1. sayfa
Dostum değiştirme zamanın gelmiş. Kardeşim 98 polo kullanıyor 110000 km de ikinci kez değiştirildi. Eğer değiştirmezsen kopabilir ve motoro hasar verir. Masrafın çok büyük olur, riske atma. |
VALA BENIM BILDIGIM TRIGER KAYISI 45-50-55 BIN KM RELERDE DEGISIO ARACTAN ARACA AMA BU KM LERIN USTUNU BEKLERSEN ARKADASINDA DEDIGI GIBI KOPARSA BUYUK ZARAR VEREBILIR |
arkadaşım bende de 2000Polo var. Serviste kayışa baktılar değişmiş zaten daha önce dediler. araba 120bindeydi. 180 binde tekrar değişecekmiş. Yani seninkinin değişme vakti gelmiş olabilir. Servisi ara bir sor, yanlış hatırlamıyorsam 80binde bir poloda. |
poloların triger değişim km.sini bilmiyorum ama 2000 model aracın daha önce triger kayışı değişmemişse,zaten süre itibari ile kesinlikle değişmesi gerekir,burdan sonra ne zaman kopacağını kimse bilemez,birde koparsa....... |
aracı hiç kullanmasanız bile triger kayışının ömrü 5 yıldır. 5 yıldan sonrası motor yaptıracak kadar param var demektir![]() |
eski arabamda aynısı bende de oldu 30 -40 in arası bir km de idi arabam triger değişti ya 60000 km bakımı yada 5 yıl dediler triger için değişitirdim bende |
Arkadaşım haklısın süre sınırı da var, kayış durduğu yerde eskiyor. elkinbay sen en kısa zamanda değiştir başına bir iş gelmeden. motorda çok büyük masrafa yol açıyormuş
|
1.6 8V motorlarda triger kayışı 90.000 km de değişir ancak serivsler 75.000 de değişim tavsiye ediyorlar. 2. el aldıysanız ve yetkili serviste değiştirilmediyse değiştirin, çok fazla bi para tutmaz. Ben toledo da 75.000 bakımına balatalar vs dahil yetkili serviste 350 ytl vermiştim. |
ben polonun kayışını 50000 de değiştirmiştim ve yetkili servise bursada 800 lira bayılmıştım. ![]() |
pololarda triger 75000 'de veya 5 senede değişmesi gerekiyor. Hangisi önce dolarsa artık... |
hocam zamanın gelmıs degıstır |
Bende de 98 classic var.. 68 binde,bende daha değiştirmedim,kitapcığında 90 bin yazıyor(kam mili kayışı olarak geçiyor) 2 yıldır servise bile sokmadım arabayı servisler kazıkçı ne yapalım....? |
Bende 97 Golf var polo klasiklerle aynı motoru var AFT motor, triğer kayışı 90.000 km de bir değişiyor gergi rulmanıyla birlikte, kayışın kendisi 13 YTL (Contitech marka alın en iyisi) gergi rulmanıda 20-25 ytl değiştirmeyede 20-30 alıyorlar (servis dışında tabii) |
1998 MODEL POLOYU YILLARCA KULLANDIM ( CLASSİC ) NORMALDE 90,000 KMDE DEĞİŞMESİ GEREKLİ AMA BAZI SERVİSLER 75 - 80,000 KM DE DEĞİŞTİRİYOR BENCE 90,000 KM Yİ BEKLE AMA GELÇİKTEN SONRA DA 1KM BEKLEME ÇÜNKÜ VW LERİN KİTAPÇIĞINDA NE YAZIYORSA ONA GÖRE UYGULA YOKSA YOLDA KALABİLİRSİN ADAMLAR ADETA YILLARCA ARABAYI DENEMİŞ GİBİ KMSİ KM SİNE BAKIMLARINI YAZMIŞLAR BİR DEFASINDA DEBRİYAJ BALATASINI DEĞİŞTİRMEDİM KMSİNDE 250-300 KM GİTTİKTEN SONRA BİR ANDA DEBRİYAJ AŞIRI KAÇIRMAYA BAŞLADI ALLAHTAN SERVİSE YAKIN BİR YERDEYDİM ZOR ŞER GELDİM |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.