Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
299
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Garanti hakkında sorum.
C
8 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar sony xperia z3. Telefonsuz kaldığım için kendine yeni telefon alan arkadaşımdan eski telefonu istedim hediye etti. Sapasağlamdı bir ay sonra şarj girişindeki lastik kısım koptu. Destek uygulamasından baktım garantisi devam etmekte. Orada bir de yardım alabileceğimiz numara var aradım kvk ya da teleserviceye göndeebilirsiniz dediler. Ama faturası kutusu ve orjinal şarj aleti yok. Sizce

1.hangi servise göndermeliyim.

2.fatura isterler mi.

3.kullanıcı hatası derler mi.

Teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
8 yıl
Çavuş
Konu Sahibi




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.