Arkadaşlar mrb Z2 telefonumda 5-6 ay öncesinde ekran sararması baş gösterdi cihaz çiziksiz sıfır ayarındaydı ben geçtiğimiz Aralık ayında bu arkadaşlara telefonu elden teslim ettim sararma için bi hafta sonra hata yok denilerek bana geri yolladılar yedek telefonum olmadığı için mecburen kullandım bu ay başına kadar bu arada telefonun arka camı cebimde çatlamıştı başka da bi sıkıntısı yoktu tekrardan gönderdim bu servise eski kayıtları saklamışım sararmayla alakalı görülsün diye onlarıda gönderdim bana sarartının darbeyle alakalı olduğunu cihazın ezildiğini bahane edip 500 tl fatura çıkardılar sararmanın cihaz hatasızkende olduğunu anlatmaya çalıştım kadın hep kendi bildiğini okudu telefonda bende yaptırmıyorum gönderin dedim. Şimdi bu sıkıntı ısınmayla alakalı ben bu şekilde olayı tüketici mahkemesine taşırsam sonuç alabilirmiyim arkadaşlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceka16 -- 23 Haziran 2016; 12:04:58 >
Intellicell garantili olan hiç bir cihaz ALMAYIN ! Kipada elektronik iade departmanında bu gibi servislere cihaz gönderiyoruz. Bir tek bu İNTELLİCELL olan cihazlar hiçbir şey yapmadan geri gönderiyor, üstelik garanti dışı bırakıyorlar. Son gelen 3 cihazın servis raporu bire bir aynı. Uydurmuşlar Anakart Entegre Pin 120-480 darbe görmüştür diye her gelen telefona bunu yapıştırıp gönderiyorlar. Biz de müşterilere direk Tüketici Hakem Heyetine, ne yapması gerektiğini, hangi ekleri dilekçeye koymasını söyleyerek gönderiyoruz. Müşterileri kandırmalarına tahammül edemiyorum artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VooPoo -- 16 Ağustos 2016; 23:04:39 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceka16 -- 23 Haziran 2016; 12:04:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >