Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1356
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İntellicell servis saçmalığı
C
9 yıl (1488 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar mrb Z2 telefonumda 5-6 ay öncesinde ekran sararması baş gösterdi cihaz çiziksiz sıfır ayarındaydı ben geçtiğimiz Aralık ayında bu arkadaşlara telefonu elden teslim ettim sararma için bi hafta sonra hata yok denilerek bana geri yolladılar yedek telefonum olmadığı için mecburen kullandım bu ay başına kadar bu arada telefonun arka camı cebimde çatlamıştı başka da bi sıkıntısı yoktu tekrardan gönderdim bu servise eski kayıtları saklamışım sararmayla alakalı görülsün diye onlarıda gönderdim bana sarartının darbeyle alakalı olduğunu cihazın ezildiğini bahane edip 500 tl fatura çıkardılar sararmanın cihaz hatasızkende olduğunu anlatmaya çalıştım kadın hep kendi bildiğini okudu telefonda bende yaptırmıyorum gönderin dedim. Şimdi bu sıkıntı ısınmayla alakalı ben bu şekilde olayı tüketici mahkemesine taşırsam sonuç alabilirmiyim arkadaşlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceka16 -- 23 Haziran 2016; 12:04:58 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl (1488 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Bilen yokmu ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

İ
9 yıl (25027 mesaj)
Moderatör

Cihaz hasar gördümü garanti dışı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
9 yıl (1710 mesaj)
Binbaşı

İNTelLİCELL GARANTİYİ ÖNERMİYORUM. BAŞTAN SAVMA İŞ YAPIYORLAR.



E
9 yıl (78 mesaj)
Çavuş

hocam merhaba bizde lg g4 aldık muhtemelen anakart yandı garantiye ulaşamıyoruz siz nasıl ulaştınız yardımcı olur musunuz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ceka16
V
9 yıl (1464 mesaj)
Yüzbaşı

Intellicell garantili olan hiç bir cihaz ALMAYIN ! Kipada elektronik iade departmanında bu gibi servislere cihaz gönderiyoruz. Bir tek bu İNTELLİCELL olan cihazlar hiçbir şey yapmadan geri gönderiyor, üstelik garanti dışı bırakıyorlar. Son gelen 3 cihazın servis raporu bire bir aynı. Uydurmuşlar Anakart Entegre Pin 120-480 darbe görmüştür diye her gelen telefona bunu yapıştırıp gönderiyorlar. Biz de müşterilere direk Tüketici Hakem Heyetine, ne yapması gerektiğini, hangi ekleri dilekçeye koymasını söyleyerek gönderiyoruz. Müşterileri kandırmalarına tahammül edemiyorum artık.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VooPoo -- 16 Ağustos 2016; 23:04:39 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.