İş ve özel olarak iki hat kullanan birisiyim. Geçen sene kasım ayında iki telefon taşımaktan sıkılıp çift sim'li General Mobile'ın Discovery modelini aldım. Telefonun ara birimi gayet güzel ve kullanışlı idi fakat aldıktan iki-üç ay sonra ekranda sararma meydana geldi. Telefonu aldığım yere götürüp verdim. İkame telefon vermediler. Oysa çift sim'li bir telefon kullanıyorum ve telefon arızalandığında iki yedek telefona ihtiyaç duyuyorum. Maalesef elimdeki tek telefonla idare ettim. Cihaz servisten 20 gün sonra geldi. Dokunmatik ekranı değişmiş. Gelir gelmez fark ettim ki dokunmatik ekranı kendi kendine tuşluyor. Ama bir daha servise gönderip 20 gün bekleyecek durumum yoktu. Kullanırım böyle diye aldım ama kullanmak ne mümkün. Mecburen bir daha gönderdim telefonu servise. Bu sefer 15 günde geldi. Sadece yazılımı yeniden yüklemişler. Tabi ki sorunu gidermedi bu durum. Ben tekrar telefonu servise gönderecektim ki ekranda yine ilk seferdeki gibi sararma meydana geldiğini gördüm ve daha bir sene olmadan servise 3. defa gönderdim. Şimdi servisten aradılar ve bu sararmanın darbe ile olduğunu söylediler. Ben de gayet uygun bir dille hata yaptıklarını, müşteriyi baışından savmaya çalıştıklarını söyledim. Bu sefer müşteri hizmetlerinde ki kişi, telefonu bal gibi düşürmüşsün işte, şimdi de garantiden yaptırmaya çalışıyorsun gibi bir ifade kullandı. Çok sinirlendim ve ağzıma geleni söyledim. Öncelikle telefonum darbeli değil. Ekranında çizik bile yok. Köşelerinde ve arka kapağında kılıfsız kullandığım için ince çizikler var. Her telefonda olabilecek şeyler. Olsa bile ekran sararmasının darbe ile bir alakası yok. Benim tahminim işlemci fazla ısınıyor ve dokunmatik ekrana zarar veriyor. Servisin %100 ayıplı bir ürünü garanti kapsamı dışında bırakmaya çalışmasına mı sinirleneyim, telefonun bu kadar kalitesiz olduğuna mı yoksa müşteri hizmetlerinin terbiyesizliğine mi? İkinci defa görüşmemizde biraz daha düzgün konuşan bir eleman vardı ama ben ilkinin siniri ile çok sert bir şekilde dokunmatik ekranın arızalı olduğunu ve garanti kapsamında ekranı değiştirmek zorunda olduklarını söyledim. Biz inceleyeceğiz filan dediler. Bu işin peşini bırakacak değilim. Telefon kendi sorunu nedeni ile dokunmatik ekranı sarardı ve garanti kapsamında o telefonu değiştireceğim ama tabi bir sürü sinir harbi yaşadım bu arada ve firma müşteriyi kandırmaya devam ederse de yaşayacağım. Benim tavsiyem çok net: General Mobile'dan uzak durun. Kendisi ayrı dert, servisi ayrı dert! Tecrübe ile sabittir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Geçmiş olsun dostum. Servislerin birçoğu maalesef böyle. Tam da bir arkadaşıma GM 4G önerecektim. Vazgeçtim bunu okuduktan sonra. Zaten bazı kullanıcılardan bu tarz şikayetler duyuyordum. GM'nin teknik servisinden çoğu kullanıcı şikayetçi.
Hocam öncelikle geçmiş olsun fakat bu durumu genellemeniz yanlış olmuş. Şöyle ki benim arkadaşım da aynı bu cihazdan birkaç tane problemi yüzünden servise vermiş. Geldikten sonra da oldukça memnun kalmış telefondan. Sizden kaynaklanan bir durum yoksa zaten her türlü tamir etmek zorundalar. Müşteri hizmetlerine gelince bazen büyük firmalarda bile böyle sorunlar ile karşılaşabiliyoruz. Siz işin üzerine düşmeye devam edin.
Ben de gayet uygun bir dille hata yaptıklarını, müşteriyi baışından savmaya çalıştıklarını söyledim. Bu sefer müşteri hizmetlerinde ki kişi, telefonu bal gibi düşürmüşsün işte, şimdi de garantiden yaptırmaya çalışıyorsun gibi bir ifade kullandı. Çok sinirlendim ve ağzıma geleni söyledim.
Öncelikle telefonum darbeli değil. Ekranında çizik bile yok. Köşelerinde ve arka kapağında kılıfsız kullandığım için ince çizikler var. Her telefonda olabilecek şeyler. Olsa bile ekran sararmasının darbe ile bir alakası yok. Benim tahminim işlemci fazla ısınıyor ve dokunmatik ekrana zarar veriyor.
Servisin %100 ayıplı bir ürünü garanti kapsamı dışında bırakmaya çalışmasına mı sinirleneyim, telefonun bu kadar kalitesiz olduğuna mı yoksa müşteri hizmetlerinin terbiyesizliğine mi?
İkinci defa görüşmemizde biraz daha düzgün konuşan bir eleman vardı ama ben ilkinin siniri ile çok sert bir şekilde dokunmatik ekranın arızalı olduğunu ve garanti kapsamında ekranı değiştirmek zorunda olduklarını söyledim. Biz inceleyeceğiz filan dediler. Bu işin peşini bırakacak değilim. Telefon kendi sorunu nedeni ile dokunmatik ekranı sarardı ve garanti kapsamında o telefonu değiştireceğim ama tabi bir sürü sinir harbi yaşadım bu arada ve firma müşteriyi kandırmaya devam ederse de yaşayacağım.
Benim tavsiyem çok net: General Mobile'dan uzak durun. Kendisi ayrı dert, servisi ayrı dert! Tecrübe ile sabittir.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wind06 -- 18 Eylül 2015; 15:52:29 >