Sabah aracımın kapıları açılmadı. Manuel olarak açtım.Marşa bastığımda aracım doğal olarak çalışmadı. Göstergeler garip bir hal aldı ve araç çalışmadı. Radyo v.s çalışmıyordu.
Aküm 10 aylık..
Takviye yapınca kapılar ve araç içi aydınlatma çalışmaya başladı. Ancak marşa bastığımda araba 2-3 kez çalışmayı deniyor ancak beceremiyordu. Bir kaç kez denedim ancak olmadı. Sonra araç resmen sapıttı. Kapıları falan kilitmeye başladı. Ben de akü kutup başını söktüm ve öylece bıraktım. Sorun nedir acaba?
Bağlantılı mıdır bilmiyorum ancak aracımda 2-3 gündür boşa atılınca ve debriyaj-fren durmalarında "stop etme" problemi vardı. Örneğin ışıklarda durmak için yavaşladığımda rölanti düşüyor ve stop ediyordu. 10 durmadan 7 sinde bunu yapıyordu. Bu durumu hem gaz hem de benzinde yapıyordu. Bu konuyu araştırdığımda bazı kişilerin araçlarında "elektriksel problemden kaynaklandığını" okudum. Manyetik kaptör, distribütör v.s.. Bu iki problemim manyetik kaptör ile bağlantılı olabilir mi bilmiyorum.
Bana yardımcı olursanız, fikir ve de en önemlisi moral verirseniz müteşekkir olurum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vural_kral -- 25 Eylül 2015; 23:50:36 >
akulerin bitmesi normal degil hemde 10 aylik. bence sorun alternatorde. takviyeyle calismamasi normal takviye yapan aracin alternatoru yetmiyor olabilir. bence akuyu eve getirip 1 gece sarja birakin bide oyle deneyin.
akü başlarını çıkardım, bir gece kaldı öyle, daha sonra aktarma yapılacak araçtan doğrudan uçlara bağladım arızalı aracın aküsüne bağlı olmadan, araç çalıştı, daha sonra bağlantılarını yaptım ve düzeldi
Aracım 2004 1.6 Megane II.
Sabah aracımın kapıları açılmadı. Manuel olarak açtım.Marşa bastığımda aracım doğal olarak çalışmadı.
Göstergeler garip bir hal aldı ve araç çalışmadı. Radyo v.s çalışmıyordu.
Aküm 10 aylık..
Takviye yapınca kapılar ve araç içi aydınlatma çalışmaya başladı. Ancak marşa bastığımda araba 2-3 kez çalışmayı deniyor ancak beceremiyordu.
Bir kaç kez denedim ancak olmadı. Sonra araç resmen sapıttı. Kapıları falan kilitmeye başladı. Ben de akü kutup başını söktüm ve öylece bıraktım.
Sorun nedir acaba?
Bağlantılı mıdır bilmiyorum ancak aracımda 2-3 gündür boşa atılınca ve debriyaj-fren durmalarında "stop etme" problemi vardı. Örneğin ışıklarda durmak için yavaşladığımda rölanti düşüyor ve stop ediyordu. 10 durmadan 7 sinde bunu yapıyordu. Bu durumu hem gaz hem de benzinde yapıyordu. Bu konuyu araştırdığımda bazı kişilerin araçlarında "elektriksel problemden kaynaklandığını" okudum. Manyetik kaptör, distribütör v.s..
Bu iki problemim manyetik kaptör ile bağlantılı olabilir mi bilmiyorum.
Bana yardımcı olursanız, fikir ve de en önemlisi moral verirseniz müteşekkir olurum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vural_kral -- 25 Eylül 2015; 23:50:36 >