motoru temizledigi icin kapkara oluyor.
Bu soylediklerim 10 bin km araligi icin gecerli.
Yani 20 bin yapip kapkara cikan yaga isini yapiyor demek iyimser bir yaklasim.
Merak edenler icin soyleyeyim kullandigim yag mobil 1 formula 5w 30 dpf li olanindan 100 lira civarinda satin almistim. En azindan kaliteli oldugunu dusunuyorum.
Sizin yorumlariniz nelerdir?
Bilenlere tekrar danismak istedim.
Tesekkurler.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >