|
firma ''barbun.net'' firma ismi miman ünal gittigidiyor dükkanı http://dukkanlar.gittigidiyor.com/BARBUNNET/ firma budur kesinlikle dolandırıcı ve müşteri memnuniyeti 0 olan bir firmadır. Paylaş |
| sabah akşam tüm sitelere yaşadığımı anlatacağım kim yanacak görsünler. |
| valla anladığım kadarıyla ürün kozmotik. bunlarda cayma hakkı yok diye biliyorum |
sözleşmede iadeli listesinde var,ürünün ambalajı açılmadan iade hakkı var. |
| gg ile iletişime geçin sorun çözülür |
|
http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm Cayma hakkı MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. (2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. (3) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde; a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün, b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün, c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır. (4) Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez. (5) Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır. |
|
Cayma hakkının istisnaları MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. Kozmetik ürün olduğu için satıcı bu maddeye güveniyor olabilir hocam.@atomcu Pakedin açılmamış olduğunu ispat ederseniz satıcı kabul edecektir iadeyi. Zira kim dürüst kim değil anlaşılmıyor bu devirde satıcı da kendine göre haklı ne kadar daha kibar olması gerekse de @arabasevdası |
keşke ggden alaydım 5 tl ucuz diye kendi sitesinden aldım,ggden alaydım herşeyi onlar çözecekti zaten,daha öncede başıma geldi gg halletmişti. |
tamam ama ürünün ambalajı açık değilki,kargoyu onun ödemesi oldugu halde inatlaştı sırf gıcıklığına ürünü görmeden iftira atıyor içeriğini değiştirmişşin diye ben toppik ürününün sahtesini nasıl yapayım niye yapayım yapsam niye orjinalini satın alayım,barbun.net dolandırıcıdır. |
| Tamam işte açmamışsınız ancak satıcı aksini iddia ederek cayma hakkını devre dışı bırakmanın peşinde. Geri gönderseniz de muhtemelen kendi açacak açık geldi almam deyip size geri yollayacak. Siz ürünün fotoğrafını çekin dursun sizde, satıcıyada atın. Yine kem küm ederse direk Tüketici Hakem Heyeti'ne her türlü alırsınız paranızı |
video çekerek kargolayacağım,ama ürünü hiç kargodan almaz bana geri gelir şansım nedir |
| Şansa bırakılmamalı böyle şeyler. Arada Gittigidiyor, Sanalpazar vs. olsaydı direk kargolayın derdim ama bu durumda satıcının insafına kalmış olacaksınız. Pakedin hiç açılmaması sizin hayrınıza olur. Ayrıca kargo şubesinden teslim almaz bu da bir ihtimal. Paket şubede 10 gün kadar bekler sonra geri size gelir hem maddi hem vakit kaybı olur. Olay sıcaklığını koruyorken gerekli mercilere başvurun. |
ürünün teslim almadığını nasıl kanıtlayacağım,kargo adresine kadar gidecek,geri gelse faturalarla belgelerle geri geldiğini satıcının almadığının kanıtı tam olur ama bu şekilde olur mu bilmiyorum,internet yazışmaları geçer mi acaba. |
|
Bende aldım geri verecek muhatap bulamıyorum. dekorazon.com fıstır görüntü var ses yok Yaklaşık 10 gün önce dekorazon.com dan 2 adet ürün aldım ürünlerden biri pazartesi elime ulaştı fakat beklediğim gibi çıkmadı bende 4077 Sayılı kanun kapsamında 7 gün içerisinde iade hakkımı kullanarak ürünü geri vermek istedim ertesi günü sitenin müşteri hizmetlerini aradım. Öncelikle gün boyu her aradığımda bankalar gibi şuan 7. sıradasınız 8.sıradasınız şeklinde bekletildikten sonra yaklaşık 30 dk. sonra bağlanabildim. Neyse çok yoğunsunuz galiba dedim. Kötü niyetli olmadıklarını düşündüm. Çünkü daha önce de alışverişim vardı. Sonra bana kargo kodu verdiler bu kod ile kargonun geldiği yere yollayın dediler. Kargoyu aradım yolladım ama ertesi bir de baktım kargo şirketi tarafından aranıyorum. Kod geçersiz karşı taraf ödemeli gönderilemiyor. Sonrasında işyerimde tel kullanmak yasak olduğu için öğle arası aradım. Baktım 18. sıradayım görüşme sırasında neyse dedim 5 te işten çıktım yine aynı neyse sitelerinden mail atayım dedim 3 adet mail attım ses yok. Eve geldim tekrar aradım yaklaşık 50 dk bekledim önümde 18 kişi yaklaşık 3-4 dk da bir önümdeki kişi sayısı 1 kişi olarak düşüyor. (Bu arada maillerime hala cevap yok 1 hafta oldu sinirlendim daha kargoya verilmediği için diğer ürünü iptal ettim.) 50 dk sonunda önümdeki kişi sayısı 6 ya düştü birde baktım telefon kapandı telefonumdaki dakikalar bitmiş TL lerim bitmiş çok sinirlendim. Biraz araştırdım bilerek beklettiklerini gördüm.Dün gittim kargodan gönderilmeyen ürünü geri aldım. O kadar maillerime ve sitedenürün siparişini iptal etmeme rağmen akşam eve geldiğimde diğer ürün (kitaplık) da gelmiş. 1-) Müşteri hizmetlerini ne zaman arasam önümde en az 7-8 kişi oluyor ne yani bunların bankalardan GSM şirketlerinden daha çok mu müşterisi var. Saçmalık 2-) Ürünü sattım olay bitti anlayışı yerleşmiş. 3-) Hiç bir şekilde bir yetkiliye ulaşamadım. 4-) dekorazon.com benim gözümde bitmiştir. yakında batarlarsa şaşırmam ki inşallah batarlar. (içten diliyorum.) 5-) Sitesinden iptal etmeme rağmen ürün gelmiş. 6-) Eğer bu siteden ürün aldınız geri iade etmeyi unutun. Her aradığınızda en az 30 dk. bekleyeceksiniz. Ben yandım siz yanmayın uzak durun. 7-) Hakkımı helal etmiyorum. dekorazon.com |
|
Firma ile olan yazışmaları da ekleyerek tüketicei hakem heyetine başvurun, yaklaşık 2 ayda sınuçlanacaktır. Savunma vermeyecektir. Karara da itiraz etmezse 15 gün içerisinde gidip ilamlı icra başlatın icra elamını ile sizi kapıda görünce bu işlerin bu kadar kolay olmadığını anlayacaktır. Tabi haklı olduğunuza güveniyosanız ve yukarıda belirtilen istisnalar kapsamında değilse. Hakem heyetine başvurmak ücretsz olduğu için sıkıntı olmayacaktır. Dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunabilrsiniz ama takipsizlik verilecektir. Malum hukuk ihtilafı ama siz bilirsiniz. |
satıcı ş.dışında,yarın thh ne gidip bilgi alacağım,ihtarname yollayın dediler ama birde gidip yüzyüze konuşacağım,ihtarname yolladerse yollayıp 14 gün içinde cevap vermeli olumsuz cevap verir ise thh dava açacak böyle bilgi verdiler ama yarın birde thh ne gidip detaylı bilgi alacağım,100tl beni batırmaz ama hakkımı savunurum 1 kuruş olsa bile,uğraşşın dursunlar.ürün elime geçer geçmez geri dönüş yaptım ürünün içeriğini değiştirmişindir diyor 1 saat bile olmadan ürünün içeriğini nasıl değiştireyim ne koyacağım içine kömür tozu mu |
| ayrıca davayı kazanırsam sözleşme maddelerine uymadıkları için ceza alacak |
| Önce hakem heyetine gidip nasıl kargolamanız gerektiği konusunda bilgi alın. Kargoyu şubede kargo çalışanının önünde paketleyin ve onlardan imzalı bir yazı/tutanak alabilirseniz alın derim. Yani "şu şu ürün gönderici tarafından bizim şahitliğimizde paketlenmiştir" diye. Kesinlikle boşvermeyin. Siz haklısınız. |
avukat kargolama kesinlikle ihtarname çek dedi,bakalım yarın thh ne gidip bilgi alacağım |
''Ürünü zahmet edip göndermeyim. Ürünü teslim almayacağız. Dilediğiniz yere de başvurabilirsiniz. Biz gerekli savunmayı yaparız rahat olun. Gerekirse pire için yorgan yakılır. Ürünün kapağını açıp içini değiştirdiğinizi düşünüyorum. Bu sebeple iade alma yada değiştirme şansım yok''
yasal hakkım nedir ?ürünü satıcıya yollasam ürünün ambalajına açıp ,açıpta yollamışşın diyecektir,o nedenle resim çekip kargolasam dahi sorun olur eminim,pazartesi tüketici hakem heyetine danışacağım,sizin tavsiyeleriniz nedir,konu aydınlığa kavusunca tüm sitelerde güzel bir reklamını yapacağım.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.